Gyakori kérdések

  • Miről kell nyilatkozni a regisztráció során?

    A regisztráció során meg kell adni:

    • a fogadó családi nevét és keresztnevét,
    • a fogadó születési nevét,
    • a fogadó nemét,
    • a fogadó állampolgárságát,
    • a fogadó születési helyét és idejét,
    • a fogadó édesanyja leánykori nevét,
    • azonosító okmány típusát, számát,
    • a fogadó magyarországi címét, külföldi fogadó esetén tartózkodási helyét,
    • a fogadó magyarországi telefonszámát,
    • a fogadó e-mail címét, melyet hitelesíteni szükséges,
    • a Magyarországon működő bank bankfiókjában nyitott bankszámlaszámát.

    A játékos továbbá a regisztráció során kötelezően egyedi felhasználónevet és jelszót ad meg, melyek segítségével fog tudni belépni az internetes játék oldalra. Ha a regisztrációkor választott felhasználónév foglalt, a rendszer ezt azonnal jelezni fogja. Ekkor új felhasználónevet kell választani. Ugyanazon személyes adatokkal a rendszer csak egy regisztrációt engedélyez.

    A regisztráció során a bankszámlaszámnak is egyedinek kell lennie, amely más regisztrációnál nem szerepelhet. Ha a megadott bankszámlaszám már szerepel, a rendszer annak megváltoztatását kéri a regisztrációhoz.

    A megadott e-mail címre egy aktiváló linket tartalmazó e-mail fog a regisztrációt követően érkezni. A linkre kattintva az aktiválás megtörténik, amely szükséges feltétele a sikeres regisztrációnak.

    Arról is nyilatkoznia kell, hogy 18. életévét betöltötte, a részvételi feltételeket és az adatkezelési nyilatkozatot elfogadja.

    Nyilatkozni szükséges továbbá arról is, hogy milyen típusú – Sportfogadás, vagy egyéb Szerencsejáték Zrt. játék – marketingtartalmú üzenettel keresheti meg a Szerencsejáték Zrt a játékost. Ez a lehetőség opcionális a játékos számára. Amennyiben a játékos nem nyilatkozik a marketing megkeresésekről, az automatikusan tiltó nyilatkozatnak számít, mely bejelentkezést követően bármikor módosítható. A játékosnak lehetősége van továbbá, hogy hozzájáruljon, hogy a Szerencsejáték Zrt. a személyes adatait elemezze; testre szabott ajánlatok, kedvezmények nyújtása céljából felhasználja.

    Szerencsejátékban 18 éven aluli személyek nem vehetnek részt. A Szerencsejáték Zrt. a regisztráció lezárultát megelőzően, a regisztrációkor megadott adatok alapján ellenőrzi, hogy a játékos 18 éven aluli személynek minősül-e és a 18 év alatti személyek regisztrációját visszautasítja.

    A valóságnak nem megfelelő adatokról, tényekről nyilatkozó fogadók nyereményre nem jogosultak, regisztrációjuk esetében a Szerencsejáték Zrt. az online bejelentkezést megtagadja (az online bejelentkezés megtagadásának időtartama alatt a fogadó a fogadás lehetőségből ki van zárva, nem léphet be a rendszerbe).

  • Mik a regisztráció feltételei?

    A Szerencsejáték Zrt. online fogadási oldalán (bet.szerencsejatek.hu) csak 18. életévét betöltött, magyarországi tartózkodási hellyel és magyarországi bankban vezetett lakossági forint alapú folyószámlával rendelkező fogadó regisztrálhat. Minden regisztrált Játékosnak kötelezően el kell fogadnia a bet.szerencsejatek.hu fogadás részvételi szabályzatát és adatvédelmi tájékoztatóját. A szerencsejatek.hu regisztrációddal a tippmixpro.hu sportfogadási oldalon is játszhatsz.

  • Hogyan tudok regisztrálni az online fogadási oldalra?

    Regisztrációhoz a képernyő jobb felső részén található „Regisztráció” gombra kell kattintanod, majd ezt követően kitöltened a 3 lépcsőből álló regisztrációs űrlapot és megnyomni a „Regisztráció” gombot.

    A regisztráció 3 lépésből áll:

    1. Először a belépéshez szükséges adataidat kell megadnod (az itt megadott felhasználónévvel és jelszóval tudsz majd a későbbiekben a rendszerünkbe belépni).
    2. Második lépésben szükséged lesz valamelyik személyazonosító okmányodra (személyi igazolvány, vagy vezetői engedély, vagy útlevél) és az azon szereplő okmányazonosítóra.
    3. Harmadik pontban pedig a személyes adataidat kell megadnod.

    Sikeres regisztrációt követően a megadott email címre egy aktiváló linket fogunk küldeni. Az aktivációs linkre kattintva megtörténik a regisztrációd aktiválása, mellyel regisztrációdat véglegesítjük.

    A szerencsejatek.hu regisztrációddal és belépési adataiddal a tippmixpro.hu sportfogadási oldalon is játszhatsz.

  • Milyen adatok megadására van szükség a regisztrációkor?

    Belépési adatok:

    • Felhasználónév
    • Jelszó
    • Email cím, melyet hitelesíteni szükséges a regisztrációt követően kiküldött aktiváló link segítségével
    • Részvételi szabályzat és adatvédelmi tájékoztató elfogadása, továbbá nyilatkozattétel arról, hogy a távszerencsejátékban kizárólag a saját nevedben kívánsz részt venni és a nyilvántartásba vételhez az adatokat a saját nevedben szolgáltatod.

    Okmányok:

    • Szükséged lesz valamelyik érvényes személyazonosító okmányodra (személyi igazolvány, vezetői engedély, útlevél) és az azon szereplő okmányazonosítóra.

    Személyes adatok:

    Fontos, hogy az adatok a személyes okmányodban szereplő módon legyenek kitöltve!

    • Okmányon szereplő családi név
    • Okmányon szereplő utónév
    • Születési családi név
    • Születési utónév
    • Születési hely
    • Születési idő
    • Neme
    • Állampolgárság
    • Magyarországi bankban vezetett forint alapú bankszámlaszám
    • Telefonszám
    • Anyja születési családi neve
    • Anyja születési utóneve
    • Lakcímkártya száma
    • Irányítószám
    • Közterület neve
    • Közterület jellege
    • Házszám
  • Regisztrálhatok többször?

    Nem. Ugyanazon személyes adatokkal rendszerünk csak egy regisztrációt engedélyez.

  • Regisztrálhatok más adataival?

    Nem. Regisztrációkor csak saját és valós adatokat lehet megadni.

  • Személyes adataimban változások történtek. Mit tehetek?

    Adataid módosítására a Beállítások/Személyes adatok oldalon van lehetőséged. A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található nyíl ikonra vagy a Számlám/Fogadásaim menüpont belül a Személyes adatok fülre kattintva tudod elérni. Fontos, hogy a változást követő 5 napon belül módosítanod szükséges a változott adatokat!

    A nem változó adatok (születési név, édesanyja leánykori neve, születési hely és időpont) frissítésében ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani, ha a regisztrációkor elírás történt. Az ügyfélszolgálaton történő személyes adat módosítása kapcsán fenntartjuk a jogot személyazonosító dokumentumok bekéréséhez.

  • Megváltoztathatom a felhasználónevemet?

    Nem. A felhasználónév nem módosítható.

  • Megváltoztathatom a regisztrációkor megadott e-mail címemet?

    Igen. Adataid módosítására a tippmixpro.hu oldalon van lehetőséged. Bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található Számlám/Fogadásaim menüponton belül a Személyes adataim fülre kattintva van lehetőséged e-mail címed módosítására.

  • Megváltoztathatom a jelszavamat?

    Igen. Jelszavad módosítására bejelentkezést követően a Beállítások/Jelszó módosítása oldalon van lehetőséged.

  • Nem tudok belépni, elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

    Amennyiben elfelejtett jelszó miatt nem tudsz belépni, akkor a Bejelentkezési ablakban, az Elfelejtett jelszó linkre kattintva lehet új jelszót kérni a felhasználóned és email címed pontos megadásával (kis- és nagy betűkre, egyéb karakterekre figyelve).

    Amennyiben elfelejtett felhasználónév miatt sikertelen a belépés, akkor kizárólag ügyfélszolgálatunk tud segíteni a 06 (1) 201-0580-as telefonszámon.

  • Korlátozhatom a számlámon elkölthető összeget?

    Igen. A bejelentkezést követően az Önkorlátozás menüponton belül van lehetőséged az adott időszak alatt elvesztíhető összeg, a fogadásra fordítható összeg és a belső egyenlegedbe feltölthető összeg alapján is önkorlátozást beállítani. Az önkorlátozásnál megadott limit összegek napi, heti vagy havi szinten is alkalmazhatóak.

  • Módosíthatom a beállított önkorlátozást?

    Igen, a beállított önkorlátozások módosíthatóak. Az aktuálisnál szigorúbb beállítások azonnal életbe lépnek, az aktuálisnál megengedőbb beállítások vagy a limitek törlése csak bizonyos várakozási idő letelte után lépnek életbe. A limitek enyhítésére, feloldására olyan időtartam elteltével van legkorábban lehetőséged, amely időintervallumra vonatkozik. Így például a napi limitet a következő napon (a módosítást követő 24 óra elteltével), a heti limitet 1 hét elteltével, a havi limitet pedig 1 hónap elteltével tudod módosítani legközelebb.

  • Kizárhatom magam a fogadásokból?

    Igen, van lehetőség a rendszerből történő önkizárásra, a rendszer által felkínált időszakok (nap, hét, hónap, végleges) valamelyikére. Az önkizárás esetén a megjelölt időintervallum alatt nem tudsz fogadni és egyenleget sem tudsz feltölteni. Ugyanakkor a regisztráció nem törlődik, a fogadási és egyenlegfeltöltési lehetőségeken kívül a fogadási rendszer többi funkciója elérhető marad.

  • Mit tegyek, ha kizártam magam, de újra szeretnék fogadni?

    Az önkizárás csak a beállított időintervallum letelte után oldódik fel. A végleges, vagy legalább 12 hónapos kizárás feloldására legkorábban a kizárás kezdő időpontjától számított 180 nap elteltével kerülhet sor az Ügyfélszolgálat részére eljuttatott írásbeli kérés pozitív elbírálása alapján.

  • Letilthatom a regisztrációm?

    Igen, a regisztráció letiltását az Önkorlátozás menüponton belül, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével lehet kezdeményezni. Ezt követően nincs lehetőséged belépni a rendszerbe. Amennyiben van függőben lévő fogadásod, mellyel nyersz, azt a továbbiakban is jóváírjuk  belső egyenlegedben.

    A regisztrációd visszaállítására a kizárást követő 7. hónap elteltével van lehetőség, melyet írásban kell kérni ügyfélszolgálatunkon keresztül.

    A regisztrációhoz való hozzáférés az önkorlátozás beállításával részlegesen is korlátozható.

  • Hogyan tudok feliratkozni/leiratkozni az e-mail értesítésekre (ajánlatok, üzenetek, hírlevek)?

    Feliratkozás: A bejelentkezést követően a Beállítások/Kommunikáció oldalon van lehetőséged feliratkozni a hírlevelünkre.
    Leiratkozás: A hírlevelekről leiratkozni a kiküldött levelek alján található linkre kattintva lehet, illetve ügyfélszolgálatunk segítségével telefonon vagy e-mailben, valamint bejelentkezést követően a Beállítások/Személyes adatok oldalon.

  • Az általam választott felhasználónév már foglalt. Mit tehetek?

