Gyakori kérdések

  • Miről kell nyilatkozni a regisztráció során?

    A játékosnak a regisztráció során meg kell adni a

    • családi nevét és keresztnevét,
    • születési nevét (ha eltér a családi- és keresztnévtől)
    • születési helyét és idejét,
    • édesanyja leánykori nevét,
    • telefonszámát,
    • email címét, melyet hitelesíteni szükséges.

    A játékos továbbá a regisztráció során kötelezően egyedi felhasználónevet és jelszót ad meg, melyek segítségével fog tudni belépni az internetes játék oldalra. Ha a regisztrációkor választott felhasználónév foglalt, a rendszer ezt azonnal jelezni fogja. Ekkor új felhasználónevet kell választani. Ugyanazon személyes adatokkal a rendszer csak egy regisztrációt engedélyez.

    A megadott email címre egy aktiváló linket tartalmazó email fog a regisztrációt követően érkezni. A linkre kattintva az aktiválás megtörténik, amely szükséges feltétele a sikeres regisztrációnak.

    A játékosnak arról is nyilatkoznia kell, hogy a részvételi feltételeket és az adatkezelési nyilatkozatot elfogadja.

    Szerencsejátékban 18 éven aluli személyek nem vehetnek részt. A Szerencsejáték Zrt. a regisztráció lezárultát megelőzően, a regisztrációkor megadott adatok alapján ellenőrzi, hogy a játékos 18 éven aluli személynek minősül-e és a 18 év alatti személyek regisztrációját visszautasítja.

    A valóságnak nem megfelelő adatokról, tényekről nyilatkozó játékosok nyereményre nem jogosultak, regisztrációjuk esetében a Szerencsejáték Zrt. az online bejelentkezést megtagadja (az online bejelentkezés megtagadásának időtartama alatt a játékos a játéklehetőségből ki van zárva, nem léphet be a rendszerbe).

    Nyilatkozni szükséges továbbá arról is, hogy milyen típusú marketingtartalmú üzenettel keresheti meg a Szerencsejáték Zrt. a játékost. Ez a lehetőség opcionális. Amennyiben a játékos nem nyilatkozik a marketing megkeresésekről, az automatikusan tiltó nyilatkozatnak számít, mely bejelentkezést követően bármikor módosítható. A játékosnak lehetősége van hozzájárulni, hogy a Szerencsejáték Zrt. a személyes adatait elemezze és ajánlatok, kedvezmények nyújtása céljából felhasználja.

  • Mire használhatom a személyes adataim menüpontban megadható SMS számot?

    Szelvényfeladásra SMS játékmódban is lehetőség van. Amennyiben a regisztrációban feltöltött egyenleg terhére történik a szelvény árának kiegyenlítése, úgy szükséges megadni azt a telefonszámot, melyről a szelvény feladásra kerül. Az SMS játékmódhoz tartozó telefonszámot bejelentkezés után a jobb felső sarokban látható névre kattintva, a "Személyes adatok" fülön lehet megadni vagy módosítani. Az alábbi játékok esetében lehetséges az SMS játékot indítani: Ötöslottó, Hatoslottó, Skandináv lottó, Totó, Góltotó, Puttó, Kenó és Eurojackpot.

  • Mire használhatom a személyes adataim menüpontban megadható MCOM számot?

    A Telekom mobil havi díjas és feltöltőkártyás ügyfeleként a szolgáltatóval kötött szerződés alapján telefonszámla terhére is feltölthető a belső egyenleg. Az MCOM fizetési módhoz tartozó telefonszámot bejelentkezés után a jobb felső sarokban látható névre kattintva, a "Személyes adatok" menüpontban lehet megadni vagy módosítani. Az egyenleg feltöltése SMS küldéssel lehetséges, melyben az alábbi formátumot kell használni:

    • FELTOLT MC összeg
      Például, ha 5000 Ft a kívánt feltöltési összeg, akkor: FELTOLT MC 5000
    • Az SMS-t az alábbi számra kell küldeni: 1756
    • Az összeg azonnal jóváírásra kerül belső egyenlegen.
    • A mobil vásárlás maximális összegét a mobilszolgáltató korlátozhatja.
  • Hol tudom megadni a kifizetéshez a bankszámlaszámomat?

    Bankszámlaszám megadására vagy módosítására bejelentkezést követően a felső menüsorban, a névre kattintva elérhető Személyes adatok menüpontban, a "Bankszámlaszám" rubrikában van lehetőség.
    OTP Banknál vezetett számlaszám esetén az utolsó 8 karaktert nem szükséges kitölteni, a rendszer automatikusan beilleszti azokat.

  • Hogy tudok online játékoskártyát igényelni?

    Online játékoskártya igénylésére a bet.szerencsejatek.hu oldalon a felső menüsorban található "Játékoskártya igénylés" gombra kattintással van lehetőség, mobil nézetben pedig a „Belépés és regisztráció” gombra, majd a „Játékoskártya igénylés” gombra kattintva.
    Amennyiben online teljes regisztrációs fiókkal rendelkező játékos (tehát, amellyel tud online lottójátékokat, e-sorsjegyet, Totót, Góltotót játszani) szeretne online játékoskártyát igényelni, úgy "Játékoskártya igénylés" menüpontban az "Igen, bejelentkezek" gomra kell kattintani, és megadni az online teljes regisztrációhoz tartozó bejelentkezési adatokat. Ezzel el is készül az online játékoskártya. Ha az igénylőnek nincs online teljes regisztrációja, akkor "Játékoskártya igénylés" gombra kattintás után szükséges a "Belépési adatokat", majd a "Személyes adatokat" megadni. A "Játékoskártyát igényelek" gombra kattintva értesítést küld a rendszer a felületen, hogy az igénylés sikeres volt-e. Amennyiben igen, az "OK" jóváhagyással a rendszer automatikusan a játékosfelületre navigál, ahol megtekinthető az elkészült játékoskártya.

  • Hogy tudok belépni az online játékoskártya fiókomba?

    A képernyő jobb felső sarkában található "Belépés és regisztráció" gombra kattintva a bejelentkezés felugró ablakban az online regisztráció során megadott felhasználónévvel vagy email címmel és jelszóval lehet belépni az online játékoskártyához tartozó fiókba.

  • Hogy tudok belépni a lottózóban igényelt játékoskártyához tartozó online fiókomba?

