Gyakori kérdések

  • Mik a regisztráció feltételei?

    A Szerencsejáték Zrt. online fogadási oldalán (bet.szerencsejatek.hu) csak 18. életévét betöltött, magyarországi tartózkodási hellyel és magyarországi bankban vezetett lakossági forint alapú folyószámlával rendelkező fogadó regisztrálhat. Minden regisztrált Játékosnak kötelezően el kell fogadnia a bet.szerencsejatek.hu fogadás részvételi szabályzatát és adatvédelmi tájékoztatóját.
  • Hogyan tudok regisztrálni az online fogadási oldalra?

    Regisztrációhoz kattints a képernyő jobb felső részén található Regisztráció gombra, töltsd ki a regisztrációs űrlapot és nyomd meg a Regisztráció gombot.  A regisztráció során meg kell adnod egy felhasználónevet és jelszót, mellyel a későbbiekben be tudsz jelentkezni a rendszerünkbe.

    Ezt követően a megadott e-mail címedre egy aktiváló linket tartalmazó e-mailt küldünk, a véglegesítéshez kattints az ott található linkre. A bet.szerencsejatek.hu oldalon a Szerencsejáték Zrt. összes online játékával (kivéve Tippmixpro) tudsz játszani. 

  • Milyen adatok megadására van szükség a regisztrációkor?

    •     családi név és keresztnév 
    •     születési név 
    •     születési hely és idő 
    •     nem 
    •     édesanyja leánykori neve 
    •     magyarországi bankban vezetett forint alapú bankszámlaszáma 
    •     magyarországi tartózkodási hely 
    •     magyarországi vezetékes vagy mobil telefonszám 
    •     e-mail cím, melyet hitelesíteni szükséges az aktiváló link segítségével, amelyet a regisztrálást követően automatikusan kiküld a rendszer 
    •     felhasználónév és jelszó 
    •     részvételi feltételek és adatvédelmi nyilatkozat elfogadása és nyilatkozattétel arról, hogy a 18. életévét betöltötte. 

    Fontos, hogy a fenti adatok a személyi igazolványban szereplő módon töltsd ki.

  • Regisztrálhatok többször?

    Nem. Ugyanazon személyes adatokkal rendszerünk csak egy regisztrációt engedélyez.
  • Regisztrálhatok más adataival?

    Nem. Regisztrációkor csak saját és valós adatokat lehet megadni.
  • Hogyan tudom az e-mail címemet hitelesíteni?

    A regisztrációt követően egy e-mail-t küldünk a megadott e-mail címre, melyben megtalálható az e-mail cím hitelesítésére szolgáló link. A linkre kattintva a regisztrációkor megadott e-mail cím hitelesítése megtörténik. 


    Amennyiben az e-mail nem érkezett meg, érdemes a spam fiókot is megnézni, de szükség esetén az ügyfélszolgálatnak lehetősége van a hitelesítő e-mail újbóli kiküldésére.

  • Személyes adataimban változások történtek. Mit tehetek?

    Adataid módosítására a tippmixpro.hu oldalon van lehetőséged. A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található Számlám/Fogadásaim menüpont belül a Személyes adatok fülre kattintva tudod a változtatható adatokat (név, cím, telefonszám, bankszámlaszám, e-mail cím) módosítani. 

    A nem változó adatok (születési név, édesanyja leánykori neve, születési hely és időpont) frissítésében ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani, ha a regisztrációkor elírás történt. Az ügyfélszolgálaton történő személyes adat módosítása kapcsán fenntartjuk a jogot személyazonosító dokumentumok bekéréséhez.

  • Megváltoztathatom a felhasználónevemet?

    Nem. A felhasználónév nem módosítható.
  • Megváltoztathatom a regisztrációkor megadott e-mail címemet?

    Igen. Adataid módosítására a tippmixpro.hu oldalon van lehetőséged. Bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található Számlám/Fogadásaim menüponton belül a Személyes adataim fülre kattintva van lehetőséged e-mail címed módosítására.
  • Megváltoztathatom a jelszavamat?

    Igen. Adataid módosítására a tippmixpro.hu oldalon van lehetőséged. Bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található Számlám/Fogadásaim menüponton belül a Jelszó módosítása fülre kattintva tudod jelszavad megváltoztatni. 
  • Nem tudok belépni, elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

    Amennyiben elfelejtett jelszó miatt nem tudsz belépni, akkor a Bejelentkezési ablakban, az Elfelejtett jelszó linkre kattintva lehet új jelszót kérni a felhasználónév pontos megadásával (kis- és nagy betűkre, egyéb karakterekre figyelve). 

    Amennyiben elfelejtett felhasználónév miatt sikertelen a belépés, akkor kizárólag ügyfélszolgálatunk tud segíteni a 06 (1) 201-0580-as telefonszámon.

  • Korlátozhatom a számlámon elkölthető összeget?

    Igen. A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található névre kattintva az Önkorlátozás oldalon az adott időszak alatt 
    • elveszíthető összeg, vagyis veszteség
    • a fogadásra fordítható összeg, vagyis költés

    alapján is van lehetőséged önkorlátozást beállítani. Az önkorlátozásnál megadott limit összegek napi, heti, vagy havi szinten is alkalmazhatóak.

  • Módosíthatom a beállított önkorlátozást?

    Igen, a beállított önkorlátozások módosíthatóak. Az aktuálisnál szigorúbb beállítások azonnal életbe lépnek, az aktuálisnál megengedőbb beállítások vagy a limitek törlése csak bizonyos várakozási idő letelte után lépnek életbe. A limitek enyhítésére, feloldására olyan időtartam elteltével van legkorábban lehetőséged, amely időintervallumra vonatkozik. Így például a napi limitet a következő napon (a módosítást követő 24 óra elteltével), a heti limitet 1 hét elteltével, a havi limitet pedig 1 hónap elteltével tudod módosítani legközelebb.
  • Kizárhatom magam a fogadásokból?

    Igen, van lehetőség a rendszerből történő önkizárásra, a rendszer által felkínált időszakok (nap, hét, hónap, végleges) valamelyikére. Az önkizárás esetén a megjelölt időintervallum alatt nem tudsz fogadni és egyenleget sem tudsz feltölteni. Ugyanakkor a regisztráció nem törlődik, a fogadási és egyenlegfeltöltési lehetőségeken kívül a fogadási rendszer többi funkciója elérhető marad.