    Amennyiben a regisztrációkor választott felhasználónév foglalt, rendszerünk azonnal jelezni fogja. Ekkor új felhasználónevet kell választani.
    Tipp: a foglalt felhasználónevet kiegészítheted számokkal vagy alsóvonással.

  • Milyen kifizetési módok közül választhatok?

    Nyereményed kifizetését banki átutalás formájában kezdeményezheted.

    2023. január 1-jétől nyereményfelvételed elindításakor a kifizetés gombra kattintás után meg kell erősítened, hogy nyereményed kifizetéséhez saját nevedre szóló, törvényi előírásnak megfelelő számlát adtál meg.

    A szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény 11. § (6) bekezdése szerint távszerencsejáték szervezőjeként a játékos részére kifizetést a Magyar Nemzeti Bank által az egyes fizetési szolgáltatókról szóló 2013. évi CCXXXV. törvény vagy a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény alapján kiadott engedéllyel rendelkező pénzforgalmi szolgáltatónál vezetett fizetési számlájára teljesíthetünk.

    Amennyiben ezt nem tudod megerősíteni felénk, törvényi előírás miatt a nyereményed kifizetését nem tudjuk teljesíteni. Ha még nem rendelkezel saját számlával, úgy kérjük, a nyereményfelvétel elindítása előtt intézkedj a jogszabályi előírásoknak megfelelő, saját nevedre szóló számla nyitásáról.

  • Milyen adatokat kell megadnom a bankkártyás fizetésnél? Hogyan működik?

    Internetes vásárlásra alkalmas bankkártyáddal is feltöltheted belső egyenleged. 2023. január 1-jétől a feltölteni kívánt összeg megadását követően nyilatkoznod szükséges arról, hogy egyenlegedet a saját nevedre szóló, törvényi előírásnak megfelelő számlához tartozó kártyával kívánod feltölteni. A szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény 11. § (5) bekezdés b) pontja szerint távszerencsejáték szervezőjeként csak abban az esetben fogadhatunk fizetési kártyával lebonyolított online fizetést, amennyiben a kártya a játékos saját - MNB engedéllyel rendelkező pénzforgalmi szolgáltatónál vezetett - fizetési számlájához kapcsolódik.

    Amennyiben ezt nem tudod megerősíteni felénk és a nyilatkozatot elutasítod, törvényi előírás miatt a kártyás feltöltésedet nem tudjuk elfogadni. A nyilatkozat elfogadásával a kiválasztott kártyaelfogadó (K&H Bank vagy SimplePay) weboldalára kerülsz, ahol meg kell adnod a tranzakcióhoz szükséges további adatokat. A tranzakció befejeztével visszakerülsz az Szerencsejáték Zrt. oldalára. Az egyenlegfeltöltés minimum összege 500 Ft. A befizetett összeget azonnal jóváírjuk a belső egyenlegeden.

  • Megszakíthatom a bankkártyás egyenlegfeltöltési tranzakciót?

    Ha a bankkártyával történő egyenlegfeltöltéskor a bankkártyát elfogadó bank weboldalán a "Mégsem" gombra kattintasz, akkor a tranzakció végrehajtása nélkül visszakerülsz weboldalunkra.

  • Lottózóban is feltölthetem a belső egyenlegemet?

    Igen. Az Ügyfélkártya egy virtuális Szerencsekártya, melynek segítségével lehetőség nyílik a belső egyenleg feltöltésére. Ezt a feltöltési módot online terminállal rendelkező értékesítő helyeinken tudod igénybe venni. A feltöltéshez vidd magaddal az e-lottózó szám-azonosítódat, amit a Beállítások/Személyes adatok menüpontban meg tudsz nézni. A feltöltési névértékek jelenleg: 3.000 Ft, 5.000 Ft, 10.000 Ft, 15.000 Ft, 25.000 Ft, 50.000 Ft, 90.000 Ft

  • Miért nem tudom bankkártyával feltölteni az egyenlegem?

    Egyes bankok korlátozzák az általuk kibocsátott bankkártyák felhasználhatóságát és előfordulhat, hogy a bankkártyákkal nem engedélyezik a szerencsejátékhoz kapcsolódó tranzakciókat. Amennyiben többször is sikertelen volt az egyenlegfeltöltési próbálkozásod, akkor érdemes a kártya kibocsátó bank ügyfélszolgálatán érdeklődni a kártya beállításaival kapcsolatban.

  • Ha banki átutalással töltöm fel az egyenlegem, honnan tudják, hogy ez az én befizetésem?

    Banki átutalásnál az utalt összeg beazonosítása az utalás közlemény rovatába írt e-lottózó szám-azonosító alapján történik. A szám-azonosító alapján írjuk jóvá a befizetett egyenlegen az átutalt összeget, éppen ezért fontos, hogy az pontosan szerepeljen az átutaláskor.
    Szám-azonosítódat a Beállítások/Személyes adatok menüponton keresztül is lekérdezheted.
    A sikeres átutalást követően az összeg várhatóan 1-4 munkanapon belül átkerül a megadott számazonosítóhoz tartozó belső egyenlegre.

    2023. január 1-jétől a szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény 11. § (5) bekezdés a) pontja szerint távszerencsejáték szervezőjeként csak abban az esetben fogadhatunk átutalással befizetést, ha az a játékosnak a Magyar Nemzeti Bank által az egyes fizetési szolgáltatókról szóló 2013. évi CCXXXV. törvény vagy a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény alapján kiadott engedéllyel rendelkező pénzforgalmi szolgáltatónál vezetett fizetési számlájáról érkezik.

    Felhívjuk figyelmedet, hogy emiatt nem kerülhetnek feltöltésre belső egyenlegedben a külföldi számláról, vagy az olyan számláról érkező befizetések, melyek nem felelnek meg a fentieknek (pl. Wise).

    Kérjük, hogy kizárólag olyan (hazai) számláról indíts átutalást, amely a saját nevedre szól, ellenkező esetben az átutalt összeget nem fogjuk jóváírni az egyenlegeden.

    Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben a fentieket figyelmen kívül hagyod, a törvénynek meg nem feleltethető számláról történő utalásból esetlegesen felmerülő költség Téged terhel, a Szerencsejáték Zrt. a téves utalás miatt felmerülő költségeid miatt semmilyen felelősséget nem vállal.

  • Van limit a befizetésre?

    Igen. A befizetés alsó határa 500 Ft. Az 500 forintnál kisebb összegű feltöltéseket rendszerünk visszautasítja. Amennyiben nagyobb összeget próbálsz feltölteni, mint 1.000.000 Ft, vagy a befizetéssel a játékosszámla egyenleged meghaladja az 1.000.000 Ft-os határt, akkor a befizetést rendszerünk visszautasítja.

  • Van valamilyen díja a kifizetésnek?

    Nincs. A kifizetéseket díjmentesen teljesítjük rendszerünkből.

  • Vannak a kifizetésnek feltételei?

    Igen. Aki nem felel meg a regisztráció feltételeinek (azaz a fogadás megtételekor nem töltötte be 18. életévét, illetőleg nem rendelkezik magyarországi bankban vezetett lakossági forint alapú folyószámlával és magyarországi tartózkodási hellyel), illetve akinek valós adatai nem egyeznek meg a rendszerben tárolt (a regisztráció során megadott vagy később módosított) adataival, nyereményre nem jogosult. Amennyiben ezek a tények a nyeremény-kifizetés során a Szerencsejáték Zrt. tudomására jutnak, a nyeremény kifizetését, átutalását visszautasítja.

    Felhívjuk figyelmedet, hogy 2023. január 1-jétől a kifizetés gombra kattintás után felugró ablakban nyilatkoznod szükséges arról, hogy nyereményed kifizetéséhez saját nevedre szóló, törvényi előírásnak megfelelő számlát adtál meg.

    A szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény 11. § (6) bekezdése szerint távszerencsejáték szervezőjeként a játékos részére kifizetést a Magyar Nemzeti Bank által az egyes fizetési szolgáltatókról szóló 2013. évi CCXXXV. törvény vagy a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény alapján kiadott engedéllyel rendelkező pénzforgalmi szolgáltatónál vezetett fizetési számlájára teljesíthetünk.

    Amennyiben ezt nem tudod megerősíteni felénk, törvényi előírás miatt a nyereményed kifizetését nem tudjuk teljesíteni. Ha még nem rendelkezel saját számlával, úgy kérjük, a nyereményfelvétel elindítása előtt intézkedj a jogszabályi előírásoknak megfelelő, saját nevedre szóló számla nyitásáról. Ha a regisztrációdban korábban nem a saját nevedre szóló számlaszámot rögzítettél, ne felejtsd el az új szabályoknak megfelelő számlaszámra módosítani.

  • Mikor történik a nyeremények jóváírása?

    A hétközi nyeremények a húzást követő első munkanapon, a hétvégi nyeremények (szombat, vasárnap) pedig a második munkanapon délelőtt kerülnek regisztrálásra. Tehát az Ötöslottó, Hatoslottó, Eurojackpot, Joker, Luxor, szombati Kenó játékok nyereményregisztrációja általában a sorsolást követő héten kedd reggel vagy délelőtt történik meg, míg a hétközi Kenó és a Skandináv lottó nyeremények a sorsolást követő munkanap reggel. A Puttó nyeremények a húzást követő 15 percen belül, de legkésőbb 1 munkanapon belül regisztrálásra kerülnek. Totó-góltotó nyereményeinek jóváírása a fordulót követő másnap történik.

  • Mit tegyek, ha nem érkezett meg a pénzem?

    Amennyiben kifizetéskor, illetve befizetéskor késést tapasztalsz, kérjük, győződj meg róla, hogy az átfutási idő biztosan letelt már. Amennyiben igen, akkor célszerű felvenni a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@szerencsejatek.hu email címen vagy a (06-1) 201-0580-as telefonszámon (H-V: 7-23 óráig).

  • Hogyan tudok kifizetést kezdeményezni?

    A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban lenyíló menüből, a Nyereményfelvétel oldalon van lehetőséged a kifizetés kezdeményezésére.
  • Miért nem tudom a teljes egyenlegemet kifizettetni?

    Csak a Nyereményegyenlegben található összeg kifizetése kezdeményezhető. A kifizetés kezdeményezése előtt győződj meg arról, hogy a kifizetni kívánt összeg elérje a minimum 500 Ft-os küszöböt, illetve ne haladja meg a nyereményegyenlegedről kifizethető összeget. Például ha 25 000 Ft van a nyereményegyenlegeden, akkor maximum 25 000 Ft kifizetését kérheted. Amennyiben az összeg a fenti feltételeknek megfelel és továbbra sem indítható el a kifizetés, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

  • Milyen módon tudom feltölteni a belső egyenlegem?

    A fogadásban való részvételhez az alábbi befizetési módok közül választhatsz:

    • bankkártya
    • banki átutalás
    • szerencsekártyás feltöltés lottózóban vagy partner hálózataink valamelyikében.
    • MCOM mobiltelefonos egyenlegfeltöltés
    • PayPal

    A különböző módok esetén eltérhet a feltöltés minimum összege.