    Ha a játékos online teljes regisztrációs fiókkal is rendelkezik (tehát, amellyel tud online lottójátékokat, e-sorsjegyet, Totót, Góltotót játszani) akkor az online regisztráció során megadott felhasználónévvel vagy email címmel és jelszóval lehet belépni az online játékoskártyához tartozó fiókba is.
    Ha a játkosnak nincs online teljes regisztrációs fiókja, akkor a képernyő jobb felső sarkában található "Belépés és regisztráció" gombra kattintva a bejelentkezés felugró ablakban a belépés játékoskártyával opcióra kattintva lehet megadni a belépési adatokat. A játékoskártya számát, illetve a regisztráció során megadott születési idő és hely kitöltését követően az oldal beléptet a játékoskártyához tartozó fiókba.

  • Mik a regisztráció feltételei?

    A Szerencsejáték Zrt. online játékrendszerében csak 18. életévét betöltött személy regisztrálhat. Minden regisztrált játékosnak kötelezően el kell fogadnia a bet.szerencsejatek.hu részvételi szabályzatát és adatvédelmi tájékoztatóját. Az adatok megadása során a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.

  • Hogyan tudok regisztrálni a bet.szerencsejatek.hu oldalra?

    Regisztrációhoz a képernyő jobb felső részén található „Belépés és regisztráció” majd a „Regisztráció” gombra kell kattintani, majd ezt követően kitölteni a 2 lépcsőből álló regisztrációs űrlapot és megnyomni a „Regisztráció” gombot.

    A regisztráció 2 lépésből áll:

    1. Először a belépéshez szükséges adatokat kell megadni (az itt megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet majd a későbbiekben a rendszerünkbe belépni).
    2. Második lépésben pedig a személyes adatokat kell megadni.

    Sikeres regisztrációt követően a megadott email címre egy aktiváló linket fogunk küldeni. Az linkre kattintva megtörténik a regisztráció aktiválása, ezzel kerül véglegesítésre a regisztráció.

  • Milyen adatok megadására van szükség a regisztrációkor?

    Felhasználói adatok:

    • Felhasználónév
    • Jelszó
    • Email cím, melyet hitelesíteni szükséges a regisztrációt követően kiküldött aktiváló link segítségével
    • Telefonszám
    • Részvételi szabályzat és adatvédelmi tájékoztató elfogadása

    Személyes adatok:

    Fontos, hogy az adatok a valóságnak megfelelően legyenek kitöltve, mert nyereményre csak ekkor jogosult a játékos!

    • Családi név
    • Utónév
    • Születési családi név (ha a családi névtől eltér)
    • Születési utónév (ha az utónévtől eltér)
    • Születési hely
    • Születési idő
    • Anyja születési családi neve
    • Anyja születési utóneve
  • Regisztrálhatok többször?

    Nem. Ugyanazon személyes adatokkal rendszerünk csak egy regisztrációt engedélyez.

  • Regisztrálhatok más adataival?

    Nem. Regisztrációkor csak saját és valós adatokat lehet megadni.

  • Személyes adataimban változások történtek. Mit tehetek?

    Bejelentkezést követően a felső menüsorban, a névre kattintva lehet a „Személyes adatok” menüpontot elérni, ahol az adatmódosításra lehetőség van.

    A nem változó adatok (születési név, édesanyja leánykori neve, születési hely és időpont) frissítésében Ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani, ha a regisztrációkor elírás történt. Az Ügyfélszolgálaton történő személyes adat módosítása kapcsán fenntartjuk a jogot személyazonosító dokumentumok bekéréséhez.

  • Megváltoztathatom a felhasználónevemet?

    Nem. A felhasználónév nem módosítható.

  • Megváltoztathatom a regisztrációkor megadott e-mail címemet?

    Igen, a bejelentkezést követően a felső menüsorban, a névre kattintva lehet a „Személyes adatok” menüpontot elérni, ahol az email cím módosítására lehetőség van. Az email cím mező az aloldal tetején található.

  • Megváltoztathatom a jelszavamat?

    Igen. Jelszó módosítására bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található nyíl (web)/ (mobilnézet) ikonra kattintva van lehetőség. Itt elérhető a „Jelszó módosítása” menüpont, ahol a régi jelszó beírása után van lehetőség megadni új jelszót. A jelszónak tartalmazni kell legalább 1 kis- és nagybetűt, számot, és különleges karaktert.

  • Nem tudok belépni, elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

    A „Belépés és regisztráció” gombra kattintva, a Bejelentkezési ablakban, az Elfelejtett jelszó linkre kattintva lehet új jelszót kérni a felhasználónév és email cím pontos megadásával (kis- és nagy betűkre, egyéb karakterekre figyelve). Az új jelszónak tartalmaznia kell legalább 1 kis- és nagybetűt, számot, és különleges karaktert is.

    Amennyiben elfelejtett felhasználónév miatt sikertelen a belépés, akkor kizárólag Ügyfélszolgálatunk tud segíteni a 06 (1) 201-0580-as telefonszámon.

  • Korlátozhatom a számlámon elkölthető összeget?

    Igen. A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban található névre (web)/ ikonra (mobilnézet) kattintva az „Önkorlátozás” menüpontban az adott időszak alatt

    • elveszíthető összeg, vagyis veszteség
    • a fogadásra fordítható összeg, vagyis költés

    alapján is van lehetőség önkorlátozást beállítani. Az önkorlátozásnál megadott limit összegek napi, heti, vagy havi szinten is alkalmazhatók.

  • Módosíthatom a beállított önkorlátozást?

    Igen, a beállított önkorlátozások módosíthatók. Az aktuálisnál szigorúbb beállítások azonnal életbe lépnek, az aktuálisnál megengedőbb beállítások vagy a limitek törlése csak bizonyos várakozási idő letelte után lépnek életbe. A limitek enyhítésére, feloldására olyan időtartam elteltével van legkorábban lehetőség, amely időintervallumra vonatkozik. Így például a napi limitet a következő napon (a módosítást követő 24 óra elteltével), a heti limitet 1 hét elteltével, a havi limitet pedig 1 hónap elteltével lehet módosítani legközelebb.

  • Kizárhatom magam a játékból?

    Igen, van lehetőség a rendszerből történő önkizárásra, a rendszer által felkínált időszakok (nap, hét, hónap, végleges) valamelyikére. Az önkizárás esetén a megjelölt időintervallum alatt nem lehet játszani és egyenleget sem lehet feltölteni. Ugyanakkor a regisztráció nem törlődik, a fogadási és egyenlegfeltöltési lehetőségeken kívül a játékrendszer többi funkciója elérhető marad.

  • Mit tegyek, ha kizártam magam, de újra szeretnék játszani?

    Az önkizárás feloldására nincs lehetőség. A feloldást a Szerencsejáték Zrt. ügyfélszolgálatára, postai úton vagy e-mail üzenetben megküldött írásbeli kérvény formájában lehet kezdeményezni A feloldásra legkorábban a kizárás kezdő időpontjától számított 180 nap elteltével van lehetőség.