  • Mit tegyek, ha kizártam magam, de újra szeretnék fogadni?

    Az önkizárás feloldására nincs lehetőséged. A feloldást  a Szerencsejáték Zrt. ügyfélszolgálatára, postai úton megküldött írásbeli kérvény formájában kezdeményezheted. A feloldásra legkorábban a kizárás kezdő időpontjától számított 7. hónap elteltével van lehetőséged.

  • Letilthatom a regisztrációm?

    Igen, a regisztráció letiltását az Önkorlátozás menüponton belül, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével lehet kezdeményezni. Ezt követően nincs lehetőséged belépni a rendszerbe. Amennyiben van függőben lévő fogadásod, mellyel nyersz, azt a továbbiakban is jóváírjuk  belső egyenlegedben.

    A regisztrációd visszaállítására a kizárást követő 7. hónap elteltével van lehetőség, melyet írásban kell kérni ügyfélszolgálatunkon keresztül.

    A regisztrációhoz való hozzáférés az önkorlátozás beállításával részlegesen is korlátozható.

  • Hogyan tudok feliratkozni/leiratkozni az e-mail értesítésekre (ajánlatok, üzenetek, hírlevek)?

    Feliratkozás: A bejelentkezést követően a Beállítások/Személyes adatok oldalon van lehetőséged feliratkozni a hírlevelünkre.
    Leiratkozás: A hírlevelekről leiratkozni a kiküldött levelek alján található linkre kattintva lehet, illetve ügyfélszolgálatunk segítségével telefonon vagy e-mailben, valamint bejelentkezést követően a Beállítások/Személyes adatok oldalon.
  • Az általam választott felhasználónév már foglalt. Mit tehetek?

    Amennyiben a regisztrációkor választott felhasználónév foglalt, rendszerünk azonnal jelezni fogja. Ekkor új felhasználónevet kell választani.
    Tipp: a foglalt felhasználónevet kiegészítheted számokkal vagy alsóvonással.

  • Milyen pénznemben használhatom a számlám?

    Csak és kizárólag magyar Forint alapon tudja egyenlegét feltölteni, fogadásokat megtenni és kifizetéseket kérni. Semmilyen más devizában nem lehet tranzakciót végrehajtani a rendszerünkben.
  • Milyen kifizetési módok közül választhatok?

    Nyereményed kifizetését banki átutalás formájában kezdeményezheted.
  • Milyen adatokat kell megadnom a bankkártyás fizetésnél? Hogyan működik?

    Internetes vásárlásra alkalmas bankkártyáddal is feltöltheted belső egyenleged. A befizetni kívánt összeg megadását követően a kiválasztott kártyaelfogadó bank (K&H Bank vagy OTP Bank) weboldalára kerülsz, ahol meg kell adnod a tranzakcióhoz szükséges további adatokat. A tranzakció befejeztével visszakerülsz az Szerencsejáték Zrt. oldalára.

    Az egyenlegfeltöltés minimum összege 500 Ft. A befizetett összeget azonnal jóváírjuk a belső egyenlegeden.

  • Megszakíthatom a bankkártyás egyenlegfeltöltési tranzakciót?

    Ha a bankkártyával történő egyenlegfeltöltéskor a bankkártyát elfogadó bank weboldalán a "Mégsem" gombra kattintasz, akkor a tranzakció végrehajtása nélkül visszakerülsz weboldalunkra.
  • Lottózóban is feltölthetem a belső egyenlegemet?

    Igen. Az Ügyfélkártya vagy virtuális Szerencsekártya egy újabb feltöltési mód a belső egyenleg feltöltésére. Ezt a feltöltési módot online terminállal rendelkező értékesítő helyeinken tudod igénybe venni. A feltöltéshez vidd magaddal a szám-azonosítódat, amit a Beállítások/Személyes adatok menüpontban meg tudsz nézni.

    A feltöltési névértékek jelenleg: 3.000 Ft, 5.000 Ft, 10.000 Ft, 15.000 Ft, 25.000 Ft, 50.000 Ft, 90.000 Ft

  • Miért nem tudom bankkártyával feltölteni az egyenlegem?

    Egyes bankok korlátozzák az általuk kibocsátott bankkártyák felhasználhatóságát és előfordulhat, hogy a bankkártyákkal nem engedélyezik a szerencsejátékhoz kapcsolódó tranzakciókat. Amennyiben többször is sikertelen volt az egyenlegfeltöltési próbálkozásod, akkor érdemes a kártya kibocsátó bank ügyfélszolgálatán érdeklődni a kártya beállításaival kapcsolatban.
  • Ha banki átutalással töltöm fel az egyenlegem, honnan tudják, hogy ez az én befizetésem?

    Banki átutalásnál az utalt összeg beazonosítása az utalás közlemény rovatába írt e-lottózó szám-azonosító alapján történik. A szám-azonosító alapján írjuk jóvá a befizetett egyenlegen az átutalt összeget, éppen ezért fontos, hogy az pontosan szerepeljen az átutaláskor.

    Szám-azonosítódat a Beállítások/Személyes adatok menüponton keresztül is lekérdezheted.
    A sikeres átutalást követően az összeg várhatóan 2-4 munkanapon belül átkerül a megadott számazonosítóhoz tartozó belső egyenlegre.

  • Van limit a befizetésre?

    Igen. Minimálisan 500 Ft-tal, maximálisan 1.000.000 Ft-tal lehet feltöltést végrehajtani. Az 500 forintnál kisebb összegű feltöltéseket rendszerünk visszautasítja. Amennyiben nagyobb összeget próbálsz feltölteni, mint 1.000.000 Ft, vagy a befizetéssel átléped az egyenlegben az 1.000.000 Ft-os határt, akkor a befizetést rendszerünk visszautasítja.
  • Van valamilyen díja a kifizetésnek?

    Nincs. A kifizetéseket díjmentesen teljesítjük rendszerünkből.
  • Vannak a kifizetésnek feltételei?

