#BeActive - az edzettség és szerencse most párban jár!
A tavalyi debütálás után, idén szeptemberben immár másodszor mozdul meg egyszerre Európa, hogy az Európai Sporthét keretén belül minél több embert mozgásra bírjon. A 31 országában zajló rendezvénysorozathoz Magyarország is csatlakozott, és mivel a sportolásnak, mozgásnak a Szerencsejáték Zrt.-n belül is komoly hagyományai vannak, ezért természetes volt, hogy a vállalat is az Európai Sporthét mellé áll.
A Szerencsejáték Zrt. több ponton is kötődik a hazai sporthoz.
- Egyrészt támogatóként van jelen: évente közel egy milliárd forintot fordít a sportélet fejlesztésére, melynek során számos hazai szervezetet, egyesületet segít.
- Ezen felül a játékadó törvényben meghatározott - általa befizetett - részét közel kilenc milliárd forint összegben szintén ilyen célokra fordítja az államkassza, illetve a Társaság sportmarketing üzletága révén 3,2 milliárd forinttal támogatja a magyar kézilabda fejlődését.
- Másrészt a lottójátékok mellett a vállalat legfontosabb terméke a sportfogadás (Tippmix és Tippmixpro), amely komoly játékos bázissal rendelkezik.
- Emellett a Társaság életében komoly hagyományai vannak a sport szeretetének: a kollégák önszerveződő módon évek óta saját "Futó Szakosztályt" működtetnek, valamint céges foci és torna csapattal is büszkélkedhet a cég.
Éppen ezért tartja különösen fontosnak a Szerencsejáték Zrt., hogy a hazai egyetemista és főiskolás fiatalok figyelmét is felhívja a mozgás és a sport szerepére. A Magyar Egyetemi–Főiskolai Sportszövetséggel (MEFS) együttműködésben a #BeActive kampány során céljuk, hogy a felsőoktatásban résztvevő fiatalok számára játékos formában mutassák be, hogy nemcsak a szellemi, de a fizikai felkészültség, edzettség is fontos ahhoz, hogy később sikeresen boldoguljanak az élet különböző területein.
Ennek jegyében zajlik szeptember 20-án az ország 36 felsőoktatási intézményében az Egyetemi Sportnap, melyen a versenyek, edzések, előadások, sportágbemutatók mellett a CAMPUS 3PRÓBÁN tehetik próbára erejüket és szerencséjüket a résztvevő egyetemisták, főiskolások. A 3 lépcsőből álló erőpróbán egyéniben és csapatban is megmérettethetik magukat a fiatalok, nyereményük pedig kategóriától függően egy-egy értékes Decathlon sportutalvány, melyet maguknak vagy oktatási intézményüknek nyerhetnek meg.
A kampány üzenete: LÉGY TE A HÉTKÖZNAPOK BAJNOKA, mellyel a két szervező azt szeretné hangsúlyozni, hogy a sikerekhez, az egészségesebb életmódhoz már kis lépésekkel, akár a hétköznapokba becsempészett és elért sporteredményekkel is közelebb juthatunk.