  • Letilthatom a regisztrációmat?

    Igen, a regisztráció letiltását az „Önkorlátozás” menüponton belül, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével lehet kezdeményezni. Ezt követően nincs lehetőség belépni a rendszerbe. Amennyiben van függőben lévő játék, amely nyertes lesz, azt a továbbiakban is jóváírjuk a belső egyenlegben.
    A regisztráció visszaállítására ügyfélszolgálatunkon keresztül emailben vagy telefonon adategyeztetést követően van lehetőség.

  • Hogyan tudok feliratkozni/leiratkozni az e-mail értesítésekre (ajánlatok, üzenetek, hírlevek)?

    Feliratkozás: a bejelentkezést követően a „Beállítások/Kommunikáció” menüpontban van lehetőség feliratkozni a hírlevelünkre.
    Leiratkozás: a hírlevelekről leiratkozni a kiküldött levelek alján található linkre kattintva lehet, illetve ügyfélszolgálatunk segítségével telefonon vagy emailben, valamint bejelentkezést követően a „Beállítások/Személyes adatok” menüpontban.

  • Az általam választott felhasználónév már foglalt. Mit tehetek?

    Amennyiben a regisztrációkor választott felhasználónév foglalt, rendszerünk azonnal jelezni fogja. Ekkor új felhasználónevet kell választani.

  • Meddig lehet fogadni az egyes játékokra?

    Az egyes játékok nyitvatartását a Szerencsejáték Zrt. meghosszabbíthatja.

    • Ötöslottó vasárnap 5:00-tól szombat 17:30-ig
    • Hatoslottó hétfő 5:00-tól vasárnap 14:30-ig
    • Skandináv lottó csütörtök 5:00-tól szerda 18:00-ig
    • Luxor vasárnap 5:00-tól szombat 14:00-ig
    • Kenó hétfőtől szombatig 5:00-tól 19:00-ig vasárnap 8:00-tól 16:00-ig
    • Puttó hétfőtől szombatig 7:00-tól 22:00-ig vasárnap 8:00-tól 17:00-ig
    • Totó hétfő 5:00-tól általában szombat 14:00-ig
    • Góltotó hétfő 5:00-tól általában szombat 14:00-ig
    • Eurojackpot szombat 5:00-tól péntek 19:00-ig
    • Joker vasárnap 5:00-tól szombat 14:00-ig

    Az egyes játékok nyitva tartását a Szerencsejáték Zrt. meghosszabbíthatja.

  • Mi az Ügyfélkártya?

    Az Ügyfélkártya egy virtuális kártya, melynek segítségével lehetőség nyílik a belső egyenleg feltöltésére. Ezt a feltöltési módot terminállal rendelkező értékesítő helyeinken lehet igénybe venni. A feltöltéshez szükséges megadni az értékesítő helyen a regisztráció azonosító számát, ami a "Személyes adatok" menüpontban tekinthető meg a felhasználónév mellett.
    A feltöltési névértékek jelenleg: 3.000 Ft, 5.000 Ft, 10.000 Ft, 15.000 Ft, 25.000 Ft, 50.000 Ft, 90.000 Ft.

  • Mi jelent az M-COM befizetési mód?

    A Telekom mobil havi díjas és feltöltőkártyás ügyfeleként a szolgáltatóval kötött szerződés alapján mobilegyenleg terhére is feltölthető a belső egyenleg. Ehhez a "Személyes adatok" menüpontban a "Telefonszám az MCOM befizetéshez" rubrikába kell megadni azt a mobilszámot, amely egyenlegének a terhére a belső egyenlegét a játékos fel szeretné tölteni. Ezt követően el kell küldeni SMS-ben a FELTOLT MC összeg üzenetet a 1756-os telefonszámra. (Pl.: FELTOLT MC 500)

  • Hogyan tudok befizetni az egyenlegemre?

    A játékban való részvételhez az alábbi befizetési módok közül lehet választani.

    • Bankkártya: az egyenleg bármely bank által kibocsátott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával feltölthető, ahol a bank engedélyezi az általa kibocsátott kártya használatát szerencsejátékra. A feltöltés bejelentkezést követően a "Befizetés" menüponton keresztül tehető meg, ahol választani kell a SimplePay vagy K&H Bank felületei közül. Meg kell adni a feltölteni kívánt összeget, majd a befizetésre kattintani. Ezt követően az oldal átnavigál a banki fizetési felületre, ahol további, az internetes bankkártyás vásárlás mintájára feltöltéshez szükséges adatokat kell megadni. A "Mégsem" gomb megnyomásával a fizetési tranzakció végrehajtása nélkül lehet visszatérni a bet.szerencsejatek.hu oldalra. Amennyiben jóváhagyásra kerül a feltöltés, a tranzakció befejeztével az oldal visszanavigál a bet.szerencsejatek.hu oldalára és a feltöltött összeg azonnal jóváírásra kerül a belső egyenlegen.
    • Banki átutalás: a Szerencsejáték Zrt. bankszámlaszámára (11991102-02148698-00000000) utalható az egyenleg feltöltésre szánt összeg. Az átutalási megbízáson a közlemény rovatban fel kell tüntetni az "e-lottozo" szót és a "Személyes adatok" menüpontban található regisztráció azonosító számot, mely a felhasználó név mellett tekinthető meg. (Pl.: e-lottozo 1234567890). A sikeres banki átutalást követően az összeg várhatóan 1-4 munkanapon belül kerül jóváírásra a belső egyenlegbe.
    • Ügyfélkártya (terminállal rendelkező értékesítőhelyen): az Ügyfélkártya egy virtuális kártya, ennek segítségével is fel lehet tölteni a belső egyenleget. A feltöltéshez szükséges megadni a terminállal rendelkező értékesítőhelyen a regisztráció azonosító számát, ami a "Személyes adatok" menüpontban tekinthető meg a felhasználónév mellett. A feltöltési névértékek jelenleg: 3.000 Ft, 5.000 Ft, 10.000 Ft, 15.000 Ft, 25.000 Ft, 50.000 Ft, 90.000 Ft.
    • MCOM: a Telekom mobil havi díjas és feltöltőkártyás ügyfeleként a szolgáltatóval kötött szerződés alapján mobilegyenleg terhére is feltölthető a belső egyenleg. Ehhez a "Személyes adatok" menüpontban a "Telefonszám az MCOM befizetéshez" rubrikába kell megadni azt a mobilszámot, amely egyenlegének a terhére a belső egyenlegét a játékos fel szeretné tölteni. Ezt követően el kell küldeni SMS-ben a FELTOLT MC összeg üzenetet a 1756-os telefonszámra. (Pl.: FELTOLT MC 500)
    • PayPal: PayPal fiókkal rendelkező játékos tud ezen a módon feltölteni. A feltöltés bet.szerencsejatek.hu oldalra történő bejelentkezést követően a "Befizetés" menüponton keresztül tehető meg, ahol a PayPal menüpontot kell kiválasztani. A feltöltéshez meg kell adni a feltölteni kívánt összeget, majd a befizetés gombra kattintani. Ezután a rendszer átirányít a PayPal oldalára, ahol PayPal felhasználónév és jelszó megadása után lehet véglegesíteni az egyenlegfeltöltést. Sikeres befizetés után az oldal visszanavigál a bet.szerencsejatek.hu oldalára és a feltöltött összeg azonnal jóváírásra kerül a belső egyenlegen.

