Sorsolás

A részvételi feltételeknek megfelelő szelvények automatikusan részt vesznek az akció 2023. május 23-i sorsolásán. Ne felejtsd el ellenőrizni az átvételi igazolásod!


Hogyan tudhatod meg, hogy nyertél-e?

A nyertes szelvények számát az alábbi felületeken tesszük közzé:

  • Weboldalunkon: nyereményjegyzék
  • Lottózókban: a kihelyezett nyereményjegyzéken
  • Szerencsemix újságban

Hogyan juthatsz nyereményedhez?

A kisorsolt nyertes játékok birtokosai a nyereményükért legkésőbb a sorsolás napját követő 40. napig (legkésőbb 2023. július 2-ig) jelentkezhetnek nyereményigénylési lap kitöltésével, valamint

  • Értékesítőhelyen, terminálon feladott játék - A Szerencsejáték Zrt. bármely saját üzemeltetésű értékesítőhelyén (üzletkereső: itt) az átvételi igazolás terminálon keresztüli beolvastatásával és leadásával, nyereményigénylés alapján kerül átutalásra. (Amennyiben az átvételi igazolást a játékos a Szerencsejáték Zrt-nek egyéb nyeremény igénylése keretében már átadta, akkor az átvételi igazolás átadását igazoló Nyereményigénylési lap „B” példányának bemutatásával.) Ha a nyertes játékot olyan Játékoskártya használatával vásárolták, amelyen a biztonsági szint is be van állítva, és a játékos nem tudja bemutatni a megfelelő Játékoskártyát, vagy nem az igénylő személy a Játékoskártya birtokosa, de ragaszkodik a nyeremény kifizetéshez/nyereményigényléshez, a nyereményigénylés felvételét meg kell tagadni, és ilyen esetben az igénylő kizárólag Reklamációt nyújthat be. Ehhez a lottózói munkavállalónak az akcióban kisorsolt nyertes adatok alapján ellenőriznie kell a nyertesség tényét, és amennyiben az adott átvételi igazolásszám szerepel az akció kisorsolt nyertes játékai között, akkor fel kell venni az átvételi igazolásra a Reklamációt. A Reklamációt a hatályos Lottózói Ügyrendben a Reklamációk kezelésére vonatkozóan megadottaknak megfelelően kell beküldeni az SzZrt. központjába.
  • Elektronikus fogadási rendszerben (Internet, Okoslottó SMS) – belső egyenleg terhére vásárolt játék - Nem szükséges nyereményigénylést benyújtani, a nyeremény adategyeztetést követően az elektronikus fogadási rendszerben nyilvántartott bankszámlaszámára kerül átutalásra.
  • SMS-ben (akár Okoslottóval) Mobil vásárlás igénybevételével - Nyereményigénylés alapján, amelyhez a benyújtani szükséges dokumentumokat a nyertes postai úton kapja meg a Sorsolási és Rendezvénymenedzsment Osztálytól. A nyeremény a játékos által a nyereményigénylési lapon megadott bankszámlára kerül átutalásra.

További információk

Az akció részleteiről, a sorsolásról és a nyeremények átvételéről részletes tájékoztatást a Részvételi feltételekben olvashatsz, vagy a Szerencsejáték Zrt. telefonos Ügyfélszolgálatán (06-1/201-0508) érdeklődhetsz minden nap 7 és 23 óra között.

Az akció Részvételi feltételei (PDF)

Májusi Eurojackpot akció

2023.05.15.

Sorsolás

A részvételi feltételeknek megfelelő szelvények automatikusan részt vesznek az akció 2023. május 23-i sorsolásán. Ne felejtsd el ellenőrizni az átvételi igazolásod!


Hogyan tudhatod meg, hogy nyertél-e?

A nyertes szelvények számát az alábbi felületeken tesszük közzé:

  • Weboldalunkon: nyereményjegyzék
  • Lottózókban: a kihelyezett nyereményjegyzéken
  • Szerencsemix újságban

Hogyan juthatsz nyereményedhez?

A kisorsolt nyertes játékok birtokosai a nyereményükért legkésőbb a sorsolás napját követő 40. napig (legkésőbb 2023. július 2-ig) jelentkezhetnek nyereményigénylési lap kitöltésével, valamint

  • Értékesítőhelyen, terminálon feladott játék - A Szerencsejáték Zrt. bármely saját üzemeltetésű értékesítőhelyén (üzletkereső: itt) az átvételi igazolás terminálon keresztüli beolvastatásával és leadásával, nyereményigénylés alapján kerül átutalásra. (Amennyiben az átvételi igazolást a játékos a Szerencsejáték Zrt-nek egyéb nyeremény igénylése keretében már átadta, akkor az átvételi igazolás átadását igazoló Nyereményigénylési lap „B” példányának bemutatásával.) Ha a nyertes játékot olyan Játékoskártya használatával vásárolták, amelyen a biztonsági szint is be van állítva, és a játékos nem tudja bemutatni a megfelelő Játékoskártyát, vagy nem az igénylő személy a Játékoskártya birtokosa, de ragaszkodik a nyeremény kifizetéshez/nyereményigényléshez, a nyereményigénylés felvételét meg kell tagadni, és ilyen esetben az igénylő kizárólag Reklamációt nyújthat be. Ehhez a lottózói munkavállalónak az akcióban kisorsolt nyertes adatok alapján ellenőriznie kell a nyertesség tényét, és amennyiben az adott átvételi igazolásszám szerepel az akció kisorsolt nyertes játékai között, akkor fel kell venni az átvételi igazolásra a Reklamációt. A Reklamációt a hatályos Lottózói Ügyrendben a Reklamációk kezelésére vonatkozóan megadottaknak megfelelően kell beküldeni az SzZrt. központjába.
  • Elektronikus fogadási rendszerben (Internet, Okoslottó SMS) – belső egyenleg terhére vásárolt játék - Nem szükséges nyereményigénylést benyújtani, a nyeremény adategyeztetést követően az elektronikus fogadási rendszerben nyilvántartott bankszámlaszámára kerül átutalásra.
  • SMS-ben (akár Okoslottóval) Mobil vásárlás igénybevételével - Nyereményigénylés alapján, amelyhez a benyújtani szükséges dokumentumokat a nyertes postai úton kapja meg a Sorsolási és Rendezvénymenedzsment Osztálytól. A nyeremény a játékos által a nyereményigénylési lapon megadott bankszámlára kerül átutalásra.

További információk

Az akció részleteiről, a sorsolásról és a nyeremények átvételéről részletes tájékoztatást a Részvételi feltételekben olvashatsz, vagy a Szerencsejáték Zrt. telefonos Ügyfélszolgálatán (06-1/201-0508) érdeklődhetsz minden nap 7 és 23 óra között.

Az akció Részvételi feltételei (PDF)

Vissza