    Igen. Aki nem felel meg a regisztráció feltételeinek (azaz a fogadás megtételekor nem töltötte be 18. életévét, illetőleg nem rendelkezik magyarországi bankban vezetett lakossági forint alapú folyószámlával és magyarországi tartózkodási hellyel), illetve akinek valós adatai nem egyeznek meg a rendszerben tárolt (a regisztráció során megadott vagy később módosított) adataival, nyereményre nem jogosult. Amennyiben ezek a tények a nyeremény-kifizetés során a Szerencsejáték Zrt. tudomására jutnak, a nyeremény kifizetését, átutalását visszautasítja.

  • Mikor történik a nyeremények jóváírása?

    A hétközi nyeremények a húzást követő első munkanapon, a hétvégi nyeremények (szombat, vasárnap) pedig a második munkanapon délelőtt kerülnek regisztrálásra. Tehát az Ötöslottó, Hatoslottó, Eurojackpot, Joker, Luxor, szombati Kenó, Totó és Góltotó játékok nyereményregisztrációja általában a sorsolást követő héten kedd reggel vagy délelőtt történik meg, míg a hétközi Kenó és a Skandináv lottó nyeremények a sorsolást követő munkanap reggel. A Puttó nyeremények a húzást követő 15 percen belül, de legkésőbb 1 munkanapon belül regisztrálásra kerülnek.

  • Mit tegyek, ha nem érkezett meg a pénzem?

    Amennyiben kifizetéskor, illetve befizetéskor késést tapasztalsz, kérjük, győződj meg róla, hogy az átfutási idő biztosan letelt már. Amennyiben igen, akkor célszerű felvenni a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal.

  • Hogyan tudok kifizetést kezdeményezni?

    A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban lenyíló menüből, a Nyereményfelvétel oldalon van lehetőséged a kifizetés kezdeményezésére.
  • Miért nem tudom a teljes egyenlegemet kifizettetni?

    Csak a Nyereményegyenlegben található összeg kifizetése kezdeményezhető. A kifizetés kezdeményezése előtt győződj meg arról, hogy a kifizetni kívánt összeg elérje a minimum 500 Ft-os küszöböt, illetve ne hadalja meg a nyereményegyenlegedről kifizethető összeget.Tehát, ha például 25 000 Ft van a nyereményegyenlegeden, akkor maximum 25 000 Ft kifizetését kérheted.

    Amennyiben az összeg a fenti feltételeknek megfelel és továbbra sem indítható el a kifizetés, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

  • Milyen módon tudom feltölteni a belső egyenlegem?

  • Van kifizetési limit?

    Fontos, hogy a belső egyenlegedre befizetett összeget, mindenképpen meg kell játszanod. Kifizetést kezdeményezni csak a nyereményegyenlegedből tudsz. A kifizetés alsó határa 500 Ft, tehát ahhoz, hogy kifizetést kérj, legalább 500 Ft nyereménynek kell lennie a belső egyenlegeden.

    A felhasználható vagy kifizethető egyenlegedről a Naplóban, az Aktuális egyenleg résznél tájékozódhatsz.

  • Kihez fordulhatok a bankkártyás fizetéssel kapcsolatos reklamációmmal?

    A tranzakció sikertelenségének okával kapcsolatban a kártyakibocsátó bank ügyfélszolgálata tud bővebb felvilágosítást adni. 

    Az internetes fogadási rendszerben a bankkártyás egyenlegfeltöltési tranzakció a bankkártyát elfogadó bank weboldalán zajlik. A bankkártya adatokat is ott kell megadni, és maga a fizetési folyamat is ott történik a kártyaelfogadó bank (K&H vagy OTP) és a kártyakibocsátó bank (a Te bankod) közötti kommunikáció segítségével. Az internetes fogadási rendszer csak a tranzakció eredményéről értesül: amennyiben sikeres volt a kártyás vásárlási tranzakció, úgy az összeget néhány percen belül a belső egyenlegedhez írja a rendszer, ha pedig valamilyen ok miatt sikertelen lett, akkor a sikertelen tranzakcióról való értesítést a banktól kapott hibaüzenettel együtt írja ki.

     

  • Mennyi az átfutási ideje az általam indított kifizetésnek?

    Kifizetésed legkésőbb 3 munkanapon belül – a banki átutalási rendszerek nyitva tartását figyelembe véve – kapod meg.
  • Van kifizetési limit?

    Fontos, hogy a belső egyenlegedre befizetett összeget, mindenképpen meg kell játszanod. Kifizetést kezdeményezni csak a nyereményegyenlegedből tudsz. A kifizetés alső határa 500 Ft, tehát ahhoz, hogy kifizetést kérj, legalább 500 Ft nyereménynek kell lennie a belső egyenlegeden.

    A felhasználható vagy kifizethető egyenlegedről a Naplóban, az Aktuális egyenleg résznél tájékozódhatsz.

  • Hogyan tudok kifizetést kezdeményezni?

    A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban lenyíló menüből, a Nyereményfelvétel oldalon van lehetőséged a kifizetés kezdeményezésére.

  • Vannak a kifizetésnek feltételei?

    Igen. Aki nem felel meg a regisztráció feltételeinek (azaz a fogadás megtételekor nem töltötte be 18. életévét, illetőleg nem rendelkezik magyarországi bankban vezetett lakossági forint alapú folyószámlával és magyarországi tartózkodási hellyel), illetve akinek valós adatai nem egyeznek meg a rendszerben tárolt (a regisztráció során megadott vagy később módosított) adataival, nyereményre nem jogosult. Így amennyiben ezek a tények a nyeremény-kifizetés során a Szerencsejáték Zrt. tudomására jutnak, a nyeremény kifizetését, átutalását visszautasítja.

  • Milyen kifizetési módok közül választhatok?

    Nyereményed kifizetését banki átutalás formájában kezdeményezheted.

  • Van valamilyen díja a kifizetésnek?

    Nincs. A kifizetéseket díjmentesen teljesítjük rendszerünkből.

  • Miért nem tudom a teljes egyenlegem kifizettetni?

    Csak a Nyereményegyenlegben található összeg kifizetése kezdeményezhető. A kifizetés kezdeményezése előtt győződj meg arról, hogy a kifizetni kívánt összeg elérje a minimum 500 Ft-os küszöböt, illetve ne hadalja meg a nyereményegyenlegedről kifizethető összeget.Tehát, ha például 25 000 Ft van a nyereményegyenlegeden, akkor maximum 25 000 Ft kifizetését kérheted.