    Bankfiókban indított készpénzes befizetésre nincs lehetőség!
    Személyes befizetési módra egyetlen bankfiókban sincs lehetőség. A közlemény rovatban megadott azonosító adatok a banki bedolgozás során módosulhatnak, ezáltal a befizető beazonosítása és befizetett összeg bekönyvelése meghiúsulhat. Mivel a befizetés anonim, személyes adatok hiányában a befizető megkeresése és a befizetett összeg visszajuttatása nem lehetséges.

  • Milyen adatokat kell megadnom a bankkártyás fizetésnél? Hogyan működik?

    Internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával is van lehetőség feltölteni a belső egyenleget. A befizetés kezdeményezésekor először a kiválasztott kártyaelfogadó (K&H Bank vagy SimplePay) weboldalára irányítjuk a játékost, ahol meg kell adni a tranzakcióhoz szükséges további adatokat. A tranzakció befejeztével visszanavigál a felület az Szerencsejáték Zrt. weboldalára. Az egyenlegfeltöltés minimum összege 500 Ft. A befizetett összeget azonnal jóváírjuk a belső egyenlegen.

  • Megszakíthatom a bankkártyás egyenlegfeltöltési tranzakciót?

    Igen. A bankkártyával történő egyenlegfeltöltéskor a bankkártyát elfogadó bank weboldalán a "Mégsem" gombra kattintással a tranzakció végrehajtása nélkül visszakerül a játékos a Szerencsejáték Zrt. weboldalára.

  • Lottózóban is feltölthetem a belső egyenlegemet?

    Igen. Az Ügyfélkártya vagy virtuális Szerencsekártya egy lehetséges mód a belső egyenleg feltöltésére. Ezt a feltöltési módot online terminállal rendelkező értékesítőhelyeinken lehet igénybe venni. A feltöltéshez az azonosítószámra van szükség, amit a Beállítások/Személyes adatok menüpontban lehet megnézni.
    A feltöltési névértékek jelenleg: 3.000 Ft, 5.000 Ft, 10.000 Ft, 15.000 Ft, 25.000 Ft, 50.000 Ft, 90.000 Ft

  • Miért nem tudom bankkártyával feltölteni az egyenlegem?

    Egyes bankok korlátozzák az általuk kibocsátott bankkártyák felhasználhatóságát és előfordulhat, hogy a bankkártyákkal nem engedélyezik a szerencsejátékhoz kapcsolódó tranzakciókat. Amennyiben többször is sikertelen volt az egyenlegfeltöltési próbálkozás, akkor érdemes a kártya kibocsátó bank ügyfélszolgálatán érdeklődni a kártya beállításaival kapcsolatban.

  • Ha banki átutalással töltöm fel az egyenlegem, honnan tudják, hogy ez az én befizetésem?

    Banki átutalásnál az utalt összeg beazonosítására az utalás közlemény rovatába be kell írni az e-lottózó szót, valamint a regisztrációhoz tartozó szám-azonosítót (pl.: e-lottózó 1234567890). A szám-azonosító alapján írjuk jóvá a befizetett egyenlegen az átutalt összeget, éppen ezért fontos, hogy az pontosan szerepeljen az átutaláskor.
    Szám-azonosítót a „Beállítások/Személyes adatok” menüponton keresztül is le lehet kérdezni. A sikeres átutalást követően az összeg várhatóan 2-4 munkanapon belül átkerül a megadott számazonosítóhoz tartozó belső egyenlegre.

  • Van limit a befizetésre?

    Igen. Minimálisan 500 Ft-tal, maximálisan 1.000.000 Ft-tal lehet feltöltést végrehajtani. Az 500 forintnál kisebb és az 1.000.000 Ft-nál nagyobb összegű feltöltést visszautasítja a rendszer. Ha a befizetéssel az egyenlegben szereplő összeg az 1.000.000 Ft-os határt átlépné, akkor a befizetést rendszerünk szintén visszautasítja.

  • Milyen módon tudom feltölteni a belső egyenlegem?

    A fogadásban való részvételhez az alábbi befizetési módok közül választhatsz:

    • bankkártya
    • banki átutalás
    • szerencsekártyás feltöltés lottózóban vagy partner hálózataink valamelyikében.
    • MCOM mobiltelefonos egyenlegfeltöltés
    • PayPal

    A különböző módok esetén eltérhet a feltöltés minimum összege.

     

    Bankkártyás feltöltés - bármely bankkártyával

    A belső egyenlegedet bármely bank által kibocsátott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával* feltöltheted, ahol a bank engedélyezi az általa kibocsátott kártya használatát szerencsejátékra. A feltöltéshez válassz a neked szimpatikus banki felületek közül – SimplePay vagy K&H Bank – és add meg a feltölteni kívánt összeget, majd kattints a befizetésre. Miután átkerültél a fizetési felületre, add meg a feltöltéshez szükséges további adatokat. A Mégsem gomb megnyomásával a fizetési tranzakció végrehajtása nélkül térhetsz vissza a Szerencsejáték oldalra. Amennyiben jóváhagyod a feltöltést, a tranzakció befejeztével visszakerülsz Szerencsejáték oldalára és az általad feltöltött összeg azonnal jóváírásra kerül a belső egyenlegeden.

    *Internetes vásárlásra alkalmas kártyák: azzal a kártyával tudod feltölteni egyenlegedet, amivel a kártyakibocsátó nem tiltja szerencsejáték megvásárlását.

     

    Banki átutalás

    Egyenleged feltöltésére szánt összeget bármikor átutalhatod a Szerencsejáték Zrt. bankszámlaszámára Netbankodon keresztül. Az átutalással kapcsolatos további információkról a sikeres regisztrációd után tájékozódhatsz. A sikeres banki átutalást követően az összeg várhatóan 1-4 munkanapon belül átkerül a közleményben megadott felhasználónevedhez tartozó belső egyenlegedre.