     

    Bankkártyás feltöltés - bármely bankkártyával

    A belső egyenlegedet bármely bank által kibocsátott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával* feltöltheted, ahol a bank engedélyezi az általa kibocsátott kártya használatát szerencsejátékra. A feltöltéshez válassz a neked szimpatikus banki felületek közül – SimplePay vagy K&H Bank – és add meg a feltölteni kívánt összeget, majd kattints a befizetésre. 2023. január 1-jétől nyilatkoznod szükséges arról, hogy egyenlegedet a saját nevedre szóló, törvényi előírásnak megfelelő számlához tartozó kártyával kívánod feltölteni, ezt követően miután átkerültél a fizetési felületre, add meg a feltöltéshez szükséges további adatokat. A Mégsem gomb megnyomásával a fizetési tranzakció végrehajtása nélkül térhetsz vissza a Szerencsejáték oldalra. Amennyiben jóváhagyod a feltöltést, a tranzakció befejeztével visszakerülsz Szerencsejáték oldalára és az általad feltöltött összeg azonnal jóváírásra kerül a belső egyenlegeden.

    *Internetes vásárlásra alkalmas kártyák: azzal a kártyával tudod feltölteni egyenlegedet, amivel a kártyakibocsátó nem tiltja szerencsejáték megvásárlását. Felhívjuk figyelmedet, hogy 2023. január 1-jétől csak olyan kártyát használhatsz, ami a saját nevedre szóló fizetési számlához kapcsolódik.

    Banki átutalás

    Egyenleged feltöltésére szánt összeget bármikor átutalhatod a Szerencsejáték Zrt. bankszámlaszámára Netbankodon keresztül. Az átutalással kapcsolatos további információkról a sikeres regisztrációd után tájékozódhatsz. A sikeres banki átutalást követően az összeg várhatóan 1-4 munkanapon belül átkerül a közleményben megadott felhasználónevedhez tartozó belső egyenlegedre.

    Felhívjuk figyelmedet, hogy 2023. január 1-jétől nem kerülhetnek feltöltésre belső egyenlegedben a külföldi számláról, vagy az olyan számláról érkező befizetések, melyek nem felelnek meg az erre vonatkozó törényi szabályozásnak (pl. Wise).

    Kérjük, hogy kizárólag olyan (hazai) számláról indíts átutalást, amely a saját nevedre szól, ellenkező esetben az átutalt összeget nem fogjuk jóváírni az egyenlegeden.

    Felhívjuk figyelmedet, hogy amennyiben a fentieket figyelmen kívül hagyod, a törvénynek meg nem feleltethető számláról történő utalásból esetlegesen felmerülő költség Téged terhel, a Szerencsejáték Zrt. a téves utalás miatt felmerülő költségeid miatt semmilyen felelősséget nem vállal.

     

    PayPal

    Belső egyenleged már a PayPal rendszeren keresztül is feltöltheted. A feltöltéshez add meg a feltölteni kívánt összeget, majd kattint a befizetés gombra. Ezután átirányítunk a PayPal oldalára, ahol PayPal felhasználóneved és jelszavad megadása után tudod véglegesíteni az egyenlegfeltöltést.

     

    Készpénzes befizetésre nincs lehetőség bankfiókokban!

    Személyes befizetési módra egyetlen bankfiókban sincs lehetőséged. Kérjük, hogy az átutalás helyett ne használd a K&H Bank bankfiókjaiban történő készpénzes befizetést, mert a Közlemény rovatban megadott azonosító adatok a banki bedolgozás során módosulhatnak. Ezáltal a befizető beazonosítása és befizetett összeg bekönyvelése meghiúsulhat. Mivel a befizetés anonim, személyes adatok hiányában a befizető megkeresése és a befizetett összeg visszajuttatása nem lehetséges.

  • Van kifizetési limit?

    Fontos, hogy a belső egyenlegedre befizetett összeget, mindenképpen meg kell játszanod. Kifizetést kezdeményezni csak a nyereményegyenlegedből tudsz. A kifizetés alsó határa 500 Ft, tehát ahhoz, hogy kifizetést kérj, legalább 500 Ft nyereménynek kell lennie a belső egyenlegeden.

    A felhasználható vagy kifizethető egyenlegedről a Naplóban, az Aktuális egyenleg résznél tájékozódhatsz.

  • Kihez fordulhatok a bankkártyás fizetéssel kapcsolatos reklamációmmal?

    A tranzakció sikertelenségének okával kapcsolatban a kártyakibocsátó bank ügyfélszolgálata tud bővebb felvilágosítást adni.
    Az internetes fogadási rendszerben a bankkártyás egyenlegfeltöltési tranzakció a bankkártyát elfogadó bank weboldalán zajlik. A bankkártya adatokat is ott kell megadni, és maga a fizetési folyamat is ott történik a kártyaelfogadó bank (K&H vagy OTP) és a kártyakibocsátó bank (a Te bankod) közötti kommunikáció segítségével. Az internetes fogadási rendszer csak a tranzakció eredményéről értesül: amennyiben sikeres volt a kártyás vásárlási tranzakció, úgy az összeget néhány percen belül a belső egyenlegedhez írja a rendszer, ha pedig valamilyen ok miatt sikertelen lett, akkor a sikertelen tranzakcióról való értesítést a banktól kapott hibaüzenettel együtt írja ki.

  • Mennyi az átfutási ideje az általam indított kifizetésnek?

    Kifizetésed legkésőbb 8 napon belül – a banki átutalási rendszerek nyitva tartását figyelembe véve – kapod meg.

  • Van kifizetési limit?

    Fontos, hogy a belső egyenlegedre befizetett összeget, mindenképpen meg kell játszanod, azt nem utalhatjuk vissza. Kifizetést kezdeményezni csak a Nyeremény egyenlegedből tudsz. A kifizetés alsó határa 500 Ft, tehát ahhoz, hogy kifizetést kérj, legalább 500 Ft nyereménynek kell lennie a Nyeremény egyenlegeden.

    A felhasználható egyenleg bejelentkezést követően megjelenik neved alatt, az átutalható egyenleged a neved mellett legördíthető menüben jelenik meg a Nyeremény egyenlegben és a Naplóban is.

  • Hogyan tudok kifizetést kezdeményezni?

    A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban lenyíló menüből, a Nyereményfelvétel oldalon van lehetőséged a kifizetés kezdeményezésére.

  • Vannak a kifizetésnek feltételei?

    Igen. Aki nem felel meg a regisztráció feltételeinek (azaz a fogadás megtételekor nem töltötte be 18. életévét, illetőleg nem rendelkezik Magyarországon működő bankban nyitott lakossági forint alapú bankszámlával és magyarországi tartózkodási hellyel), illetve akinek valós adatai nem egyeznek meg a rendszerben tárolt (a regisztráció során megadott vagy később módosított) adataival, nyereményre nem jogosult. Így amennyiben ezek a tények a nyeremény-kifizetés során a Szerencsejáték Zrt. tudomására jutnak, a nyeremény kifizetését, átutalását visszautasítja.

  • Milyen kifizetési módok közül választhatok?

    Nyereményed kifizetését banki átutalás formájában kezdeményezheted.

  • Van valamilyen díja a kifizetésnek?

    Nincs. A kifizetéseket díjmentesen teljesítjük rendszerünkből.

  • Miért nem tudom a teljes egyenlegem kifizettetni?

    Csak a Nyeremény egyenlegben található összeg kifizetése kezdeményezhető. A kifizetés kezdeményezése előtt győződj meg arról, hogy a kifizetni kívánt összeg elérje a minimum 500 Ft-os küszöböt, illetve ne haladja meg a Nyeremény egyenlegedről kifizethető összeget. Tehát, ha például 30 000 Ft az egyenleged és 25 000 Ft van a Nyeremény egyenlegeden, akkor maximum 25 000 Ft kifizetését kérheted.

    Amennyiben az összeg a fenti feltételeknek megfelel és továbbra sem indítható el a kifizetés, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot telefonon (06-1/201-0580) vagy emailen (ugyfelszolgalat@szerencsejatek.hu) keresztül.

  • Mikor történik a nyeremények jóváírása?

    A hétfőtől csütörtökig elért nyeremények a húzást követő első munkanapon, a péntektől vasárnapig elért nyeremények pedig a második munkanapon délelőtt kerülnek regisztrálásra. Tehát az Ötöslottó, Hatoslottó, Eurojackpot, Joker, Luxor, szombati Kenó, Totó és Góltotó játékok nyereményregisztrációja általában a sorsolást követő héten kedden reggel vagy délelőtt történik meg, míg a hétfőtől csütörtökig elért Kenó és a Skandináv lottó nyeremények a sorsolást követő munkanap reggel kerülnek jóváírásra.

  • Mennyi az átfutási ideje az általam indított kifizetésnek?

    Kifizetésed legkésőbb 8 napon belül kapod meg.

  • Kifizetést kezdeményeztem, de meggondoltam magam. Mit tegyek?

    A nyeremény kiutalásának kezdeményezését követően, ameddig rendszerünkből nem indítjuk el a kifizetésre váró összeg átutalását, addig a nyeremények kiutalása visszavonható telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével (06-1/201-0580).

  • Mit tegyek, ha nem érkezett meg a pénzem?

    Amennyiben kifizetéskor, illetve befizetéskor késést tapasztalsz, kérjük, győződj meg róla, hogy az átfutási idő letelt már. Amennyiben igen, akkor célszerű felvenni a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal (06-1/201-0580).

  • Hogyan értesülök a nyereményeimről?

    Kisnyeremények esetén (200.000 Ft alatt):

    • Interneten: a bejelentkezés után a főoldalon rögtön megjelenik az aktuális nyeremények összege
    • SMS-ben (regisztrált felhasználóknak, 06-70-700-7007 –re küldött SMS): a rendszer az SMS-ben beküldött fogadásokkal elért nyereményekről akkor küld SMS-ben értesítést, ha egyébként is küldene SMS-t a fogadónak (például fogadás visszaigazolásakor, vagy a belső egyenleg lekérdezésekor)
    • SMS-ben (1756-ra küldött SMS): a rendszer minden esetben küld értesítést a nyereményekről
    • SMS-ben (ATM-es fogadóknak): a rendszer többször küld értesítést a nyereményekről, egészen addig, amíg a nyertes fogadó be nem küldi a számlaszámát SMS-ben, azt követően is minden nyeremény eléréséről

    Nagynyeremény esetén (200.000 Ft vagy a feletti):

    • Regisztrált fogadók: a bejelentkezést követően csak a nyereményről értesít a rendszer, a pontos összeget nem jeleníti meg
    • SMS-LOTTÓ fogadók: az összeg megjelölése nélkül, csak a nyeremény eléréséről küld tájékoztató SMS-t a rendszer
    • ATM-es fogadók: az összeg megjelölése nélkül, csak a nyeremény eléréséről küld tájékoztató SMS-t a rendszer
  • Mi a nagynyeremény felvételének módja?

    Nagynyereményeidhez kizárólag nyereményigénylést követően juthatsz hozzá. A nagynyereményeket a kifizetési engedély megadását követően átutalással fizetjük csak Magyarországon működő bankban nyitott forint alapú, Eurojackpot játék Euróban fizetendő nyereményei esetén Euró alapú, lakossági bankszámlaszámra.