    Amennyiben az összeg a fenti feltételeknek megfelel és továbbra sem indítható el a kifizetés, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

  • Mikor történik a nyeremények jóváírása?

    A hétközi nyeremények a húzást követő első munkanapon, a hétvégi nyeremények (szombat, vasárnap) pedig a második munkanapon délelőtt kerülnek regisztrálásra. Tehát az Ötöslottó, Hatoslottó, Eurojackpot, Joker, Luxor, szombati Kenó, Totó és Góltotó játékok nyereményregisztrációja általában a sorsolást követő héten kedden reggel vagy délelőtt történik meg, míg a hétközi Kenó és a Skandináv lottó nyeremények a sorsolást követő munkanap reggel.

  • Mennyi az átfutási ideje az általam indított kifizetésnek?

    Kifizetésed legkésőbb 3 munkanapon belül - a banki átutalási rendszerek nyitva tartását figyelembe véve – kapod meg.

  • Kifizetést kezdeményeztem, de meggondoltam magam. Mit tegyek?

    A nyeremény kiutalásának kezdeményezését követően, ameddig rendszerünkből nem indítjuk el a kifizetésre váró összeg átutalását, addig a nyeremények kiutalása visszavonható telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével.

  • Mit tegyek, ha nem érkezett meg a pénzem?

    Amennyiben kifizetéskor, illetve befizetéskor késést tapasztalsz, kérjük, győződj meg róla, hogy az átfutási idő letelt már. Amennyiben igen, akkor célszerű felvenni a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal.

  • Mikor jelennek meg a nyereményeim?

    A hétközi nyeremények a húzást követő első munkanapon, a hétvégi nyeremények (szombat, vasárnap) pedig a második munkanapon délelőtt kerülnek regisztrálásra.


    Tehát az Ötöslottó, Hatoslottó, Joker, Luxor, szombati Kenó, Totó és Góltotó játékok nyereményregisztrációja általában a sorsolást követő héten kedden reggel vagy délelőtt történik meg, míg a hétközi Kenó és a Skandináv lottó nyeremények a sorsolást követő munkanap reggel.


    A Tippmix nyeremények az események lezártát követő egy napon belül jelennek meg a rendszerben.


    A Puttó nyeremények a húzást követően 15 percen belül, de legkésőbb 1 munkanapon belül regisztrálásra kerülnek.

  • Hogyan értesülök a nyereményeimről?

    Kisnyeremények esetén (200.000 Ft alatt):

    • Interneten: a bejelentkezés után a főoldalon rögtön megjelenik az aktuális nyeremények összege
    • SMS-ben (regisztrált felhasználóknak): a rendszer az SMS-ben beküldött fogadásokkal elért nyereményekről akkor küld SMS-ben értesítést, ha egyébként is küldene SMS-t a fogadónak (például fogadás visszaigazolásakor, vagy a belső egyenleg lekérdezésekor)
    • SMS-ben (SMS-LOTTÓ fogadóknak): a rendszer minden esetben küld értesítést a nyereményekről
    • SMS-ben (ATM-es fogadóknak): a rendszer többször küld értesítést a nyereményekről, egészen addig, amíg a nyertes fogadó be nem küldi a számlaszámát SMS-ben
    • Nagynyeremény esetén (200.000 Ft felett):
    • Regisztrált fogadók: a bejelentkezést követően csak a nyereményről értesít a rendszer, a pontos összeget nem jeleníti meg
    • SMS-LOTTÓ fogadók: az összeg megjelölése nélkül, csak a nyeremény eléréséről küld tájékoztató SMS-t a rendszer
    • ATM-es fogadók: az összeg megjelölése nélkül, csak a nyeremény eléréséről küld tájékoztató SMS-t a rendszer
  • Mi a nagynyeremény felvételének módja?

    Nagynyereményeidről a Részvételi Szabályzatban foglaltakkal összhangban csak egyetlen módon rendelkezhetsz, a lottózón keresztüli nyereményigényléssel. Nagynyeremény esetén a nagynyeremény kifizetés általános szabályai szerint kell eljárni. A nagynyeremény felvételéhez minden esetben nyereményigénylési lapot kell kitöltened.

    Amennyiben regisztrált játékosunk vagy, nagynyeremény elérésekor a rendszer egy ún. nagynyeremény kódot kér be. A kódot a nagynyeremény igénylésekor a nyereményigénylési lapra is fel kell vezetni.

    Az SMS-LOTTÓ fogadók nagynyeremény elérésekor összeghatártól függően telefonos egyeztetés után az általuk kiválasztott lottózóban illetve Területi Igazgatóságon kezdeményezhetik a nyereményfelvételt. A nyereményjogosultság igazolására a SIM kártya szolgál, vagyis (szintén egy kód segítségével) azt kell egyértelműen bizonyítani, hogy a nyertes fogadást a fogadónál lévő SIM kártyával küldték be.

    Az ATM-es fogadók nagynyeremény elérésekor összeghatártól függően telefonos egyeztetés után az általuk kiválasztott lottózóban kezdeményezhetik a nyereményfelvételt. A nyereményjogosultság igazolására a bankkártya szolgál.

  • Hogyan tudom lekérdezni a nyereményeimet?

    • A regisztrált fogadók interneten a bejelentkezést követően a "Napló" gombra kattintással kérdezheti le nyereményeit, maximum 180 napig visszamenőleg. A nyereménylista a nyereményregisztráció dátuma szerinti csökkenő sorrendben sorolja fel a nyereményeket. A "Naplóban" a nyertes fogadásokra kattintva is lekérdezheted az adott fogadáshoz tartozó nyereményinformációt.
    • A regisztrált fogadók telefonon a bejelentkezés után a 3-as menüpont kiválasztásakor a rendszer bemondja az aktuális kisnyeremények összegét.
    • Az SMS-LOTTÓ fogadók interneten is le tudják kérdezni a nyereményeiket (és a fogadásaikat is), ha SMS-ben azonosítót kérnek az internetes fogadási rendszerbe való bejelentkezéshez. Ehhez az AZON üzenetet kell elküldeniük a 1756-os telefonszámra. Bejelentkezés után a "Napló” menüponton keresztül tájékozódhatnak nyereményeikről és fogadásaikról.
    • Az ATM-es fogadók is le tudják kérdezni a nyereményeiket (és fogadásaikat) interneten keresztül, ha SMS-ben azonosítót kérnek az internetes fogadási rendszerbe való bejelentkezéshez. Ehhez az ATMAZON üzenetet kell elküldeniük a 06 (70) 7007007-es telefonszámra. Bejelentkezés után a "Napló" menüponton keresztül tájékozódhatnak nyereményeikről és fogadásaikról.
  • Hogyan tudok online fogadni?