     

    PayPal

    Belső egyenleged már a PayPal rendszeren keresztül is feltöltheted. A feltöltéshez add meg a feltölteni kívánt összeget, majd kattint a befizetés gombra. Ezután átirányítunk a PayPal oldalára, ahol PayPal felhasználóneved és jelszavad megadása után tudod véglegesíteni az egyenlegfeltöltést.

     

    Készpénzes befizetésre nincs lehetőség bankfiókokban!

    Személyes befizetési módra egyetlen bankfiókban sincs lehetőséged. Kérjük, hogy az átutalás helyett ne használd a K&H Bank bankfiókjaiban történő készpénzes befizetést, mert a Közlemény rovatban megadott azonosító adatok a banki bedolgozás során módosulhatnak. Ezáltal a befizető beazonosítása és befizetett összeg bekönyvelése meghiúsulhat. Mivel a befizetés anonim, személyes adatok hiányában a befizető megkeresése és a befizetett összeg visszajuttatása nem lehetséges.

  • Kihez fordulhatok a bankkártyás fizetéssel kapcsolatos reklamációmmal?

    A tranzakció sikertelenségének okával kapcsolatban a kártyakibocsátó bank ügyfélszolgálata tud bővebb felvilágosítást adni.

  • Van kifizetési limit?

    A kifizetés alsó határa 500 Ft, felső határ nincs megállapítva. Kifizetést kezdeményezni csak a nyereményegyenlegből lehet. Fontos, hogy a belső egyenlegre befizetett összeg alapvetően nem visszatéríthető, mindenképpen meg kell játszani.

    A felhasználható vagy kifizethető egyenlegről a „Napló” menüpontban az Aktuális egyenleg résznél lehet tájékozódni.

  • Hogyan tudok kifizetést kezdeményezni?

    A bejelentkezést követően a jobb felső sarokban lenyíló menüből, a „Nyereményfelvétel” menüpontban van lehetőség a kifizetés kezdeményezésére.

  • Vannak a kifizetésnek feltételei?

    Igen. Aki a játéktranzakció indításakor nem töltötte be 18. életévét, nem rendelkezik magyarországi tartózkodási hellyel, illetve akinek valós adatai nem egyeznek meg a rendszerben tárolt (a regisztráció során megadott vagy később módosított) adataival, nyereményre nem jogosult. Amennyiben ezek a tények a nyereménykifizetés során a Szerencsejáték Zrt. tudomására jutnak, a nyeremény kifizetését, átutalását visszautasítja.

  • Milyen kifizetési módok közül választhatok?

    Nyeremény kifizetését banki átutalás formájában lehet kezdeményezni. Ehhez szükséges bejelentkezést követően a „Személyes adatok” menüpontban megadni a bankszámlaszámot.

  • Van valamilyen díja a kifizetésnek?

    Nincs. A kifizetéseket díjmentesen teljesítjük rendszerünkből.

  • Miért nem tudom a teljes egyenlegemet kifizettetni?

    Csak a nyereményegyenlegben található összeg kifizetése kezdeményezhető. A kifizetés minimum összege 500 Ft. Az is fontos, hogy a kifizetni kért összeg ne hadalja meg a nyereményegyenleget. Tehát, ha például 25 000 Ft van a nyereményegyenlegen, akkor maximum 25 000 Ft kifizetését lehet kérni.
    Amennyiben az összeg a fenti feltételeknek megfelel és továbbra sem indítható el a kifizetés, akkor ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani.

  • Mikor történik a nyeremények jóváírása?

    A hétközi nyeremények a húzást követő első munkanapon, a hétvégi nyeremények (szombat, vasárnap) pedig a második munkanapon délelőtt kerülnek regisztrálásra. Tehát az Ötöslottó, Hatoslottó, Eurojackpot, Joker, Luxor, szombati Kenó, Totó és Góltotó játékok nyereményregisztrációja általában a sorsolást követő héten kedd reggel vagy délelőtt történik meg, míg a hétközi Kenó és a Skandináv lottó nyeremények a sorsolást követő munkanap reggel. A Puttó nyeremények a húzást követő 15 percen belül, de legkésőbb 1 munkanapon belül regisztrálásra kerülnek.

  • Mennyi az átfutási ideje az általam indított kifizetésnek?

    Kifizetésed legkésőbb 8 munkanapon belül - a banki átutalási rendszerek nyitva tartását figyelembe véve – utaljuk át.

  • Mit tegyek, ha nem érkezett meg a pénzem?

    Amennyiben kifizetéskor, illetve befizetéskor késést tapasztalható, érdemes megnézni, hogy az átfutási idő biztosan letelt már. Amennyiben igen, akkor célszerű felvenni a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal.

  • Kifizetést kezdeményeztem, de meggondoltam magam. Mit tegyek?

    A nyeremény kiutalásának kezdeményezését követően, ameddig rendszerünkből nem indítjuk el a kifizetésre váró összeg átutalását, addig a nyeremények kiutalása visszavonható telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével. Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-201-0580 telefonszámon lehet elérni hétfőtől vasárnapig 7:00 – 23:00 óra között.

  • Hogy tudom felvenni a nyereményeimet?

    A regisztrációval rendelkező játékos a weboldalon vagy SMS-ben a belső egyenleg terhére indított játék esetén az alábbiak szerint tudja felvenni a nyereményét.

    • 599.999 Ft alatti nyeremények: a belső egyenlegen kerülnek jóváírásra. A bejelentkezést követően a "Nyereményfelvétel" menüpontban kell megadni a kiutalni kívánt összeget, mely a "Személyes adatok" menüpontban megadott bankszámlaszámra kerül átutalásra.
    • 599.999 Ft feletti nyeremények: a bejelentkezést követően meg kell adni egy tetszőlegesen kiválasztott, 6 jegyű kódot a fő oldalon található pénzeszsák ikonra kattintva. Majd be kell fáradni egy Szerencsejáték Zrt. által üzemeltetett lottózóba, ahol nyereményigénylési lapot kell kitölteni, melyre a megadott kódot is fel kell vezetni.

    A 20.000.000 Ft és 300.000.000 Ft közötti jelentős összegű nyereményeket az Szerencsejáték Zrt. kizárólag átutalással teljesíti. A nyertesnek jelentkeznie kell a 06-30-511-64-44-es telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00, pénteken: 8:00–13:00 között), ahol egyeztetik a nyereményigénylés további folyamatának és a nyeremény felvételének biztonságos módját.

    A 300.000.000 Ft feletti kiemelten nagy összegű nyereményeket az Szerencsejáték Zrt. kizárólag átutalással teljesíti. A nyertesnek jelentkeznie kell a 06-20-933-06-30-as telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00, pénteken: 8:00–13:00 között), ahol egyeztetik a nyereményigénylés további folyamatának és a nyeremény felvételének biztonságos módját.