     

    A nyereményigénylés benyújtásához szükségesek:

    • a személyazonosságot igazoló okmány,
    • állandó lakcímet igazoló okmány,
    • annak a bankszámlának a száma, amelyre a játékos a nyeremény átutalását kéri (csak Magyarországon működő bankban nyitott forint, Eurojackpot játék Euróban fizetendő nyereményei esetén Euró alapú, lakossági bankszámlaszám adható meg),
    • nyereményigazolás kérése esetén (2 millió Ft feletti nyeremény esetén kérhető) az adóazonosító jel is

    A játékba küldés módja szerint nyereményigényléskor az alábbiakra lesz még szükség:

    • Belső egyenlegből történt játék esetén (internetes és a 06-70-700-7007 telefonszámra küldött SMS-es)
      A nyereményigénylés benyújtásakor a személyi adatokon túl meg kell adni a regisztrációkor megadott bankszámlaszámot és a korábban választott 6 számjegyből álló nagynyeremény kódot, illetve SMS-es játék esetén a játékhoz használt mobiltelefon számát is.
    • Mobil Vásárlásra fordítható egyenleg vagy keret terhére történt játék esetén (1756 telefonszámra küldött SMS-es).
      Nyereményigénylés benyújtásához szükséges a játékhoz használt telefonszám ellenőrzése. A nyereményigénylés benyújtásakor meg kell adni a korábban választott 6 számjegyből álló nagynyeremény-kódot és a nyertes játék beküldéséhez használt mobiltelefonszámot is, a hozzátartozó SIM kártya felmutatásával egy időben.
    • ATM-en történt játék esetén a nyereményigénylés benyújtásakor meg kell adni a korábban választott 6 számjegyből álló nagynyeremény kódot, a nyertes játék beküldéséhez használt bankkártya számát és a regisztrációnál megadott mobiltelefonszámot is.
      nyereményigazolás kérése esetén (2 millió Ft feletti nyeremény esetén kérhető) az adóazonosító jel is

    A nyereményigénylést a nyeremény nagyságától függően kell megtenni:

     

    200 000 Ft - 20 000 000 Ft (nagy összegű nyeremény)

    Értékesítőhelyen a Szerencsejáték Zrt. bármely saját üzemeltetésű értékesítőhelyén lehet benyújtani, a legközelebbi üzlet címéről bármely értékesítőhelyen érdeklődhetsz vagy megtalálod itt (lottózóra szűrve).

     

    20 000 001 Ft - 300 000 000 Ft (jelentős összegű nyeremény) (Kenó esetében 2022. október 10-től, Puttó esetében 2022. október 23-tól, ezen időpontokat megelőzően 20 000 001 Ft - 100 000 000 Ft)

    A nyeremény biztonságos felvételét a 06-30-511-64-44-es telefonszámon (Hétfőtől csütörtökig: 8 és 16 óra között, pénteken: 8 és 13 óra között) kell egyeztetned.

     

    300 000 000 Ft felett (kiemelten nagy összegű nyeremény) (Kenó esetében 2022. október 10-től, Puttó esetében 2022. október 23-tól, ezen időpontokat megelőzően 100 000 000 Ft felett)

    A nyeremény biztonságos felvételét a 06-20-933-06-30-as telefonszámon (Hétfőtől csütörtökig: 8 és 16 óra között, pénteken: 8 és 13 óra között) kell egyeztetned.

  • Hogyan tudom lekérdezni a nyereményeimet?

    • Regisztrált fogadóként interneten a bejelentkezést követően a "Napló" gombra kattintással kérdezheted le nyereményeidet, maximum 180 napig visszamenőleg. A nyereménylista a nyereményregisztráció dátuma szerinti csökkenő sorrendben sorolja fel a nyereményeket. A "Naplóban" a nyertes fogadásokra kattintva is lekérdezheted az adott fogadáshoz tartozó nyereményinformációt.
    • SMS-ben, a 1756-ra küldött játék esetén interneten akkor tudod lekérdezni nyereményeidet (és a fogadásaidat is), ha SMS-ben azonosítót kérsz az internetes fogadási rendszerbe való bejelentkezéshez. Ehhez az AZON üzenetet kell elküldeni a 1756-os telefonszámra. Bejelentkezés után a "Napló” menüponton keresztül tájékozódhatsz nyereményeidről és fogadásaidról.
    • Az ATM-es játék esetén akkor tudod lekérdezni a nyereményeidet (és fogadásaidat) interneten keresztül, ha SMS-ben azonosítót kérsz az internetes fogadási rendszerbe való bejelentkezéshez. Ehhez az ATMAZON üzenetet kell elküldened a 06 (70) 7007007-es telefonszámra. Bejelentkezés után a "Napló" menüponton keresztül tájékozódhatsz nyereményeidről és fogadásaidról.
  • Hogyan tudok online fogadni?

    Belépést követően a kívánt játék menüpontjára kattintva van lehetőséged online fogadást kezdeményezni. A játékoldalon, a számokra, tippekre kattintva tudod megjelölni a megjátszani kívánt számot, tippet. A Gyorstipp funkcióval pedig lehetőséged van ún. gépi játékot játszani. Ebben az esetben a rendszer véletlenszerűen jelöl számokat, tippeket a játékmezőn.

    A tetszőleges számú mező kitöltése után tudod kosárba helyezni a szelvényed, majd az előzetesen feltöltött belső egyenlegedből kifizetni azt.

    Bővebb információt az egyes játékokról, azok aloldalán, a Játékleírás menüpontban találsz, illetve a bet.szerencsejatek.hu/lottozzotthon oldalon.

  • Hol látom a fogadásaimat?

    Fogadásaidat – minden egyéb tranzakció mellett – maximum 180 napig visszamenőleg a Naplóban tudod megnézni. Ezen az oldalon a legördülő menü segítségével tudsz meghatározott időszakra (ma, tegnap óta, az utóbbi 7 nap, az utóbbi 40 nap, az utóbbi 180 nap, egyéni időtartam) vagy a mellette található naptár segítségével pontos tól-ig dátumra szűrni.

    Az Időszak alatt megjelenő típusválasztóval tovább szűkítheted a keresést (minden egyenlegváltozás, befizetes, nyeremény, fogadás, kifizetés, átvezetés, bónusz). A Fogadás típuson belül van lehetőséged a különböző játékok fogadásaira szűrni (Ötöslottó, Hatoslottó, Skandináv lottó stb.). Az eredmények csökkenő időrendi sorrendben jelennek meg.

    A felsorolásban szerepelni fognak az interneten beküldött fogadások mellett az SMS-ben feladott játékok is, amennyiben a Személyes adatok aloldalon az SMS számhoz rögzítve van a telefonszám és a belső egyenleg terhére történik a fogadás. SMS-ben játéktípusonként az utolsó fogadások lekérdezésére van lehetőség.

  • Milyen módon ellenőrizhetem a megfogadni kívánt játékaimat?

    Kifizetés előtt a Kosárban van lehetőséged ellenőrizni esetleg módosítani a játékaid.

  • Kapok visszaigazolást a fogadásaimról? Milyen módon?

    Igen, van lehetőséged e-mailes visszaigazolást kérni a fogadásaidról. Ezt bejelentkezett állapotban a Beállítások/Értesítések oldalon tudod bekapcsolni, illetve a Naplóból bármikor nyomon tudod követni fogadásaidat.

  • Visszavonható a fogadás, ha meggondoltam magam?

    Kifizetés előtt a Kosárban van lehetőséged ellenőrizni, módosítani vagy akár törölni a fogadásaidat. Kifizetés után azonban már nincs lehetőség visszavonásra.

  • Van minimum összeg, amit meg kell játszani?

    Játéktípusonként eltérő, hogy minimum hány mezőt, illetve milyen összegben kell megjátszani ahhoz, hogy érvényes legyen a fogadásod. Erről bővebb információt a játék aloldalak Játékleírás menüpontján belül olvashatsz.

  • Van maximum összeg, amit meg lehet játszani?

    Játéktípusonként eltérő, hogy maximum hány mezőt, illetve milyen összegben lehet megjátszani. Erről bővebb információt a játék aloldalak Játékleírás menüpontján belül olvashatsz. A felelős játékszervezés jegyében a Beállítások/Önkorlátozás menüpont alatt pedig lehetőséged van egyéni limiteket beállítani.

  • Van maximum nyeremény?

    A maximum nyeremény mindig az adott játéknál aktuálisan elérhető főnyeremény.

  • Mi az a Gyorstipp?

    A gyorstipp esetében, a hagyományos gépi játékhoz hasonlóan a rendszer véletlenszerűen jelöl ki tippeket a játékmezőn. A gépi játékkal ellentétben, itt manuálisan még van lehetőséged módosítani a tippeket.

  • Mi az a gépi játék?

    A gépi játék esetében a rendszer véletlenszerűen jelöl ki tippeket a játékmezőn. A kosárba helyezés után a gépi mező is módosítható, amennyiben a Módosítás gombot választjuk.

  • Mi az a kombinációs játék?

    Kombinációs játékban több számot is megadhatsz, mint amennyi egy alapjátékban megjátszható. Ekkor a megadott fix és kombinációs számok összes lehetséges kombinációjának megfelelő alapjátékokat megjátszod és ennek megfelelően többszörös díjat fizetsz.

  • Hogyan tudom meg, hogy nyertem?

    Nyeremény esetén a rendszerünk automatikus értesítést küld, amennyiben be van állítva a nyereményértesítés e-mail-ben. Ezen felül a Naplóban, a Típus/Nyeremény fül kiválasztása után láthatod nyereményeidet.

  • Megválaszthatom a Joker számot?

    Igen, interneten a Joker számra való kattintás után megjelenő ablakba gépelheted be az általad kiválasztott 6 jegyű Joker számot.

  • Lehet külföldről fogadni?

    Igen lehet, mert fogadási rendszereink külföldről is elérhetőek. A bankkártyás egyenlegfeltöltésnél azonban csak magyarországi bank által kibocsátott bankkártyákat tudunk elfogadni, a nyeremény-kifizetésnél pedig csak magyarországi lakcímre vagy magyarországi banknál nyitott lakossági forint alapú folyószámlára tudunk nyereményt utalni.

  • Meddig lehet fogadni az egyes játékokra?

    Ötöslottó: szombat 20:30-tól következő héten szombat 17:30-ig

     

    Hatoslottó: vasárnap 17:00-tól következő héten vasárnap 14:30-ig

     

    Skandináv lottó: szerda 21:30-tól következő héten szerda 18:00-ig

     

    Luxor: szombat 20:00-tól következő héten szombat 14:00-ig

     

    Kenó:

    • hétfőtől szombatig 21:00-tól másnap 19:00-ig
    • hétvégén szombat 21:00-tól vasárnap 16:00-ig és vasárnap 17:00-tól hétfő 19:00-ig

    Puttó:

    • hétfőtől szombatig 7:00-tól 22:00-ig
    • vasárnap 8:00-tól 20:30-ig

    Totó: hétfő 5:00-tól általában szombat 14:00-ig

     

    Góltotó: hétfő 5:00-tól általában szombat 14:00-ig

     

    Eurojackpot: péntek 22:30-tól következő héten péntek 19:00-ig

     

    Joker: szombat 20:30-tól következő héten szombat 17:30-ig

     

    Tippmix:

    • első műsor: általában hétfő 0:05-től szerdán 23:50-ig
    • második műsor: általában csütörtök 0:05-től vasárnap 23:50-ig

    Az egyes játékok nyitvatartását a Szerencsejáték Zrt. meghosszabbíthatja.

  • Hány mezőt lehet egy SMS-ben feladni játékonként?

    Egy SMS fogadásban az Ötöslottón, Hatoslottón és Eurojackpoton maximum 6 mezőt, Skandináv lottón és Totón maximum 5 mezőt, Puttón 4 mezőt, a Kenón pedig maximum 3 mezőt lehet egyszerre beküldeni.

  • Meg kell őriznem az SMS-eseket?

    A Szerencsejáték Zrt. rendszere automatikusan értesíti a nyerteseket, ennek ellenére a fogadás érvényességének lejártáig célszerű megőrizned a szelvényszámot is tartalmazó SMS-t.

  • SMS fogadásra regisztráltam, de az elküldött SMS-ekre nem kapok választ. Mi lehet ennek az oka? 

