Kampánybejelentő: Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld – elindult a Tippmix 2021-es nyári kampánya

2021.06.09.

2021-es év ismét a sport éve, így az idei nyár a sportfogadás szempontjából is kiemelten fontos időszak. A Szerencsejáték Zrt. legújabb közel 6 hetes kampánya a hazai élsportolók és szurkolók közösségének erejét helyezi középpontba. A magyarok 82 százaléka pontszerzést vár a nemzeti tizenegytől – többek között ez is kiderül a Szerencsejáték Zrt. futball Eb-vel kapcsolatos előzetes kutatásából, amely szintén a kommunikációs aktivitás részét képezi. A kampány teljeskörű megvalósításáért a Lounge Group felelt.

A 360 fokos integrált marketing kampány június 1-től július 11-ig jelenik meg televízióban, közterületen, rádióban, nyomtatott sajtóban, online és közösségi média felületeken, amely PR, influencer, belső kommunikációs, trade marketing és rendezvény lábakkal egészül ki. A nagyszabású kampány célja, a Tippmix és Tippmixpro termékeink népszerűségének további növelése, a meglévő sportfogadói bázis aktivizálása, valamint a sportfogadási árbevétel növelése.

A kampány fő üzenete: Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld

Minden sportágban változnak a nevek és az arcok, de egy dolog állandó: mindig annak a csapatnak vagy versenyzőnek szurkolunk, akik a mi színeinkben lépnek pályára, mert nem csak a saját sikereikért küzdenek, hanem értünk is. Lehetünk profi vagy hobbi sportolók, kanapédrukkerek a lényeg, hogy összetartozunk. Láthatatlan kötelék tart minket össze, ez pedig nem más, mint a piros, a fehér és a zöld motívuma. Mások egy csapatot látnak, mi pedig egy egész nemzetet, magunkat.

Kreatívkoncepció

„A nemzeti sport iránti rajongást, mint láthatatlan köteléket fogtuk meg” – meséli a werkfilmben Monori Bálint a Lounge Design kreatív csoportvezetője. Erre építve a reklámfilm vizualitásában fontos szerepet kaptak a magyar labdarúgó-válogatottról készült 2016-os archív felvételek, amelyek felidézik az 5 évvel ezelőtti siker emlékeit, azt az önfeledt boldogságot, amelyet egyetlen magyar embernek sem felejt el.

A Szerencsejáték Zrt. hosszú ideje elkötelezett partnere a magyar sportéletnek, legyen szó a hazai labdarúgó nemzeti tizenegyről, a Magyar Olimpiai vagy Paralimpiai Bizottságról. Ennek jegyében óriási megtiszteltetés volt számunkra, hogy a reklámfilmünkben hazánk 7 legismertebb élsportolója - Lovrencsics Gergő, Sigér Dávid, Botka Endre, Illés Fanni, Keszthelyi-Nagy Rita, Varga Dénes, Lékai Máté - mellett Anger Zsolttal is együtt dolgozhattunk. Az ATL kampány központi elemeként az Európa-bajnokság mérkőzései alatt fut majd 30 másodperces reklámfilmünk.

Az #Összetartozunk motívum óriás- és citylight plakátok, valamint digitális citylightok-on kel életre, emellett a digitális felületeken többek között Video Wallpaper megoldással - vagyis szponzorációba ágyazott videós rich media formátummal - látványos full screen rovattámogatással, sőt dinamikusan változó odds ajánló bannerekkel is találkozhatnak az érdeklődők.

Kiemelt szerepet kap a Tippmixpro és a Szerencsejáték Zrt. minden közösségi média platformja. Kampányunk során rendhagyó módon jelennek meg élsportolóink, ezen felül „kanapé tutorial” formájában Tőrös Balázs és Dennis mutatják be az egyes szurkolói archetípusokat, valamint a 2 szotyi között címmel futó videósorozatban villáminterjúkat is láthatnak nézőink a reklámfilm szereplőivel is.