    A mobil egyenleg terhére SMS-ben vagy Okoslottó alkalmazásban játszott szelvény esetén az alábbiak szerint tudja a játékos felvenni a nyereményét.

    599.999 Ft alatti nyeremény: a 1756-os telefonszámra meg kell küldeni SMS-ben az UTAL*név*számlaszám* formátumot (Pl.: UTAL*Minta János*111111112222222233333333*), ezután a megadott bankszámlaszámra automatikusan kiutalásra kerül a nyeremény.

    599.999 Ft feletti nyeremény: az ügyfélszolgálati munkatárs felhívja a játékost telefonon, és egyezteti a nyereményfelvétel részleteit.

  • Hogyan tudom megnézni az elért a nyereményeimet?

    A regisztrációval rendelkező játékos a weboldalon vagy SMS-ben a belső egyenleg terhére indított játék esetén a bejelentkezést követően a "Napló" gombra kattintással kérdezheti le nyereményeit, maximum 180 napig visszamenőleg. A nyereménylista a nyereményregisztráció dátuma szerinti csökkenő sorrendben sorolja fel a nyereményeket. A naplóban a nyertes fogadásokra kattintva is lekérdezhető az adott fogadáshoz tartozó nyereményinformáció.

    A mobil egyenleg terhére SMS-ben vagy Okoslottó alkalmazásban játszott szelvény esetén a játékosok online felületen tudják lekérdezni a nyereményeiket (és a fogadásaikat is), ha SMS-ben azonosítót kérnek az internetes fogadási rendszerbe való bejelentkezéshez. Ehhez az AZON üzenetet kell elküldeniük a 1756-os telefonszámra. A bet.szerencsejatek.hu oldalon a "Belépés és regisztráció" gombra kattintva, az SMS-ben megkapott bejelentkezési adatokkal lehetséges bejelentkezni. Ezt követően a "Napló” menüponton keresztül tájékozódhatnak nyereményeikről és fogadásaikról.

  • Hogyan értesülök a nyereményeimről?

    A regisztrációval rendelkező játékos a weboldalon vagy SMS-ben a belső egyenleg terhére indított játék esetén az alábbiak szerint értesül az elért a nyereményéről.

    • 599.999 Ft alatti nyeremények: bejelentkezést követően a főoldalon rögtön megjelenik a belső egyenlegben az aktuális nyeremények összege. A rendszer az SMS-ben beküldött fogadásokkal elért nyereményekről akkor küld SMS-ben értesítést, ha egyébként is küldene SMS-t a játékosnak (például fogadás visszaigazolásakor, vagy a belső egyenleg lekérdezésekor).
    • 599.999 Ft feletti nyeremények: bejelentkezést követően a főoldalon egy pénzeszsák ikon megjelenítésével csak a nyeremény eléréséről értesít a rendszer, a pontos összeget nem jeleníti meg. A rendszer az SMS-ben beküldött fogadásokkal elért nyereményekről akkor küld SMS-ben értesítést, ha egyébként is küldene SMS-t a játékosnak (például fogadás visszaigazolásakor, vagy a belső egyenleg lekérdezésekor).

    A mobil egyenleg terhére SMS-ben vagy Okoslottó alkalmazásban játszott szelvény esetén az alábbiak szerint értesül a játékos az elért nyereményéről.

    • 599.999 Ft alatti nyeremények: a rendszer minden esetben SMS-ben küld értesítést a nyereményekről.
    • 599.999 Ft feletti nyeremények: az összeg megjelölése nélkül, csak a nyeremény eléréséről küld tájékoztató SMS-t a rendszer.
  • Mi a nagynyeremény felvételének módja?

    599.999 Ft feletti nyeremények: bejelentkezést követően meg kell adni egy tetszőlegesen kiválasztott, 6 jegyű kódot a fő oldalon található pénzeszsák ikonra kattintva, majd be kell fáradni egy lottózóba, ahol nyereményigénylési lapot kell kitölteni, melyre a megadott kódot is fel kell vezetni.

    A 20.000.000 Ft és 300.000.000 Ft közötti jelentős összegű nyereményeket az Szerencsejáték Zrt. kizárólag átutalással teljesíti. A nyertesnek jelentkeznie kell a 06-30-511-64-44-es telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00, pénteken: 8:00–13:00 között), ahol egyeztetik a nyereményigénylés további folyamatának és a nyeremény felvételének biztonságos módját.

    A 300.000.000 Ft feletti kiemelten nagy összegű nyereményeket az Szerencsejáték Zrt. kizárólag átutalással teljesíti. A nyertesnek jelentkeznie kell a 06-20-933-06-30-as telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00, pénteken: 8:00–13:00 között), ahol egyeztetik a nyereményigénylés további folyamatának és a nyeremény felvételének biztonságos módját.

    A mobil egyenleg terhére SMS-ben vagy Okoslottó alkalmazásban játszott szelvény esetén az alábbiak szerint tudja a játékos felvenni a nyereményét.

  • Hogyan tudok online fogadni?

    Belépést követően a kívánt játék menüpontjára kattintva van lehetőséged online fogadást kezdeményezni. A játékoldalon, a számokra, tippekre kattintva tudod megjelölni a megjátszani kívánt számot, tippet. A Gyorstipp funkcióval pedig lehetőséged van ún. gépi játékot játszani. Ebben az esetben a rendszer véletlenszerűen jelöl számokat, tippeket a játékmezőn.

    A tetszőleges számú mező kitöltése után tudod kosárba helyezni a szelvényed, majd az előzetesen feltöltött belső egyenlegedből kifizetni azt.

    Bővebb információt az egyes játékokról, azok aloldalán, a Játékleírás menüpontban találsz, illetve a bet.szerencsejatek.hu/lottozzotthon oldalon.

  • Hol látom a fogadásaimat?

    Fogadásaidat – minden egyéb tranzakció mellett – maximum 180 napig visszamenőleg a Naplóban tudod megnézni. Ezen az oldalon a legördülő menü segítségével tudsz meghatározott időszakra (ma, tegnap óta, az utóbbi 7 nap, az utóbbi 40 nap, az utóbbi 180 nap, egyéni időtartam) vagy a mellette található naptár segítségével pontos tól-ig dátumra szűrni.

    Az Időszak alatt megjelenő típusválasztóval tovább szűkítheted a keresést (minden egyenlegváltozás, befizetes, nyeremény, fogadás, kifizetés, átvezetés, bónusz). A Fogadás típuson belül van lehetőséged a különböző játékok fogadásaira szűrni (Ötöslottó, Hatoslottó, Skandináv lottó stb.). Az eredmények csökkenő időrendi sorrendben jelennek meg.