    Belépést követően a kívánt játék menüpontjára kattintva van lehetőséged online fogadást kezdeményezni. A játékoldalon, a számokra, tippekre kattintva tudod megjelölni a megjátszani kívánt számot, tippet. A Gyorstipp funkcióval pedig lehetőséged van ún. gépi játékot játszani. Ebben az esetben a rendszer véletlenszerűen jelöl számokat, tippeket a játékmezőn.

    A tetszőleges számú mező kitöltése után tudod kosárba helyezni a szelvényed, majd az előzetesen feltöltött belső egyenlegedből kifizetni azt.

    Bővebb információt az egyes játékokról, azok aloldalán, a Játékleírás menüpontban találsz.

  • Hol látom a fogadásaimat?

    Fogadásaidat – minden egyéb tranzakció mellett – maximum 180 napig visszamenőleg a Naplóban tudod megnézni. Ezen az oldalon a legördülő menü segítségével tudsz meghatározott időszakra (ma, tegnap óta, utolsó 7 nap, utolsó 40 nap, adott időszakban) vagy a mellette található naptár segítségével pontos tól-ig dátumra szűrni.

    Az Időszak alatt megjelenő típusválasztóval tovább szűkítheted a keresést (minden egyenlegváltozás, feltöltés, nyeremény, fogadás, kifizetés). A Fogadás típuson belül van lehetőséged a különböző játékok fogadásaira szűrni (Ötöslottó, Hatoslottó, Skandináv lottó stb.). Az eredmények csökkenő időrendi sorrendben jelennek meg.

    A felsorolásban szerepelni fognak az interneten beküldött fogadások mellett az SMS-ben feladott játékok is. SMS-ben játéktípusonként az utolsó fogadások lekérdezésére van lehetőség.

  • Milyen módon ellenőrizhetem a megfogadni kívánt játékaimat?

    Kifizetés előtt a Kosárban van lehetőséged ellenőrizni esetleg módosítani a játékaid.
  • Kapok visszaigazolást a fogadásaimról? Milyen módon?

    Igen van lehetőséged e-mailes visszaigazolást kérni a fogadásaidról. Ezt a Beállítások/Értesítések oldalon tudod bekapcsolni.

  • Visszavonható a fogadás, ha meggondoltam magam?

    Kifizetés előtt a Kosárban van lehetőséged ellenőrizni, módosítani vagy akár törölni a fogadásaidat. Kifizetés után azonban már nincs lehetőség visszavonásra.
  • Van minimum összeg, amit meg kell játszani?

    Játéktípusonként eltérő, hogy minimum hány mezőt, illetve milyen összegben kell megjátszani ahhoz, hogy érvényes legyen a fogadásod. Erről bővebb információt a játék aloldalak Játékleírás menüpontján belül olvashatsz.

  • Van maximum összeg, amit meg lehet játszani?

    Játéktípusonként eltérő, hogy maximum hány mezőt, illetve milyen összegben lehet megjátszani. Erről bővebb információt a játék aloldalak Játékleírás menüpontján belül olvashatsz. A felelős játékszervezés jegyében a Beállítások/Önkorlátozás menüpont alatt pedig lehetőséged van egyéni limiteket beállítani.

  • Van maximum nyeremény?

    A maximum nyeremény mindig az adott játéknál aktuálisan elérhető főnyeremény.

  • Mi az a Gyorstipp?

    A gyorstipp esetében, a hagyományos gépi játékhoz hasonlóan a rendszer véletlenszerűen jelöl ki tippeket a játékmezőn. A gépi játékkal ellentétben, itt manuálisan még van lehetőséged módosítani a tippeket.

  • Mi az a gépi játék?

    A gépi játék esetében a rendszer véletlenszerűen jelöl ki tippeket a játékmezőn. A gyorstippel ellentétben, itt manuálisan már nincs lehetőséged módosítani a tippeket.

  • Mi az a kombinációs játék?

    Kombinációs sorsjegyen több számot is megadhatsz, mint amennyi egy alapjátékban megjátszható. Ekkor a megadott fix és kombinációs számok összes lehetséges kombinációjának megfelelő alapjátékokat megjátszod és ennek megfelelően többszörös díjat fizetsz.

  • Hogyan tudom meg, hogy nyertem?

    Nyeremény esetén a rendszerünk automatikus értesítést küld. Ezen felül a Naplóban, a Típus/Nyeremény fül kiválasztása után láthatod nyereményeidet.

  • Megválaszthatom a Joker számot? 

    Igen, interneten a Joker számra való kattintás után megjelenő ablakba gépelheted be az általad kiválasztott 6 jegyű Joker számot.

  • Lehet külföldről fogadni? 

    Igen lehet, mert fogadási rendszereink külföldről is elérhetőek. A bankkártyás egyenlegfeltöltésnél azonban csak magyarországi bank által kibocsátott bankkártyákat tudunk elfogadni, a nyeremény-kifizetésnél pedig csak magyarországi lakcímre vagy magyarországi banknál nyitott lakossági forint alapú folyószámlára tudunk nyereményt utalni.

  • Meddig lehet fogadni az egyes játékokra?

