Magyarország első sportfogadási terméke, a Totó 70. jubileuma, valamint a legnépszerűbb hazai sportfogadási játék, a Tippmix 20. születésnapja alkalmából a nemzeti lottótársaság legújabb kampányában azokat a sportpillanatokat örökítette meg, melyek generációk számára váltak felejthetetlenné.
A Szerencsejáték Zrt. az idei évtől kezdődően nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy a sport, a kultúra és az egészségügy terén betöltött támogatói szerepvállalását még határozottabban, önálló reklámkampányokon keresztül kommunikálja. A lottótársaság a lakosság körében számos kutatást végzett, melyek egyöntetűen alátámasztják, hogy a magyarok elsősorban a nemzeti tulajdonú vállalatoktól várják el a társadalmilag fontos ügyek támogatását. A reprezentatív felmérésekből az is kiderült, hogy a Szerencsejáték Zrt. játékosait büszkeséggel tölti el, hogy a játékok megvásárlása révén a hazai sportolókat is támogatják.
A kampány szorosan kapcsolódik Magyarország első „embersportfogadási” terméke, a piacra lépésének 70. jubileumát most októberben ünneplő Totóhoz is, melyet épp a magyar sportolók 1948-as londoni olimpiára való kijutása érdekében vezettek be itthon. Ráadásul, nemcsak a legrégebbi, de a legnépszerűbb hazai sportfogadási játék, a Tippmix 20. születésnapja is idénre esik. Ezen termékeken túl a társaság szinte minden más játékából befolyó bevételek is a magyar sportélet fejlesztését támogatják, melynek összege csak a tavalyi évben közel 9 milliárd forint volt.
A dupla jubileum alkalmából induló kampány fókusza is kettős. A rendezői koncepció egyrészt középpontba állítja a szurkolói élményt, annak néhol nyers, ösztönös megnyilvánulásaival és közösségformáló erejével: ahol fiatal és idős, férfi és nő, keményvonalas ultra és kanapén ülő alkalmi szurkoló valamennyien honfitársaink győzelméért szorítanak.
Ugyanakkor legalább ilyen fontos volt az is, hogy a film felidézze azokat az ikonikus magyar sporttörténeti pillanatokat, melyek - főleg az azokat megélő generációk számára – a mai napig felejthetetlenek. A magyar sport ikonikus momentumai vizuálisan újragondolt, vagy éppen aktualizált archív felvételeken jelennek meg a filmben. A szurkolói érzelmek, a " jó magyarnak lenni" érzés, és az ezeket kiváltó nagy pillanatok az egész reklámfilmben folyamatosan reflektálnak egymásra.
Fontos kihívás volt a rendezők - Juhász Péter és Miki 357 - számára, hogy a magyar nemzeti trikolort újszerűen jelenítsék meg: a magyar zászló piros-fehér-zöld színeit így olykor az egymást követő képek rajzolják egységgé, máskor egy-egy konkrét snittben szeparáltan, indirekt módon vagy éppen egységként, de finoman elrejtve jelennek meg.
A reklámfilm