    A felsorolásban szerepelni fognak az interneten beküldött fogadások mellett az SMS-ben feladott játékok is, amennyiben a Személyes adatok aloldalon az SMS számhoz rögzítve van a telefonszám és a belső egyenleg terhére történik a fogadás. SMS-ben játéktípusonként az utolsó fogadások lekérdezésére van lehetőség.

  • Milyen módon ellenőrizhetem a megfogadni kívánt játékaimat?

    Kifizetés előtt a Kosárban van lehetőséged ellenőrizni esetleg módosítani a játékaid.

  • Kapok visszaigazolást a fogadásaimról? Milyen módon?

    Igen, van lehetőséged e-mailes visszaigazolást kérni a fogadásaidról. Ezt bejelentkezett állapotban a Beállítások/Értesítések oldalon tudod bekapcsolni, illetve a Naplóból bármikor nyomon tudod követni fogadásaidat.

  • Visszavonható a fogadás, ha meggondoltam magam?

    Kifizetés előtt a Kosárban van lehetőséged ellenőrizni, módosítani vagy akár törölni a fogadásaidat. Kifizetés után azonban már nincs lehetőség visszavonásra.

  • Van minimum összeg, amit meg kell játszani?

    Játéktípusonként eltérő, hogy minimum hány mezőt, illetve milyen összegben kell megjátszani ahhoz, hogy érvényes legyen a fogadásod. Erről bővebb információt a játék aloldalak Játékleírás menüpontján belül olvashatsz.

  • Van maximum összeg, amit meg lehet játszani?

    Játéktípusonként eltérő, hogy maximum hány mezőt, illetve milyen összegben lehet megjátszani. Erről bővebb információt a játék aloldalak Játékleírás menüpontján belül olvashatsz. A felelős játékszervezés jegyében a Beállítások/Önkorlátozás menüpont alatt pedig lehetőséged van egyéni limiteket beállítani.

  • Van maximum nyeremény?

    A maximum nyeremény mindig az adott játéknál aktuálisan elérhető főnyeremény.

  • Mi az a Gyorstipp?

    A gyorstipp esetében, a hagyományos gépi játékhoz hasonlóan a rendszer véletlenszerűen jelöl ki tippeket a játékmezőn. A gépi játékkal ellentétben, itt manuálisan még van lehetőséged módosítani a tippeket.

  • Mi az a gépi játék?

    A gépi játék esetében a rendszer véletlenszerűen jelöl ki tippeket a játékmezőn. A kosárba helyezés után a gépi mező is módosítható, amennyiben a Módosítás gombot választjuk.

  • Mi az a kombinációs játék?

    Kombinációs játékban több számot is megadhatsz, mint amennyi egy alapjátékban megjátszható. Ekkor a megadott fix és kombinációs számok összes lehetséges kombinációjának megfelelő alapjátékokat megjátszod és ennek megfelelően többszörös díjat fizetsz.

  • Hogyan tudom meg, hogy nyertem?

    Nyeremény esetén a rendszerünk automatikus értesítést küld, amennyiben be van állítva a nyereményértesítés e-mail-ben. Ezen felül a Naplóban, a Típus/Nyeremény fül kiválasztása után láthatod nyereményeidet.

  • Megválaszthatom a Joker számot?

    Igen, interneten a Joker számra való kattintás után megjelenő ablakba gépelheted be az általad kiválasztott 6 jegyű Joker számot.

  • Lehet külföldről fogadni?

    Igen lehet, mert fogadási rendszereink külföldről is elérhetőek. A bankkártyás egyenlegfeltöltésnél azonban csak magyarországi bank által kibocsátott bankkártyákat tudunk elfogadni, a nyeremény-kifizetésnél pedig csak magyarországi lakcímre vagy magyarországi banknál nyitott lakossági forint alapú folyószámlára tudunk nyereményt utalni.

  • Meddig lehet fogadni az egyes játékokra?

    Ötöslottó: szombat 20:30-tól következő héten szombat 17:30-ig

     

    Hatoslottó: vasárnap 17:00-tól következő héten vasárnap 14:30-ig

     

    Skandináv lottó: szerda 21:30-tól következő héten szerda 18:00-ig

     

    Luxor: szombat 20:00-tól következő héten szombat 14:00-ig

     

    Kenó:

    • hétfőtől szombatig 21:00-tól másnap 19:00-ig
    • hétvégén szombat 21:00-tól vasárnap 16:00-ig és vasárnap 17:00-tól hétfő 19:00-ig

    Puttó:

    • hétfőtől szombatig 7:00-tól 22:00-ig
    • vasárnap 8:00-tól 20:30-ig

     

    Napi Mázli: hétfőtől vasárnapig 00:00-tól 23:00-ig

     

    Totó: hétfő 5:00-tól általában szombat 14:00-ig

     

    Góltotó: hétfő 5:00-tól általában szombat 14:00-ig

     

    Eurojackpot: péntek 22:30-tól következő héten péntek 19:00-ig

     

    Joker: szombat 20:30-tól következő héten szombat 17:30-ig

     

    Tippmix:

    • első műsor: általában hétfő 0:05-től szerdán 23:50-ig
    • második műsor: általában csütörtök 0:05-től vasárnap 23:50-ig

    Az egyes játékok nyitvatartását a Szerencsejáték Zrt. meghosszabbíthatja.

  • Hány mezőt lehet egy SMS-ben feladni játékonként?

    Egy SMS fogadásban az Ötöslottón, Hatoslottón és Eurojackpoton maximum 6 mezőt, Skandináv lottón és Totón maximum 5 mezőt, Puttón 4 mezőt, Napi Mázlin maximum 4 mezőt, a Kenón pedig maximum 3 mezőt lehet egyszerre beküldeni.

  • Meg kell őriznem az SMS-eseket?

    A Szerencsejáték Zrt. rendszere automatikusan értesíti a nyerteseket, ennek ellenére a fogadás érvényességének lejártáig célszerű megőrizni a szelvényszámot is tartalmazó SMS-t.

  • SMS fogadásra regisztráltam, de az elküldött SMS-ekre nem kapok választ. Mi lehet ennek az oka? 

    A jelenség oka valószínűleg az, hogy az SMS-es fogadási rendszer telefonszáma nem 11 számjegy hosszan került megadásra. Az SMS-t mindig a 06 70 700 7007-es vagy a +36 70 700 7007-es telefonszámra kell elküldeni, vagy keresni a mobilszolgáltató ügyfélszolgálatát.

  • Hol látom a fogadásaimat?