    Ötöslottó vasárnap 5:00-tól szombat 17:30-ig
       
    Hatoslottó hétfő 5:00-tól vasárnap 14:30-ig
       
    Skandináv lottó   csütörtök 5:00-tól szerda 18:00-ig
       
    Luxor vasárnap 5:00-tól szombat 14:00-ig
       
    Kenó hétfőtől szombatig 5:00-tól 19:00-ig
      vasárnap 8:00-tól 16:00-ig
       
    Puttó hétfőtől szombatig 7:00-tól 22:00-ig
      vasárnap 8:00-tól 17:00-ig
       
    Totó hétfő 5:00-tól általában szombat 14:00-ig
       
    Góltotó hétfő 5:00-tól általában szombat 14:00-ig
       
    Eurojackpot szombat 5:00-tól péntek 19:00-ig
       
    Joker vasárnap 5:00-tól szombat 14:00-ig
       
    Tippmix első műsor: általában hétfő 0:05-től szerdán 23:50-ig
      második műsor: általában csütörtök 0:05-től vasárnap 23:50-ig

    Az egyes játékok nyitvatartását a Szerencsejáték Zrt. meghosszabbíthatja.

  • Hány mezőt lehet egy SMS-ben feladni játékonként? 

    Egy SMS fogadásban az Ötöslottón, Hatoslottón, Skandináv lottón  és Eurojackpoton maximum 6 mezőt, Totón maximum 5 mezőt, Puttón 4 mezőt, a Kenón pedig maximum 3 mezőt lehet egyszerre beküldeni.
  • Meg kell őriznem az SMS-eseket?

    A Szerencsejáték Zrt. rendszere automatikusan értesíti a nyertesteseket, ennek ellenére a fogadás érvényességének lejártáig célszerű megőrizned a szelvényszámot is tartalmazó SMS-t.
  • SMS fogadásra regisztráltam, de az elküldött SMS-ekre nem kapok választ. Mi lehet ennek az oka? 

    A jelenség oka valószínűleg az, hogy az SMS-es fogadási rendszer telefonszámát nem 11 számjegy hosszan adtad meg. Az SMS-t mindig a 06707007007-es vagy a +36707007007-es telefonszámra kell elküldened, vagy keresd a mobilszolgáltatód ügyfélszolgálatát.
  • Hol látom a fogadásaimat?

    Ahhoz, hogy a fogadásaidat ellenőrzni tudd, be kell jelentkezned weboldalunkra. A bejelentkezéshez küldd el az AZON szót a 1756-os telefonszámra. Ezután SMS-ben kapsz egy felhasználónevet és jelszót, mellyel bejelentkezhetsz az oldalra.

    Fogadásaidat – minden egyéb tranzakció mellett – maximum 180 napig visszamenőleg a Naplóban tudod megnézni. A felsorolásban szerepelni fognak az interneten beküldött fogadások mellett az SMS-ben feladott játékok is. SMS-ben játéktípusonként az utolsó fogadások lekérdezésére van lehetőséged.

  • Hogyan garantálható, hogy én kapom meg a nyereményt?

    Kisnyeremények esetén: A 200.000 Ft alatti kisnyereményeket a fogadó által SMS-ben elküldött számlaszámra utaljuk.

    Nagynyeremény esetén: SMS-ben tájékoztatjuk a nyertest és elküldjük azt a telefonszámot, amelyen jelentkezhet a nyereményéért. A nyeremény felvételére a nyertes szelvényt beküldő telefonszámmal rendelkező fogadó jogosult.

  • Mi történik, ha elveszítem a telefonomat, amelyen a "nyertes szelvény" van?

    Ebben az esetben is érvényes az az általános elv, mely szerint az kapja meg a nyereményt, aki a nyertes fogadást beküldő telefonszámmal rendelkezik. Tehát ahogyan egy nyertes szelvényre, úgy egy nyertes szelvényt beküldő telefon SIM kártyájára is célszerű vigyázni!
  • Mi történik, ha SIM kártyát vagy telefont cserélek vagy deaktiválódik a SIM kártyám?

    Telefoncsere esetén nincs probléma, ha a telefonszámod a régi marad. Az SMS-t érdemes átmenteni vagy felírni a szelvényszámot. Deaktivált SIM kártya esetén viszont a nyereményjogosultság elvész!
  • Probléma esetén a Szerencsejáték Zrt. vagy a mobil szolgáltató (T-mobile, Telenor, Vodafone) ügyfélszolgálatához forduljak?

    Ez a probléma típusától függ:

    Fogadással és nyereménnyel kapcsolatos probléma esetén a Szerencsejáték Zrt-hez fordulhatsz az ugyfelszolgalat@szerencsejatek.hu e-mail címre írott levélben vagy munkaidőben a 06 (1) 201-0580 telefonszámon.

    SMS küldéssel és a mobil vásárlással kapcsolatban pedig a mobil szolgáltató (T-mobile, Telenor vagy Vodafone) ügyfélszolgálatához fordulhat.

  • Hogyan tudom az ATM-es fogadással elért nyereményemet felvenni?

    A nyeremények átutalásához a Szerencsejáték Zrt. a regisztrációban megadott mobilszámra küldött SMS-ben bekéri az első nyeremény elérésekor a bankszámlaszámod és a neved. Amíg a a bankszámlaszámot nem adod meg, addig a rendszer minden további nyeremény esetén a számlaszám megadására emlékeztető SMS-t küld.

    A Szerencsejáték Zrt. nyereményt csak forintban utal, Magyarországon levő konvertibilis forint alapú bankszámlaszámra.

    A bankszámlaszám beküldéséhez (vagy megváltoztatásához) a következő SMS üzenetet kell elküldened a 06 (70) 7007007-es mobiltelefon számra arról a telefonszámról, amelyet a regisztráció során (az első ATM-es fogadás előtt) megadtál: ATMUTAL*név*számlaszám*
    (ebben az üzenetben elválasztójelként mindig a * jelet kell használni).

  • Minden ATM-es nyereményemről kapok SMS-t?

    A rendszer egészen addig többször is küld értesítést a kisnyereményekről a regisztráció során megadott telefonszámodra, amíg be nem küldöd a bankszámlaszámod a nyereményfelvételhez. A továbbiakban a kisnyereményekről már nem küld SMS értesítést a rendszer, hanem az ATM tájékoztat a nyereményről. A nagynyeremény eléréséről viszont minden esetben kapsz SMS-ben értesítést.

  • Minden ATM-es nyeremény esetében be kell küldenem a számlaszámomat?

    Amennyiben egyszer már beküldted a számlaszámodat, természetesen nem kell minden alkalommal ezt megtenned. Ebben az esetben a rendszer egészen addig arra a számlaszámra fogja küldeni a kisnyereményeidet, ameddig azt meg nem változtatod.