    A jelenség oka valószínűleg az, hogy az SMS-es fogadási rendszer telefonszámát nem 11 számjegy hosszan adtad meg. Az SMS-t mindig a 06707007007-es vagy a +36707007007-es telefonszámra kell elküldened, vagy keresd a mobilszolgáltatód ügyfélszolgálatát.

  • Hol látom a fogadásaimat?

    SMS-Lottó játékaidat a weboldalunkon így tudod megnézni: küldd el az AZON szót a 1756-os telefonszámra, majd a kapott azonosítóval és jelszóval jelentkezz be a bet.szerencsejatek.hu oldalon.

    A belső egyenleg terhére tett SMS-fogadásokat az internetes felületre történő belépést követően tudod megtekinteni. Mindkét esetben 180 napra visszamenőleg tudod nyomon követni a játékokat a Napló menüpontban.

  • Hogyan garantálható, hogy én kapom meg a nyereményt?

    Kisnyeremények esetén: A 200.000 Ft alatti kisnyereményeket a fogadó által SMS-ben elküldött számlaszámra utaljuk.

    Nagynyeremény esetén: SMS-ben tájékoztatjuk a nyertest és elküldjük azt a telefonszámot, amelyen jelentkezhet a nyereményéért. A nyeremény felvételére a nyertes szelvényt beküldő telefonszámmal rendelkező fogadó jogosult.

  • Mi történik, ha elveszítem a telefonomat, amelyen a "nyertes szelvény" van?

    Ebben az esetben is érvényes az az általános elv, mely szerint az kapja meg a nyereményt, aki a nyertes fogadást beküldő telefonszámmal rendelkezik. Tehát ahogyan egy nyertes szelvényre, úgy egy nyertes szelvényt beküldő telefon SIM kártyájára is célszerű vigyázni!

  • Mi történik, ha SIM kártyát vagy telefont cserélek vagy deaktiválódik a SIM kártyám?

    Telefoncsere esetén nincs probléma, ha a telefonszámod a régi marad. Az SMS-t érdemes átmenteni vagy felírni a szelvényszámot. Deaktivált SIM kártya esetén viszont a nyereményjogosultság elvész!

  • Probléma esetén a Szerencsejáték Zrt. vagy a mobil szolgáltató (T-mobile, Yettel., Vodafone) ügyfélszolgálatához forduljak?

    Ez a probléma típusától függ:

    Fogadással és nyereménnyel kapcsolatos probléma esetén a Szerencsejáték Zrt-hez fordulhatsz az ugyfelszolgalat@szerencsejatek.hu e-mail címre írott levélben vagy munkaidőben a 06 (1) 201-0580 telefonszámon.

    SMS küldéssel és a mobil vásárlással kapcsolatban pedig a mobil szolgáltató (T-mobile, Yettel. vagy Vodafone) ügyfélszolgálatához fordulhat.

  • Hogyan tudom az ATM-es fogadással elért nyereményemet felvenni?

    A nyeremények átutalásához a Szerencsejáték Zrt. a regisztrációban megadott mobilszámra küldött SMS-ben bekéri az első nyeremény elérésekor a bankszámlaszámod és a neved. Amíg a a bankszámlaszámot nem adod meg, addig a rendszer minden további nyeremény esetén a számlaszám megadására emlékeztető SMS-t küld.

    A Szerencsejáték Zrt. nyereményt csak forintban utal, Magyarországon levő konvertibilis forint alapú bankszámlaszámra.

    A bankszámlaszám beküldéséhez (vagy megváltoztatásához) a következő SMS üzenetet kell elküldened a 06 (70) 7007007-es mobiltelefon számra arról a telefonszámról, amelyet a regisztráció során (az első ATM-es fogadás előtt) megadtál: ATMUTAL*név*számlaszám*
    Fontos, hogy pontosan ebben a formátumban küldd el az SMS-t, illetve hogy elválasztójelként a * jelet használd!

  • Minden ATM-es nyereményemről kapok SMS-t?

    A rendszer egészen addig többször is küld értesítést a kisnyereményekről a regisztráció során megadott telefonszámodra, amíg be nem küldöd a bankszámlaszámod a nyereményfelvételhez. A továbbiakban a kisnyereményekről már nem küld SMS értesítést a rendszer, hanem az ATM tájékoztat a nyereményről. A nagynyeremény eléréséről viszont minden esetben kapsz SMS-ben értesítést.

  • Minden ATM-es nyeremény esetében be kell küldenem a számlaszámomat?

    Amennyiben egyszer már beküldted a számlaszámodat, természetesen nem kell minden alkalommal ezt megtenned. Ebben az esetben a rendszer egészen addig arra a számlaszámra fogja küldeni a kisnyereményeidet, ameddig azt meg nem változtatod.

    A bankszámlaszám megváltoztatásához vagy küldd be ismét az ATMUTAL*név*számlaszám* üzenetet a 06 (70) 7007007-es telefonszámra, vagy hívd fel ügyfélszolgálatunkat, ahol azonosítást követően szintén lehetőség van a korábban beküldött bankszámlaszám megváltoztatására.

    Ha nem sikerül beküldened a számlaszámodat (például hibás SMS formátum miatt), akkor kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

  • Mik a játékfüggőség okai?

    A szerencsejáték-függőség kialakulásának számos oka lehet, többek között lelki, személyiségi vagy genetikai tényezők is hozzájárulhatnak a betegség kialakulásához. Bizonyos genetikai variációk valószínűbbé teszik a probléma megjelenését. Szintén hozzájárulnak a függőség kialakulásához különböző pszichológiai tényezők. Az impulzívabb személyek például valószínűbben válnak szerencsejáték-függővé. Ez nem meglepő, hisz az impulzivitás fő jellemzője pont az, hogy a személy hajlamos előbb cselekedni, mint gondolkodni, nem mérlegeli cselekedeteinek a következményeit, különösen nem a hosszú távú következményeket. De az sem ritka, hogy a szerencsejáték valamilyen hangulati probléma bázisán, annak a kezelése vagy "kompenzálása" érdekében jelenik meg. https://maradjonjatek.hu/leggyakoribb-kerdesek-a-jatekszenvedelyrol

  • Mitől kockázatos egy játék?

    Egy játék kockázatosságát a szerencsejáték-függőség kialakulásának vonatkozásában sok tényező befolyásolja. Ilyen tényező például, hogy milyen gyakorisággal lehet a játékot újra játszani. A lottó típusú játékok, amelyekre csak heti rendszerességgel lehet fogadni, kevésbé veszélyesek, mint a sorsjegy, ahol a nyereség vagy veszteség után azonnal megvásárolható az újabb játék. Szintén nagyobb kockázatúak azok a játékok, ahol a játékos változtathatja a tét összegét. Szintén fontos tényező az elnyerhető legnagyobb tét mértéke, vagy a játék elérhetősége. A játék könnyű, azonnali elérhetősége kiemelkedő jelentőségű, így az internetes szerencsejátékok különösen veszélyesek lehetnek a veszélyeztetett személyek számára.

  • Milyen önkorlátozási lehetőségeim vannak?

    Internetes játék esetén minden regisztrált felhasználó be tud állítani idő, költés- és veszteség korlátokat, melyekkel határt szabva játékának, elkerülheti a szerencsejáték túlzóvá/ veszélyessé válását. Az alábbi lehetőségek állnak a játékosok rendelkezésére:

    • figyelmeztetések (fogadással töltött időről; fogadásra költött összegről)
    • veszteség korlátozása (napi, heti és havi limitek beállítási lehetősége)
    • fogadásra fordítható összeg korlátozása (napi, heti és havi limit beállítási lehetőségek)
    • belső egyenlegre történő pénzfeltöltés korlátozása (napi, heti és havi)
    • önkizárás (időszakos; végleges)
  • Hogyan tudok limiteket beállítani a játékhoz?

    A fogadási oldalainkon, bejelentkezés után, az Önkorlátozás menüpontban nyílik lehetőség a limitek beállítására.

  • Mi az a játékfüggőség?

    A szerencsejáték lehet a kikapcsolódás, a szórakozás része, és ebben az esetben akár még hozzá is járulhat az egészségedhez. Segíthet levezetni a stresszt, lehet egy kedvelt, alkalmi szórakozási forma. Abban a pillanatban azonban, hogy más tevékenységeket, kapcsolatokat károsít, azaz a személy élete jelentős mértékben károsodik a játék miatt, már patológiás játékszenvedélyről beszélünk, azaz betegségről. Akkor igaz ez tehát, ha

    • a személy a szerencsejáték miatt elhanyagolja a munkáját vagy a tanulmányait;
    • elhanyagolja családját vagy párkapcsolatát;
    • több pénzt kockáztat, mint amennyit megengedhet magának;
    • olyankor is játszik, amikor elvileg nem tervezte;
    • csökken az egyéb (nem szerencsejáték) tevékenységekben érzett öröme, elégedettsége.

    További információk: www.maradjonjatek.hu

  • Mik a játékfüggőség jelei?

    Legalább öt érvényes az alábbiakból – az elmúlt 12 hónapban:

    1. gyakran minden gondolatát a szerencsejáték tölti ki (pl. felidézi a korábbi, szerencsejátékkal kapcsolatos élményeit, tervezi a következő játékalkalmat, vagy azon gondolkozik, honnan tudna pénzhez jutni, hogy játszhasson);
    2. egyre nagyobb összeggel kell játszania ahhoz, hogy elérje a kívánt izgalmat;
    3. ismételten sikertelenül próbálja csökkenteni vagy abbahagyni a szerencsejátékot;
    4. nyugtalanná vagy ingerlékennyé válik, amikor szeretne ritkábban játszani, vagy teljesen abbahagyni a játékot;
    5. azért játszik, hogy meneküljön a problémái elől, vagy enyhítsen a tehetetlenség-érzetén, szorongásán, bűntudatán vagy depresszióján;
    6. ha veszít, rövidesen ismét játszik, hogy visszanyerje az elveszített pénzt („üldözi” a veszteségeit);
    7. hazudik családtagjainak, terapeutájának vagy másoknak azért, hogy eltitkolja, milyen mértékben sodródott bele a szerencsejátékba;
    8. veszélyezteti vagy el is veszítette fontos kapcsolatait, állását, tanulmányi vagy karrierlehetőségét a játék miatt;
    9. másoktól kér pénzügyi segítséget, hogy a szerencsejáték következtében előállt kilátástalan pénzügyi helyzetéből kilábaljon.

  • Egyformán veszélyesek a különböző szerencsejátékok?

    Nem. A különböző szerencsejátékok nagy különbséget mutatnak veszélyességükben. Egyes játékok sokkal könnyebben alakítanak ki függőséget, mint mások. Egy játék kockázatosságát e tekintetben sok tényező befolyásolja. Ilyen tényező például, hogy milyen gyakorisággal lehet a játékot újra játszani. A lottó, amelyre csak heti rendszerességgel lehet fogadni, kevésbé veszélyes, mint a sorsjegy, ahol a nyereség vagy veszteség után azonnal megvásárolható az újabb játék. Szintén nagyobb kockázatúak azok a játékok, ahol a játékos változtathatja a tét összegét. Szintén fontos tényező az elnyerhető legnagyobb tét mértéke, vagy a játék elérhetősége. A játék könnyű, azonnali elérhetősége kiemelkedő jelentőségű, így az internetes szerencsejátékok különösen veszélyesek lehetnek a veszélyeztetett személyek számára. A Nemzetközi Felelős Játékszervezési Szövetség által kifejlesztett GAM-GaRD kockázatelemző szoftver segítségével összes játékunkat megvizsgáltuk, és ugyanezt tesszük bevezetés előtt álló játékainkkal is. A Szerencsejáték Zrt. a Gam-Gard standard alapján nem értékesít olyan játékot, amely veszélyes besorolású kategóriába tartozik.

