Nemzetközi PR Oscar-díjat nyert a Szerencsejáték Zrt. digitális lottózás kampánya
A nemzeti lottótársaság digitális lottózás kampánya nyerte el – története során először - a Nemzetközi PR szövetség, azaz az IPRA-díját „Consumer PR for existing service” kategóriában.
2020 tavaszán a Szerencsejáték Zrt. ügynökségi partnerével közösen, alig három hét alatt fejlesztette ki 360 fokos, integrált digitális kampányát, amelynek fókuszában a biztonságosabb, otthonról is elérhető internetes és SMS-es, illetve az Okoslottó mobilalkalmazással történő játéklehetőségek álltak. Ugyan a lottózói értékesítőhelyek a pandémia idején mindvégig nyitva tartottak, mégis különösen fontos volt, hogy a PR-vezérelt integrált aktivitásoknak köszönhetően a Szerencsejáték Zrt. felhívja a figyelmet a különböző interaktív megoldásaira, és kiemelten edukálja a lottózói játékot kedvelő idősebb korosztályt is.
A kampánynak is köszönhetően több mint 60%-kal nőtt a digitális lottózás aránya – amely azóta stabilizálódott ezen a szinten - a Szerencsejáték Zrt. honlapján történő regisztrációk száma megnégyszereződött, az Okoslottó alkalmazást letöltők száma a háromszorosára nőtt, illetve mára közel 400 ezer ember választja a nemzeti lottótársaság valamely interaktív csatornáját.
A Nemzetközi PR Szövetség 43 főből álló zsűrije rekordszámú nevezés mellett választotta ki az idei legjobbakat, amelyek között először szerepelt a Szerencsejáték Zrt. egyik integrált kampánya.
Vissza