    A bankszámlaszám megváltoztatásához vagy küldd be ismét az ATMUTAL*név*számlaszám* üzenetet a 06 (70) 7007007-es telefonszámra, vagy hívd fel ügyfélszolgálatunkat, ahol azonosítást követően szintén lehetőség van a korábban beküldött bankszámlaszám megváltoztatására.

    Ha nem sikerül beküldened a számlaszámodat (például hibás SMS formátum miatt), akkor kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

  • Milyen önkorlátozási lehetőségeim vannak?

    Internetes játék esetén minden regisztrált felhasználó be tud állítani idő, költés- és veszteség korlátokat, melyekkel határt szabva játékának, elkerülheti a szerencsejáték túlzóvá/ veszélyessé válását. 

    Az alábbi lehetőségek állnak a rendelkezésedre

    • figyelmeztetések (fogadással töltött időről; fogadásra költött összegről)
    • veszteség korlátozása (napi, heti és havi limitek beállítási lehetősége)
    • fogadásra fordítható összeg korlátozása (napi, heti és havi limit beállítási lehetőségek)
    • önkizárás (időszakos; végleges)
  • Hogyan tudok limiteket beállítani a játékhoz?

    Bejelentkezés után az Önkorlátozás menüpontban nyílik lehetőséged a limitek beállítására.

  • Mi az a játékfüggőség?

    Betegségről mindig akkor beszélünk, ha a személy élete jelentős mértékben károsodik az adott probléma vagy viselkedés miatt. A szerencsejáték lehet a kikapcsolódás, a szórakozás része, és ebben az esetben akár még hozzá is járulhat az egészségességhez. Segíthet levezetni a stresszt, lehet egy kedvelt, alkalmi szórakozási forma. Abban a pillanatban azonban, hogy más tevékenységeket, kapcsolatokat károsít már problémás vagy súlyosabb esetben patológiás játékszenvedélyről beszélünk. Akkor igaz ez tehát, ha a személy a szerencsejáték miatt elhanyagolja a munkáját vagy a tanulmányait, családját vagy párkapcsolatát. Ha több pénzt kockáztat, mint amennyit megengedhet magának. Ha olyankor is játszik, amikor elvileg nem tervezte. Ha csökken az egyéb (nem szerencsejáték) tevékenységekben érzett öröme, elégedettsége. (Demetrovics Zsolt: Gyakori kérdések Dr.Info)

  • Mik a játékfüggőség jelei?

    Akkor beszélhetünk játékfüggőségről, ha legalább öt pont érvényes az alábbiakból:
     

    1. Túl sokat gondolsz a játékra (pl. felidézed a korábbi, szerencsejátékkal kapcsolatos élményeidet, tervezed a következő alkalmat, vagy azon gondolkodsz, honnan tudnál pénzhez jutni, hogy játszhass).
    2. Egyre nagyobb összeggel kellett ahhoz játszanod, hogy elérd a kívánt izgalmat.
    3. Ismételten sikertelenül próbáltad csökkenteni vagy abbahagyni a szerencsejátékot.
    4. Nyugtalan vagy ingerlékeny voltál, ha szeretettél volna ritkábban játszani, vagy teljesen abbahagyni a játékot.
    5. Azért játszottál, hogy menekülj a problémáid elől, vagy enyhíts a tehetetlenség-érzeteden, szorongásodon, bűntudatodon vagy depressziódon.
    6. Ha veszítettél, rövidesen ismét játszottál, hogy visszanyerd az elveszített pénzt.
    7. Hazudtál családtagjaidnak, terapeutádnak vagy másoknak azért, hogy eltitkold, milyen mértékben sodródtál bele a szerencsejátékba.
    8. Törvénybe ütköző cselekedetekkel (mint hamisítás, csalás, lopás vagy sikkasztás) szereztél pénzt a játékra.
    9. Veszélyeztetted vagy el is veszítetted fontos kapcsolataidat, állásod, tanulmányi- vagy karrierlehetőséged a játék miatt.
    10. Másokra számítottál abban, hogy pénzt adnak, hogy kisegítsenek a szerencsejátékból adódó kétségbeejtő (pénzügyi) helyzetekből. (DSM IV. kritériumok).
  • Egyformán veszélyesek a különböző szerencsejátékok?

    Nem. A különböző szerencsejátékok nagy különbséget mutatnak veszélyességükben. Egyes játékok sokkal könnyebben alakítanak ki függőséget, mint mások. Egy játék kockázatosságát e tekintetben sok tényező befolyásolja. Ilyen tényező például, hogy milyen gyakorisággal lehet a játékot újra játszani. A lottó, amelyre csak heti rendszerességgel lehet fogadni, kevésbé veszélyes, mint a sorsjegy, ahol a nyereség vagy veszteség után azonnal megvásárolható az újabb játék. Szintén nagyobb kockázatúak azok a játékok, ahol a játékos változtathatja a tét összegét. Szintén fontos tényező az elnyerhető legnagyobb tét mértéke, vagy a játék elérhetősége. A játék könnyű, azonnali elérhetősége kiemelkedő jelentőségű, így az internetes szerencsejátékok különösen veszélyesek lehetnek a veszélyeztetett személyek számára.

  • Meg lehet gyógyulni a szerencsejáték-függőségből?

    Igen. De a gyógyulás a legtöbb esetben hosszú, rengeteg türelmet és sok szenvedést, kétségbeesést hozó folyamat eredménye. Nincsenek ugyanis általános receptek, hanem különböző terápiás lehetőségek vannak. Maga a gyógyulás éppúgy egy folyamat eredménye, mint a betegség kialakulása.

    Mindenekelőtt fel kell ismerni a betegség tényét. A szenvedélybeteg sok esetben évekig tagadja, maga előtt sem ismeri fel a problémája súlyát. A probléma felismerése és elismerése tehát az első és egyben nagyon fontos lépcső a gyógyulás útján. Ez a belépő a segítségkéréshez, mert minden terápia alapvető kívánalma az önkéntesség, a belső motiváció valamilyen fokú jelenléte. Ez a motiváció aztán fokozható, növelhető, és elvezethet a döntésig, miszerint a szenvedélybeteg szakítani akar a szenvedélybetegségével. A döntést követően megnyílhat az út a legkülönbözőbb terápiák előtt. 