További érdekesség, hogy az előkommunikáció részeként 1000 fő megkérdezésével gyorspaneles kutatást készítettünk, amelyből megismerhető a hazai szurkolók Európa-bajnoksággal kapcsolatos várakozásai, a várható fogadási attitűdök, valamint az is kiderült, hogy kit tartanak a leginkább esélyesnek a végső győzelemre.

A kampány belső kommunikációs ágaként egy nagyszabású, kifejezetten erre az alkalomra lefejlesztett weboldal segítségével, tippjáték formájában vonjuk be vállalati munkatársainkat, ahol a legjobbak értékes nyereményekkel és aláírt válogatott mezzel is emlékezetessé tehetik az újabb magyar Eb-részvételt.

A rendezvényes aktivitások között pedig most debütál a lottózó pop-up store, amellyel Budapesten az Erzsébet téren találkozhat mindenki, de vállalatunk vidéki régióközpontjaiban, így Szegeden és Pécsett is készülünk meglepetésekkel.

Igazán izgalmas hónap elé nézünk tehát, de a legfontosabb, hogy HAJRÁ MAGYAROK!

Reklámfilm: https://youtu.be/QzclCMZyUUk

Werkfilm: https://youtu.be/cPSPyLZiQHg

Alkotók listája

Megbízói oldal - Szerencsejáték Zrt.

Marketing és kommunikációs igazgató: Bánhegyi Zsófia
Marketing főosztályvezető: Szász Tamás
Márka- és Kampánymenedzsment osztályvezető: Ujlaki Adrienn
Sportmarketing osztályvezető: Dudás-Györki Tamás
Szenior marketing menedzser: Szabados Gábor
Társadalmi felelősségvállalás és média osztályvezető: Murányi Eszter
Szenior média szakértő: Czinkota Ádám
Vállalati kommunikációs főosztályvezető: Kiss-Bíró László
Külső és belső kommunikációs osztályvezető: Magyarcsik László
Social Media Menedzser: Ocskó Ádám
Szenior kommunikációs szakértő: Paparó Tamás

Reklámügynökség (ATL, BTL, digitális, stb.): Lounge Design Kft.

Kreatívigazgató: Radovics Péter
Kreatív csoportvezető: Monori Bálint
Senior Art director: Hárságyi Péter
Designer: Tóth Balázs
Senior szövegíró: Grósz Ádám
Junior szövegíró: Schafarek Boldizsár
Ügyfélkapcsolati igazgató: Sperczel Dániel
Ügyfélkapcsolati csoportvezető: Varga Fanni
Account menedzser: Kővágó Zsófia
Junior account menedzser: Mayer Bálint

Produkciós cég: 235 Film Kft.

Producer: Juhász Péter, Blik Dániel, Rubesch Dávid
Gyártásvezető: Rubesch Dávid
Rendező: Juhász Péter
Operatőr: Garai Gábor
Art director: Blik Dániel
Látványtervező: Takács Eszter
Casting: Tönkő Szandra
Zeneszerző: Kalotás Csaba
Kampányfotós: Domokos Norbert
Produkciós koordinátor: Babócsai Borka
Unit Manager: Fehér Bence
Grafikus: Roki
Fővilágosító: Szendrő András
Stylist: Bognár Hajnalka
Smink: Balla Emese
Smink asszisztencia: Vision Makeup School
Fodrász: Nagy Viktor
Werk Fotó: Szikora Zsombor, Zombori András
Werk Video: Holecz Balázs, Németh Kornél

Utómunka:

Vágó: Hartyányi Krisztián
Hangmérnök: Kalotás Csaba
VFX: Melon Fx, Nagy Miklós
Colorist: Gál Lacó

Médiaügynökség: New Land Media Kft.

Médiaigazgató: Hidvégi Krisztina
Média csoportvezető: Pokol Dorothea
Senior médiatervező: Cseke Judit
Junior médiatervező: Veres Dorina

PR ügynökség: Lounge Communication Kft.

PR team leader: Jónyer Mária
PR tanácsadó: Varga Mátyás

Social ügynökség: Dot Creative Kft.

Head of social: Surowiak Márton
Social media manager: Dobos Gábor, Sujtó Attila
Ügyfélkapcsolati igazgató: Braun Annamária
Account manager: Baranyi Bálint

Vissza