  • Meg lehet gyógyulni a szerencsejáték-függőségből?

    Igen. De a gyógyulás a legtöbb esetben hosszú, rengeteg türelmet és sok szenvedést igénylő folyamat. Általános receptek nincsenek, az egyedi élethelyzetekhez és problémákhoz igazodó terápiás lehetőségek vannak. A szenvedélybeteg sok esetben évekig tagadja – maga előtt is – a problémája súlyát. A probléma fel- és beismerése az első és egyben nagyon fontos lépcső a gyógyulás útján. Ez a belépő a segítségkéréshez, mert minden terápia kötelező kívánalma az önkéntesség, a belső motiváció valamilyen fokú jelenléte. Ez a motiváció aztán fokozható, növelhető, s elvezethet a döntésig, hogy a szenvedélybeteg szakítani akar a szenvedélybetegségével. A döntést követően megnyílhat az út a legkülönbözőbb terápiák előtt. Egyes terápiás és önsegítő filozófiák, így például az Anonim Szerencsejátékosok (GA) filozófiája is amellett foglal állást, hogy a szerencsejátékszenvedély-betegségből nincs gyógyulás, csak az absztinencia, a játékmentes élet lehet kitűzött cél. Bár a GA-n belül ennek a filozófiának központi gyakorlati jelentősége van, s valóban nagyon fontos eleme a sikeres működésnek, orvosi vagy pszichológiai szempontból az évek óta tünetmentes egykori játékos természetesen gyógyultnak minősül. Más kérdés, hogy a pszichológus és az orvos is szigorú absztinenciát javasol az egykori játékosoknak, hiszen a visszaesés kockázata, akár egyetlen játék hatására is, hatalmas a korábbi játékfüggő számára.

  • Kitől, hol kérhetek segítséget a játékfüggőséggel kapcsolatban?

    Ha úgy érzi, hogy képtelen idejében abbahagyni a játékot és veszélybe került a racionális döntéshozó képessége, vagy csak egyszerűen kérdései vannak a témában – legyen akár érintett vagy családtag – az alábbi elérhetőségek valamelyikén fordulhat szakemberhez:

    Szerencsejátékos Segélytelefon 
    Az ELTE PPK Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszékével és a Pro Psychologia Alapítvánnyal együttműködve Segélytelefon szolgáltatást működtetünk. Szerencsejátékkal összefüggő problémák, kritikus helyzetek kezelése esetén ingyenesen, anonim módon hívható hétköznapokon 15.00- 19.00 között a 06-21-262-0603 telefonszámon.
    A szolgáltatás igénybe vehető és elérhető a szerencse@ppk.elte.hu e-mail címen, valamint az „ELTE Szerencsejátékos Segélyszolgálat” Skype azonosító segítségével is. 
    A Segélytelefon információs vonala: 06-1-411-6778

    A függőségekkel foglalkozó ellátóhelyek listáját megtalálja a https://rolunk.szerencsejatek.hu/uploads/files/original/static_page/20180801093422/ellatohelyek-listaja.pdf dokumentumban.
    Játékfüggőséggel foglalkozó civil szervezetek listáját megtalálja a https://bet.szerencsejatek.hu/cmsfiles/b9/5e/jatekfuggoseggel_foglalkozo_szervezetek.pdf dokumentumban.

    Névtelen Szerencsejátékosok magyarországi közössége:

    • GA (Gamblers Anonymus): telefonügyelet 06-20/462-83-04
    • Honlap: www.gamblersanonymous.hu
    • E-mail: ga@gamblersanonymous.hu

    Nyírő Gyula Kórház Addiktológiai Osztályának Minnesota Részlege: jelentkezés: 06-1/451-2654-es telefonszámon

     

    Információs Pontok:

    • Budapest: 06-1/320-8253
    • Debrecen: 06-30/663-7931
    • Miskolc: 06-46/561-227
    • Kaposvár: 06-30/726-4409
    • Orosháza: 06-30/862-0066
    • Sopron: 06-30/827-7010
    • Szolnok: 06-56/378-460

    Találja meg az Önnek való szakértőt, támogató csoportot, segítséget: https://maradjonjatek.hu/kiemelt-programjaink

     

    Játékfüggőséggel és felelős játékszervezéssel kapcsolatos további információk a www.maradjonjatek.hu tematikus weboldalunkon érhetők el.

  • Hány éves kortól szabad szerencsejátékot játszani?

    Csak és kizárólag 18 éven felüli személyek vehetnek részt szerencsejátékban a jelenleg hatályos törvények szerint Magyarországon.

  • Miért veszélyes kiskorúak számára a játék?

    A még alakulóban lévő személyiség sérülékenyebbé teszi a fiatalokat minden típusú függőséggel szemben. További hasznos információ: https://maradjonjatek.hu/tippek-szuloknek

  • Hogyan tudok kedvenc számo(ka)t/szelvény(eke)t beállítani a Játékoskártyán?

    Kedvenc szelvény beállítását kérheted az értékesítőhelyeken, vagy ha a Játékoskártya regisztrációdat kiegészítetted online regisztrációval, akkor kedvenc szelvényeidet az online felületen is testre szabhatod.

  • Hogyan tudok játéklimiteket beállítani/önkorlátozási beállításokat elvégezni a Játékoskártyán?

    Limitek beállítására az Ügyfélszolgálaton keresztül van lehetőséged, vagy ha a Játékoskártya regisztrációdat kiegészítetted online regisztrációval, akkor az online felületen is.

  • Milyen okmányok bemutatására van szükség az adategyeztetés során?

    A megadott személyi adatok ellenőrzésére, és a személyazonosság igazolására a következő okmányok fogadhatók el:

    • belföldi személy esetében:
      • a személyi igazolvány (új típusú igazolványnál a lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal együttesen), vagy
      • útlevél és lakcímet igazoló hatósági igazolvány együttesen, vagy
      • kártya formátumú vezetői engedély és lakcímet igazoló hatósági igazolvány együttesen,
    • külföldi személy esetében:
      • az útlevél, vagy vezetői engedély (lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal együttesen),
      • személyazonosító igazolvány, feltéve, hogy az magyarországi tartózkodásra jogosít, vagy
      • érvényes tartózkodási engedély.

    A személyazonosság igazolásán túl szükség van érvényes magyar tartózkodási címre is. Amennyiben az okmány nem tartalmazza a lakcím adatokat, csak lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal együtt fogadható el. (A lakcímnek minden esetben magyarországi lakcímnek kell lennie!)

  • Milyen adatokat kell megadnom regisztrációkor?

    Vezetéknév, keresztnév, születési név, születési hely, születési idő, anyja neve, egy elérhetőségi adat (email vagy telefonszám vagy értesítési cím) és aláírásod megadása kötelező, illetve a Játékoskártya regisztrációhoz szükséges, hogy megerősítsd a szolgáltatás nyújtásának feltételeit is. Opcionális a bankszámlaszámod megadása, a nyereményfelvételi szint beállítása, illetve a hozzájárulás a promóciókról, ajánlatokról szóló hírlevelek küldéséhez.

  • Hogyan kapok értesítést arról, hogy aktiválták a kártyámat?

    Amennyiben megadtál email címet, egy ún. üdvözlő emailt küldünk számodra.

  • Elvesztettem a kártyámat, mi tévő legyek?

    Kérlek, hívd az Ügyfélszolgálatot és munkatársaink segítenek!

  • Regisztrációkor megadott adataimban változások léptek fel. Hogyan módosíthatom?

    Kérlek, hívd az Ügyfélszolgálatot és munkatársaink segítenek!

  • Ha a regisztrációs űrlapon megadott adataimat később módosítani szeretném, azt hogyan tehetem meg?

    Adataid módosíthatóak az Ügyfélszolgálaton keresztül, illetve online is, amennyiben Játékoskártya regisztrációdat online regisztrációval egészíted ki.
    A születési adatok módosítására viszont nincs lehetőség. Születési adatok a következők: születési név, anyja neve, születési hely és születési idő.

  • Játékoskártyát regisztráltam, mennyi idő, mire aktiválják a kártyámat?

    A Játékoskártyádat azonnal kézhez veheted és használhatod a sikeres regisztrációt követően! Az űrlapon megadott adataid digitalizálása, és informatikai rendszerekbe való betöltése a regisztrációt követően számított legfeljebb egy hónapot vehet igénybe.

  • Mennyi ideig érvényes a Játékoskártyám?

    Játékoskártyád a kézhezvételtől számított 60 hónapig érvényes.

  • Játékoskártyával kizárhatom magam a fogadásokból?

    Nem, Játékoskártyával önkorlátozás beállítására van lehetőség napi, heti és havi költési limit beállításával.

  • Van eltérés egy sorsjegy papír és online változata között?

    Apróbb grafikai módosításoktól eltekintve nincs eltérés, játékmenet és nyereménystruktúra tekintetében az e-sorsjegyek kaparóssorsjegy-elődjeik pontos digitális másolatai.

  • Miért nem tudok fél percnél gyakrabban és egyszerre több e-sorsjegyet vásárolni?

    A Szerencsejáték Zrt. felelős játékszervezőként ezzel a korlátozással is próbálja mérsékelni a szerencsejáték-függőség kialakulásának kockázatát.

  • Hogyan tudok e-sorsjegyet vásárolni?

    A játék regisztrációhoz kötött. A bet.szerencsejáték.hu oldalra történő bejelentkezés után az „e-sorsjegy” menüpont alatt jelennek meg megvásárolható e-sorsjegyeink. Az adott e-sorsjegy indexképére vagy a „Részletek” gombra kattintva megjelenik az e-sorsjegy aloldala.

    A ’Megveszem’ gombra kattintva egy felugró ablakban megjelenik az e-sorsjegy Részvételi Szabályzata, amelynek elfogadása a vásárlás előfeltétele. A Részvételi Szabályzat elfogadása után a ’Fizetés’ gomb aktívvá válik, és amennyiben a belső egyenleg fedezi a játék árát, a ’Fizetés’ gombra történő kattintás után az e-sorsjegy ára azonnal levonásra kerül az egyenlegből. Az összeg levonása után megjelenik az e-sorsjegy játékablaka. Az ötféle választható kaparóeszköz bármelyikével eltávolítható az e-sorsjegy virtuális fedőrétege.

    A ’Mutasd!’ gombra kattintva is eltávolítható a virtuális fedőréteg, így azonnal láthatóvá válik a virtuálisan lekapart e-sorsjegy képe. Egy felugró ablak jelzi, hogy nyert-e az e-sorsjegy, illetve nyertes e-sorsjegy esetén az elért nyereményösszeg is megjelenik.

  • Hogyan tudom meg, hogy nyertem az e-sorsjeggyel?​

    Az ötféle kaparóeszköz bármelyikével eltávolítható az e-sorsjegy virtuális fedőrétege, majd a „Mutasd” gombra kattintva tudhatjuk meg, hogy e-sorsjegyünk nyertes-e. A „Mutasd” gombra kattintva elhagyható a virtuális fedőréteg eltávolítása, és egy felugró ablakban megjelenik, hogy az adott e-sorsjegy nyertes-e, illetve nyertes e-sorsjegy esetén megjelenik az elért nyereményösszeg is.

  • Hogyan tudok önkorlátozást beállítani?