    Egyes terápiás és önsegítő filozófiák, így például az Anonim Szerencsejátékosok (GA) filozófiája is amellett foglal állást, hogy a szerencsejátékszenvedély-betegségből nincs gyógyulás, csak az absztinencia, a játékmentes élet lehet kitűzött cél. Bár a GA-n belül ennek a filozófiának központi gyakorlati jelentősége van, és valóban nagyon fontos eleme a sikeres működésnek, orvosi vagy pszichológiai szempontból az évek óta tünetmentes egykori játékos természetesen gyógyult. Más kérdés, hogy a pszichológus és az orvos is szigorú absztinenciát javasol az egykori játékosoknak, hiszen a visszaesés kockázata, akár egyetlen játék hatására is hatalmas a korábbi játékfüggő számára.

  • Kitől, hol kérhetek segítséget a játékfüggőséggel kapcsolatban?

    ELTE segélyvonal (szerencsejátékkal összefüggő problémák, kritikus helyzetek kezelése anonimitás és teljes titoktartás mellett): hívható hétköznapokon 15-19 óra között: 06-1-411-6778
    írásban: segitaszakember[kukac]eski[pont]hu

    GA (Gamblers Anonymus): telefonügyelet 06-20/462-83-04

    Civil szervezetek listája

    Nyírő Gyula Kórház Addiktológiai Osztályának Minnesota Részlege: jelentkezés: 06-1/451-2654-es telefonszámon

    Fekvő- illetve járóbeteg ellátás kereső

  • Hány éves kortól szabad szerencsejátékot játszani?

    Csak és kizárólag 18 éven felüli személyek vehetnek részt szerencsejátékban a jelenleg hatályos törvények szerint Magyarországon.

  • Miért veszélyes kiskorúak számára a játék?

    A még alakulóban lévő személyiség sérülékenyebbé teszi a fiatalokat minden típusú függőséggel szemben.

  • Mobilegyenleg-feltöltés a lottózókban is!

    A Szerencsejáték Zrt. lottózóiban a terminálokon szelvények vagy gépi játék feladása mellett a telefonod egyenlegét is feltöltheted, ezért érdemes akár csak e célból is betérni.

    Legyen szó T-Mobile, Telenor vagy Vodafone kártyákról, termináljainkon a szokásos választható összeggel töltheted fel saját, vagy ismerősöd, rokonod felhasználható egyenlegét.

    A részletekért érdeklődj lottózóinkban, a legközelebbi lottózót oldalunkon megtalálod.

    További információ a szolgáltatásról ITT.

  • Az interneten vagy SMS-ben beküldött fogadások részt vesznek a különsorsolásos akciókban?

    Természetesen az interneten és az SMS-ben és Okoslottón beküldött fogadások is részt vesznek az országos különsorsolásos akciókban az akciók kiírása szerint, ugyanolyan eséllyel, mint a lottózókon és postahivatalokon keresztül feladott szelvények.

    A különsorsolásos akciókról a Szerencsejáték Zrt. honlapján, vagy a lottózókban szórólapokon, is értesülhetsz. Természetesen ezekben a tájékoztatókban szerepel, hogy milyen feltételekkel vehet részt a nyereménysorsoláson egy fogadás, így az is, hogy az internetes és SMS-es fogadások is részt vesznek-e rajta.

  • Biztonságosan kezelik személyes adataimat?

    A személyes adatokat Társaságunk a legmagasabb biztonsági előírásoknak megfelelően kezeli.  Az adatkezelési elvek, amelyeket a Szerencsejáték Zrt. magára nézve kötelezően elismer, honlapunk Adatvédelem oldalán tekinthetők meg.
  • Meddig lehet pályázni nézőnek illetve számhúzónak?

    Ötöslottó sorsolásra: vasárnap 5 órától szombat 24 óráig.
    Számhúzónak a Hatoslottó sorsolásra: hétfő 5 órától vasárnap 24 óráig.
    Számhúzónak a Skandináv lottó sorsolásra: csütörtök 5 órától szerda 24 óráig.

    Bővebb információ a pályázatokról

  • Nem frissülnek az adatok a képernyőn. Mi lehet ennek az oka?

    A jelenséget az okozhatja, hogy Ön az Internetes Fogadási Rendszer menüje helyett a böngészőprogram navigációs eszközeit (Vissza, Előre gombok) használja, így a képernyőn nem az aktuális helyzetnek megfelelő adatokat látja. Arra is szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy amennyiben több böngészőablakban is bejelentkezett, az szintén okozhat hasonló jelenséget: a különböző ablakok között ugyanis nincs kommunikáció.
  • Kihez fordulhatok az internetesés SMS-es fogadással vagy a pályázással kapcsolatos reklamációmmal?

    Amennyiben kérdésed vagy problémád van az internetes, SMS-es (beleértve az SMS-LOTTÓ fogadást is) és ATM-es fogadási rendszerrel vagy a pályázással kapcsolatban, akkor kérjük, írj az ugyfelszolgalat@szerencsejatek.hu e-mail címre vagy küldj levelet a Szerencsejáték Zrt. 1015 Budapest, Csalogány u. 30-32. címre.

    Telefonon minden nap 7:00 – 23:00 óra között, a 06 (1) 201-0580 számon veheted fel velünk a kapcsolatot.

  • Különsorsolásos akcióban vettem részt, nem tudom hogyan juthatok a nyereményemhez.

    Útikalauz a különsorsolásos akciók nyerteseinek

    1.Mielőbb ellenőrizd, hogy nyertél-e!

    • a lottózókban kihelyezett nyereményjegyzékben
    • a szerencsejatek.hu honlapon
    • az MTV Teletext 874. oldalán
    • a Nemzeti Sport újság Sportfogadás mellékletében
    • a lottzükban elérhető Szerencsemix kiadványban

    2. Azonnal jelentkezz a nyereményedért!

           Erre a sorsolástól számított 40 napon belül van lehetőséged.

    3. Hogyan juthatsz a nyereményedhez?

           A nyeremény összegétől és a játékmódtól függően lottózóban vagy telefonon a 061-224-2893, vagy a 061-224-2895-ös számon kell jelentkezned

    Az útikalauz letöltéséhez Kattints ide (PDF)