    Az „Önkorlátozás” menüpont alatt lehetőség van:

    • az oldalon eltöltött időre és az elköltött összegre vonatkozó figyelmeztetések,
    • a napi, a heti és a havi költési limitek beállítására,
    • a napi, a heti és a havi feltöltési limitek beállítására,
    • valamint ideiglenes vagy végleges önkizárásra a fogadási rendszerből,
    • és a regisztráció végleges letiltására.

    A beállítások mentéséhez jelszó megadása kötelező.

  • Vissza tudom nézni a már lekapart e-sorsjegyemet utólag a naplóból?

    Igen. A megvásárolt e-sorsjegyek adott időintervallumban visszakereshetők a naplóban.

  • Kapok e-mailes visszaigazolást az e-sorsjegy vásárlásaimról, nyereményeimről?

    Igen, bejelentkezést követően a Beállítások/Értesítések oldalon van lehetőség beállítani az e-mailben kért értesítések típusát, így a vásárlásról és a nyereményről szóló visszaigazolást is.

  • Okostelefonnal és tablettel is játszhatok?

    Az e-sorsjegyek többféle platformon is elérhetők: az asztali számítógép és laptop mellett akár okostelefonon és tableten is játszhatnak játékosaink.

  • Egy sorozatban hány darab nyerő e-sorsjegy van?

    Az SzZrt. honlapján elérhető adott e-sorsjegyhez tartozó nyereménystruktúra tartalmazza az adott e-sorsjegysorozatban található nyerőosztályonként nyertes e-sorsjegyek darabszámát is.

  • Hogyan kerül kifizetésre a nyertes e-sorsjegyem?

    A játékos kisnyereményei (200 000 Ft alatti nyeremények) a játékos nyereményegyenlegén automatikusan jóváírásra kerülnek, ezt követően kifizetett nyereménynek számítanak. A nagynyereményeket az SzZrt. a nyertes játékos által megadott Magyarországon működő bank bankfiókjában nyitott forint alapú lakossági bankszámlára való átutalással teljesíti.

     

    A 200 000 Ft vagy afeletti és a 20 000 000 Ft vagy az alatti nagy összegű nyeremények nyereményigénylését kizárólag az SzZrt. saját üzemeltetésű értékesítőhelyein lehet benyújtani.

     

    A 20 000 000 Ft feletti és a 100 000 000 Ft vagy az alatti jelentős összegű nyeremények nyereményigényléséhez a nyertesnek jelentkeznie kell a 06-30-511-64-44-es telefonszámon (H-Cs: 8.00–16.00, P: 8.00–13.00), ahol egyeztetik a nyeremény igénylésének és felvételének biztonságos módját.

  • Az e-sorsjegy nyereménybeváltására van határidő?

    A játékos kisnyereményei a játékos nyereményegyenlegén automatikusan jóváírásra kerülnek, ezt követően kifizetett nyereménynek számítanak. Nagynyeremény esetén a nyereményigénylés benyújtásának jogvesztő határideje az e-sorsjegy megvásárlásától számított 90. nap.

  • Mit tegyek, ha nagynyereményt értem el?

    Nagynyeremény elérésekor az internetes játék és fogadási rendszer a játékost tájékoztatja a teendőkről. A nyertes az értékesítőhelyeken, az SzZrt. Ügyfélszolgálatán, illetve az SzZrt. honlapján tájékozódhat arról, hogy hol és milyen módon kezdeményezheti nagynyereményének igénylését és felvételét.

     

    A 200 000 Ft vagy afeletti és a 20 000 000 Ft vagy az alatti nagy összegű nyeremények nyereményigénylése kizárólag az SzZrt. saját üzemeltetésű értékesítőhelyein történik.

     

    A 20 000 000 Ft feletti és a 100 000 000 Ft vagy az alatti jelentős összegű nyeremények nyereményigényléséhez a nyertesnek jelentkeznie kell a 06-30-511-64-44-es telefonszámon (H-Cs: 8.00–16.00, P: 8.00–13.00), ahol egyeztetik a nyeremény igénylésének és felvételének biztonságos módját.

  • Kérhetem a nagynyereményemet több bankszámlaszámra?

    Nagy összegű nyeremények esetében nem lehetséges, a 20 000 000 Ft feletti Jelentős és Kiemelten nagy összegű nyeremények esetében lehetséges.

  • Ha nagynyereményem van, de nincs bankszámlám, hogyan kapom meg a nyereményt?

    Nagynyeremények kifizetését az SzZrt. kizárólag a nyertes játékos által megadott Magyarországon működő bank bankfiókjában nyitott forint alapú lakossági bankszámlára való átutalással teljesíti. A nyertes kérheti nyereményének másik személy bankszámlájára történő utalását is.

  • Kapok nyereményigazolást nagynyeremény esetén?

    A nyertes kérésére az SzZrt. a 2 000 000 Ft feletti nyereményről annak jogcímét és forintértékét tanúsító igazolást ad ki. A nyereményigazolás egy e-sorsjegyen elért, a játékos részére ténylegesen kifizetett nettó nyeremény alapján kerül kiállításra. Az igazolást a nyereményigénylés benyújtása során szükséges igényelni.

  • Kell adóznom a nyereményem után?

    Az e-sorsjegyen elért nyeremények után személyi jövedelemadó fizetési és adóbevallási kötelezettség nincs.

  • Kiadja az adataimat a Szerencsejáték Zrt. nagynyeremény esetén a sajtónak?

    Nem, a nyertes játékosok adatait a Szerencsejáték Zrt. az írásos, kifejezett hozzájárulásuk nélkül nem adja ki a sajtónak.

  • Külföldi állampolgár vehet e-sorsjegyet?

    Igen, külföldi állampolgár is vásárolhat e-sorsjegyet.

  • Van korhatár a vásárláskor vagy a nyeremény kifizetésekor?

    Az elektronikus játék és fogadási rendszerben e-sorsjeggyel történő játékhoz regisztrációra van szükség, amelynek feltétele többek között, hogy a játékos a 18. életévét betöltse. A 18 éves életkor betöltését az SzZrt. a regisztráció keretében a játékos által megadott adatok alapján ellenőrzi, és a 18 év alatti személyek regisztrációját visszautasítja. Ennek értelmében 18 év alatti személyek nyereményre sem jogosultak.

  • Lesz sorsolásos akció (különsorsolásos akció) nyeretlen e-sorsjegyekre is?

    Amennyiben adott e-sorsjegysorozaton keletkezik át nem vett nyeremény, igen. A megrendezésre kerülő akciókról minden esetben a honlapon tájékoztatjuk a játékosokat.

  • Beküldhetek kiskorú hozzátartozóm nevére pályázatot?

    Nem. Szerencsejátékban 18 éven aluli személyek nem vehetnek részt, így nem is pályázhatnak.

  • Nyereményre jogosult az a pályázó, aki a sorsolás napján még nem töltötte be a 18. életévét?

    Nem. Szerencsejátékban 18 éven aluli személyek nem vehetnek részt, így nyereményre sem jogosultak.

  • Mobilegyenleg-feltöltés a lottózókban is!

    A Szerencsejáték Zrt. lottózóiban a terminálokon szelvények vagy gépi játék feladása mellett a telefonod egyenlegét is feltöltheted, ezért érdemes akár csak e célból is betérni.

    Legyen szó Telekom, Yettel. vagy Vodafone kártyákról, termináljainkon a szokásos választható összeggel töltheted fel saját, vagy ismerősöd, rokonod felhasználható egyenlegét.

    A részletekért érdeklődj lottózóinkban, a legközelebbi lottózót oldalunkon megtalálod.

    További információ a szolgáltatásról ITT.

  • Az interneten vagy SMS-ben beküldött fogadások részt vesznek a különsorsolásos akciókban?

    Természetesen az interneten és az SMS-ben és az Okoslottón beküldött fogadások is részt vesznek az országos különsorsolásos akciókban az akciók kiírása szerint, ugyanolyan eséllyel, mint a lottózókon és postahivatalokon keresztül feladott szelvények.

    A különsorsolásos akciókról a Szerencsejáték Zrt. honlapján, vagy a lottózókban szórólapokon is értesülhetsz. Természetesen ezekben a tájékoztatókban szerepel, hogy milyen feltételekkel vehet részt a nyereménysorsoláson egy fogadás, így az is, hogy az internetes és SMS-es fogadások is részt vesznek-e rajta.

  • Biztonságosan kezelik személyes adataimat?

    A személyes adatokat Társaságunk a legmagasabb biztonsági előírásoknak megfelelően kezeli. Az adatkezelési elvek, amelyeket a Szerencsejáték Zrt. magára nézve kötelezően elismer az alábbi linkentekinthető meg.

    A Társaság különböző adatkezeléseihez kapcsolódó tájékoztatókat honlapunk Adatkezelés oldalán tekintheti meg.

  • Kihez fordulhatok az internetes vagy SMS-es fogadással kapcsolatos reklamációmmal?

    Amennyiben kérdésed vagy problémád van az internetes vagy SMS-es (beleértve az SMS-LOTTÓ fogadást és az Okoslottó mobilalkalmazást is) fogadási rendszerrel kapcsolatban, akkor kérjük, írj az ugyfelszolgalat@szerencsejatek.hu e-mail címre vagy hívj fel minket a 06 (1) 201-0580-as telefonszámon (H-V.: 7-23 óráig).

  • Különsorsolásos akcióban vettem részt, nem tudom hogyan juthatok a nyereményemhez.

    1.Mielőbb ellenőrizd, hogy nyertél-e!

    • a lottózókban kihelyezett nyereményjegyzékben
    • a szerencsejatek.hu honlapon
    • a Nemzeti Sport újság Sportfogadás mellékletében
    • a lottózókban elérhető Szerencsemix kiadványban

    2. Azonnal jelentkezz a nyereményedért!

           Erre a sorsolástól számított 40 napon belül van lehetőséged.

     

    3. Hogyan juthatsz a nyereményedhez?

           A nyeremény összegétől és a játékmódtól függően lottózóban vagy telefonon a 061-224-2893, vagy a 061-224-2895-ös számon kell jelentkezned.

  • Mit jelent és hogyan tudom igénybe venni a folyamatos játék lehetőséget az internetes játékom során?

    A teljes regisztrációval rendelkező játékosok az SzZrt. internetes játék és fogadási oldalán történő bejelentkezést követően megbízást adhatnak az Ötöslottó, Hatoslottó, Skandináv lottó, a Luxor, az Eurojackpot és ezekhez kapcsolódóan a Joker játékra vonatkozóan az SzZrt. számára a játékos által az internetes játék és fogadási mód szabályai szerint összeállított játék (összeállítás) folyamatos, határozatlan idejű megjátszására. A játékosnak egyszerre több élő megbízása is lehet, egy játékon belül is. A szolgáltatásnak az összeállítás árán felül további ellenértéke nincs.

     

    A megbízás alapján az SzZrt. az összeállítást automatikusan, a megbízást követő sorsolástól minden játékhéten (az Eurojackpot játékban minden játékperiódusban, vagyis hetente kétszer) játékba küldi az ellenértékét (a fizetendő részvételi díjat) a játékos belső egyenlegére terheli, amíg a megbízás él. A megbízó játékos felelőssége, hogy a belső egyenlegén rendelkezésre álljon a fizetendő részvételi díj.

     

    Ha a játékos folyamatos játék keretében Eurojackpot játék mellett vesz részt Joker játékban, a heti két Eurojackpot sorsoláshoz igazodva hetente kétszer ugyanaz a Joker szám kerül játékba küldésre a folyamatos megbízás keretében.

    Sikertelen teljesítés esetén (pl. a belső egyenleg terhére történő részvételi díj megfizetése bármely oknál fogva nem érvényesíthető) a játékos az SzZrt. internetes játék és fogadási oldalán történő soron következő bejelentkezését követően értesítést kap, illetve az SzZrt erről haladéktalanul e-mail útján értesíti a játékost, a sikertelen játékba küldés az érintett folyamatos játéknál is megjelenítésre kerül. Sikertelen teljesítés esetén a játékosnak lehetősége van arra, hogy az érintett alapjátékot manuálisan játékba küldje.

     

    A megbízás a játékos vagy meghatározott esetekben a SzZrt. által szüntethető meg.

    Az azonnali megszűntetés esetei:

    • játékos megszünteti az előfizetését – bármikor kezdeményezhető a folyamatos játék oldalon a megszüntetés lehetőséget választva
    • játékos által kért fiók letiltás, önkizárás
    • árváltozást követően a játékos nem erősíti meg vagy elutasítja a megbízás fenntartását
    • a folyamatos megbízás lehetőségének SzZrt. általi szüneteltetése vagy megszűntetése
    • játék megszűnése, a játékmenet módosulása
    • SzZrt. által alkalmazott fiók megszüntetés.

    A csúsztatott megszűntetés esetei:

    • nincs elegendő összeg a játékos belső egyenlegén
    • beállított önkorlátozási limit elérése
    • SzZrt. által alkalmazott fiók korlátozás.
  • Mi az a folyamatos játék?

    A folyamatos játék egy olyan játékmód, amelynek keretében megbízod Társaságunkat, hogy a belső egyenleged terhére folyamatosan, mindig a soron következő aktuális számsorsolásra automatikusan játékba küldje az előre összeállított szelvényeidet.

  • Hogyan tudok elindítani egy folyamatos játékot?

    Először állítsd össze a normál vagy kombinációs játékodat saját számokkal vagy gépi gyorstippel, majd a sorsolások számánál válaszd a FOLYAMATOS lehetőséget.

  • Mi történik, ha elindítottam egy folyamatos játékomat?

    A játékba küldéskor csak a soron következő sorsolásra vonatkozó játékod ára kerül levonásra a belső egyenlegedből. Az első sorsolást követően hetente automatikusan játékba küldésre kerül a folyamatos játékodban lévő szelvény, levonva a játékba küldéskor annak árát. Az aktuális heti játékod beküldése és árának belső egyenleged terhére történő levonása az adott játék adott hétre vonatkozó értékesítésének zárása előtt 48 órával történik meg, ezért figyelj arra, hogy ebben az időpontban a belső egyenlegeden rendelkezésre álljon megfelelő összeg.

  • Ha gyorstippel állítottam össze a folyamatos játékomat, akkor az hétről-hétre új számokat generál játékba küldés előtt?

    Nem, a folyamatos játék megvásárlásakor generált számokat küldjük folyamatosan játékba a későbbi sorsolásokra is.

  • Mi történik, ha nincs elég pénz a belső egyenlegemen?

    Ebben az esetben sikertelen lesz az automatikus játékba küldés. A folyamatos játékod azonban ekkor még nem kerül törlésre, a soron következő sorsolásra még lehetőséged van manuálisan játékba küldeni. A következő értékesítési időszakban a rendszer újra próbálkozik a játékba küldéssel, és ha közben feltöltötted az egyenlegedet, akkor a folyamatos játékodat újra beküldjük.

    Amennyiben azonban (bármely okból kifolyólag) 3 egymást követő alkalommal sikertelen az adott játékod automatikus játékba küldése, akkor az érintett folyamatos játékod a 3. sikertelen próbálkozást követően megszüntetésre kerül.

  • Kerülhet-e mínuszba az egyenlegem?

    Nem. Amennyiben nincs elegendő összeg a belső egyenlegeden, akkor az automatikus játékba küldés sikertelen lesz.

  • Mi történik a beállított önkorlátozási limitek, fiókletiltás vagy önkizárás esetén?

    Amennyiben van beállított önkorlátozási limited, akkor az a folyamatos játékaidra is érvényes, és ez megakadályozhatja az adott heti automatikus játékba küldést.

    Fiókletiltás időszakában szintén nem kerül játékba küldésre folyamatos játékod.

    Önkorlátozás vagy fiókletiltás miatti sikertelen játékba küldés esetén a fogadási rendszer a következő értékesítési időszakban azonban újra megpróbálja majd a folyamatos játékodat automatikusan játékba küldeni. Amennyiben az önkizárás vagy a fiókletiltás időtartama miatt 3 egymást követő alkalommal is sikertelen az automatikus játékba küldés, akkor a folyamatos játékod megszüntetésre kerül.

    Az önkizárás, legyen az határozott időre szóló vagy végleges, az aktív folyamatos játékok azonnali megszüntetését eredményezi.

  • Hányszor próbálkozik a rendszer az újra játékba küldéssel?

    A megvásárolt folyamatos játékok esetében a rendszer sorsolási időszakonként csak 1 alkalommal, mindig az adott sorsolásra vonatkozó értékesítési időszak vége előtt 48 órával kísérli meg a játékba küldést. Amennyiben ez sikertelen, akkor erről e-mailben értesítést kapsz. Automatikus játékba küldéssel a rendszer csak az adott játék rákövetkező értékesítési időszakában próbálkozik újra.

  • Melyik számsorsjátékokon tudok folyamatos játékot indítani?

    Az Ötöslottó, a Hatoslottó, a Skandináv lottó és a Luxor játékok esetében, valamint az ezek mellett vásárolt Jokerre is indíthatsz folyamatos játékot.

    Egy folyamatos játék csak egy számsorsjáték típust (opcionálisan Jokerrel kiegészítve) tartalmazhat.

  • Tudom-e módosítani a már elindított folyamatos játékomat?

    A már megvásárolt folyamatos játék nem módosítható, azonban megszüntetheted, és a kívánt módosításokkal új folyamatos játékot indíthatsz. Figyelj arra, hogy ha a megszüntetésre azt követő időpontban kerül sor, amikor az aktuálisan soron következő sorsolásra a rendszer általi automatikus játékba küldés már megtörtént, akkor a megszüntetés az adott sorsolást nem érinti, az csak a későbbi sorsolásokra vonatkozóan szünteti meg a folyamatos játékodat! Ez azt is jelenti, hogy ha megvásárolt folyamatos játékodat akár rögtön a megvásárlást követően megszüntetsz, akkor az adott játékod a soron következő sorsolásra még a megszüntetéstől függetlenül érvényes lesz.

  • Hogyan tudom megszüntetni a folyamatos játékaimat?

    A folyamatos játékodat bármikor megszüntetheted az internetes fogadási rendszerbe történt bejelentkezést követően a személyes menüdben elérhető Folyamatos játékok menüponthoz tartozó aloldalon. Ha a játékodat a soron következő sorsolásra történt automatikus játékba küldés és a soron következő sorsolás közötti időszakban szünteted meg, akkor természetesen a játékod a soron következő aktuális sorsolásra még érvényes lesz.

  • Honnan tudom, hogy tényleg feladásra kerültek folyamatos játékaim?

    A folyamatos játék keretében beküldött szelvények a naplóban megtekinthetőek, de beállíthatsz értesítés-kérést is, így minden sikeres automatikus játékba küldésről e-mailben kapsz értesítést.

    A sikeres automatikus játékba küldésekre vonatkozó e-mail értesítését a személyes menüdben az ÉRTESÍTÉSEK alatt a FOLYAMATOS JÁTÉKOK SIKERES FOGADÁS VISSZAIGAZOLÁSA pont bejelölésével tudod beállítani.

    Amennyiben nem sikerül játékba küldeni egy folyamatos játékodat, arról a sikertelenséget kiváltó ok megjelölésével együtt e-mailben értesítünk, függetlenül az értesítési beállításaidtól.

  • Mit csináljak, ha adott héten nem került feladásra a folyamatos játékom?

    Amennyiben nem szeretnél lemaradni az adott heti sorsolásról, lehetőséged van manuálisan megjátszani az adott szelvényedet. Ezt a folyamatos játékok kezelése aloldalon tudod megtenni, az adott folyamatos játékod sorának lenyitását követően a „Beküldöm” gombra kattintással.

  • Mi történik, ha változik egy játék ára?

    Amennyiben van olyan folyamatos játékod, amelyet az adott árváltozás érint, akkor e-mailben értesítünk arról, hogy a folyamatos játékod folytatásához el kell fogadnod a játék új árát a személyes menüdben elérhető FOLYAMATOS JÁTÉKOK menüponthoz tartozó aloldalon.

    Amennyiben árváltozásról szóló értesítő e-mailt kapsz, figyelmesen olvasd el, mert abban szerepel az a határidő, ameddig az új ár elfogadását meg kell tenned ahhoz, hogy a soron következő sorsolásra az automatikus játékba küldést a rendszer meg tudja tenni. Amennyiben határidőn belül nem jelzel vissza, vagy elutasítod az új árat, akkor az adott folyamatos játékod megszűnik.

    Ha több olyan folyamatos játékod is van, amelyet érint az árváltozás, akkor az új ár elfogadását mindegyik érintett folyamatos játékra külön kell megtenned! (Pl. ha 2 db Ötöslottó folyamatos játékod van, akkor az Ötöslottó árának változásakor mind a kettőnél külön-külön kell elfogadnod az adott folyamatos játék új árát.)

    Elfogadás esetén az eredetileg megjátszott mezőkkel és számokkal, de már az új áron kerül automatikusan játékba küldésre a szelvényed.

  • Hogyan tudom elfogadni az árváltozást?

    A személyes menüdben a Folyamatos játékok menüponthoz tartozó aloldalon az aktív folyamatos játékok között, az adott folyamatos játékod sorának lenyitását követően tudod elfogadni az árváltozást, illetve adott folyamatos játékod új összegét.

  • Más csatornán is tudok folyamatos játékot indítani?

    Folyamatos játék vásárlására/indítására csak az internetes fogadási rendszerben van lehetőség.

  • Honnan tudhatom, hogy egy folyamatos játékom megszűnt?

    Az értesítés-kérési beállításaidtól függetlenül a folyamatos játékod (akár saját kezdeményezésedre, akár a rendszer által történt) megszűnéséről e-mailben kapsz értesítést.

  • Mire figyeljek, ha Jokerrel indítom el a folyamatos játékomat?

    Skandináv lottó esetében, ha folyamatos játékodat a szerdai Skandináv lottó és a szombati Joker sorsolás között indítod el, akkor figyelj arra, hogy a következő heti Joker sorsolásra nem lesz beküldve Joker játékod. Ennek az a magyarázata, hogy a játék indítása pillanatában beküldésre kerül az aktuális szombatra Joker majd szerdára Skandináv lottó játékod. Ezt követően pedig csak a következő Skandináv lottó sorsolás előtt 48 órával, hétfőn lesz automatikusan játékba küldve a folyamatos játékod. Természetesen az indítás utáni harmadik héttől már heti 1 Skandináv lottó és 1 Joker játék kerül beküldésre.

     

    Hatoslottó esetében, ha folyamatos játékodat a szombati Joker és a vasárnapi Hatoslottó sorsolás között indítod el, akkor figyelj arra, hogy a következő heti Joker játékod kétszer lesz játékba küldve. Ennek az a magyarázata, hogy a játék indítása pillanatában beküldésre kerül a következő hét szombatra egy Joker játék, majd következő heti Hatoslottó sorsolás előtt 48 órával, pénteken egy újabb Joker játék is beküldésre kerül arra a hétre. Természetesen az indítás utáni harmadik héttől már heti 1 Hatoslottó és 1 Joker játék kerül beküldésre.