    A mobil egyenleg terhére SMS-ben vagy Okoslottó alkalmazásban játszott szelvény esetén a játékosok online felületen tudják lekérdezni a fogadásaikat és a nyereményeiket is,, ha SMS-ben azonosítót kérnek az internetes fogadási rendszerbe való bejelentkezéshez. Ehhez az AZON üzenetet kell elküldeniük a 1756-os telefonszámra. A bet.szerencsejatek.hu oldalon a "Belépés és regisztráció" gombra kattintva, az SMS-ben megkapott bejelentkezési adatokkal lehetséges bejelentkezni. Ezt követően a "Napló” menüponton keresztül tájékozódhatnak nyereményeikről és fogadásaikról.

  • Hogyan garantálható, hogy én kapom meg a nyereményt?

    A mobil egyenleg terhére SMS-ben vagy Okoslottó alkalmazásban játszott szelvény esetén az alábbiak szerint tudja a játékos felvenni a nyereményét.

    599.999 Ft alatti nyeremény: a 1756-os telefonszámra meg kell küldeni SMS-ben az UTAL*név*számlaszám* formátumot (Pl.: UTAL*Minta János*111111112222222233333333*), ezután a megadott bankszámlaszámra automatikusan kiutalásra kerül a nyeremény.

    599.999 Ft feletti nyeremény: az ügyfélszolgálati munkatárs felhívja a játékost telefonon, és egyezteti a nyereményfelvétel részleteit.

  • Mi történik, ha elveszítem a telefonomat, amelyen a "nyertes szelvény" van?

    Ebben az esetben is érvényes az az általános elv, mely szerint az kapja meg a nyereményt, aki a nyertes fogadást beküldő telefonszámmal rendelkezik.

  • Mi történik, ha SIM kártyát vagy telefont cserélek vagy deaktiválódik a SIM kártyám?

    Telefoncsere esetén nincs probléma, ha a telefonszám a régi marad. Az SMS-t érdemes átmenteni az új telefonra vagy felírni a szelvényszámot. Deaktivált SIM kártya esetén viszont nem lehet nyereményt beváltani.

  • Probléma esetén a Szerencsejáték Zrt. vagy a mobil szolgáltató (T-mobile, Yettel., Vodafone) ügyfélszolgálatához forduljak?

    Ez a probléma típusától függ:í/p>

    Fogadással és nyereménnyel kapcsolatos probléma esetén a Szerencsejáték Zrt. ügyfélszolgálata tud segíteni az ugyfelszolgalat@szerencsejatek.hu e-mail címen vagy hétfőtől vasárnapig 7:00 – 23:00 óra között a 06 (1) 201-0580 telefonszámon.

    SMS küldéssel és a mobil vásárlással kapcsolatban pedig a mobil szolgáltató (Telekom, Yettel. vagy Vodafone) ügyfélszolgálatához kell fordulni.

  • Mik a játékfüggőség okai?

    A szerencsejáték-függőség kialakulásának számos oka lehet, többek között lelki, személyiségi vagy genetikai tényezők is hozzájárulhatnak a betegség kialakulásához. Bizonyos genetikai variációk valószínűbbé teszik a probléma megjelenését. Szintén hozzájárulnak a függőség kialakulásához különböző pszichológiai tényezők. Az impulzívabb személyek például valószínűbben válnak szerencsejáték-függővé. Ez nem meglepő, hisz az impulzivitás fő jellemzője pont az, hogy a személy hajlamos előbb cselekedni, mint gondolkodni, nem mérlegeli cselekedeteinek a következményeit, különösen nem a hosszú távú következményeket. De az sem ritka, hogy a szerencsejáték valamilyen hangulati probléma bázisán, annak a kezelése vagy "kompenzálása" érdekében jelenik meg. https://maradjonjatek.hu/leggyakoribb-kerdesek-a-jatekszenvedelyrol

  • Mitől kockázatos egy játék?

    Egy játék kockázatosságát a szerencsejáték-függőség kialakulásának vonatkozásában sok tényező befolyásolja. Ilyen tényező például, hogy milyen gyakorisággal lehet a játékot újra játszani. A lottó típusú játékok, amelyekre csak heti rendszerességgel lehet fogadni, kevésbé veszélyesek, mint a sorsjegy, ahol a nyereség vagy veszteség után azonnal megvásárolható az újabb játék. Szintén nagyobb kockázatúak azok a játékok, ahol a játékos változtathatja a tét összegét. Szintén fontos tényező az elnyerhető legnagyobb tét mértéke, vagy a játék elérhetősége. A játék könnyű, azonnali elérhetősége kiemelkedő jelentőségű, így az internetes szerencsejátékok különösen veszélyesek lehetnek a veszélyeztetett személyek számára.

  • Milyen önkorlátozási lehetőségeim vannak?

    Internetes játék esetén minden regisztrált felhasználó be tud állítani idő, költés- és veszteség korlátokat, melyekkel határt szabva játékának, elkerülheti a szerencsejáték túlzóvá/ veszélyessé válását. Az alábbi lehetőségek állnak a játékosok rendelkezésére:

    • figyelmeztetések (fogadással töltött időről; fogadásra költött összegről)
    • veszteség korlátozása (napi, heti és havi limitek beállítási lehetősége)
    • fogadásra fordítható összeg korlátozása (napi, heti és havi limit beállítási lehetőségek)
    • belső egyenlegre történő pénzfeltöltés korlátozása (napi, heti és havi)
    • önkizárás (időszakos; végleges)
  • Hogyan tudok limiteket beállítani a játékhoz?

    A fogadási oldalainkon, bejelentkezés után, az Önkorlátozás menüpontban nyílik lehetőség a limitek beállítására.

  • Mi az a játékfüggőség?

    A szerencsejáték lehet a kikapcsolódás, a szórakozás része, és ebben az esetben akár még hozzá is járulhat az egészségedhez. Segíthet levezetni a stresszt, lehet egy kedvelt, alkalmi szórakozási forma. Abban a pillanatban azonban, hogy más tevékenységeket, kapcsolatokat károsít, azaz a személy élete jelentős mértékben károsodik a játék miatt, már patológiás játékszenvedélyről beszélünk, azaz betegségről. Akkor igaz ez tehát, ha

    • a személy a szerencsejáték miatt elhanyagolja a munkáját vagy a tanulmányait;
    • elhanyagolja családját vagy párkapcsolatát;
    • több pénzt kockáztat, mint amennyit megengedhet magának;
    • olyankor is játszik, amikor elvileg nem tervezte;
    • csökken az egyéb (nem szerencsejáték) tevékenységekben érzett öröme, elégedettsége.

    További információk: www.maradjonjatek.hu

  • Mik a játékfüggőség jelei?

    Legalább öt érvényes az alábbiakból – az elmúlt 12 hónapban:

    1. gyakran minden gondolatát a szerencsejáték tölti ki (pl. felidézi a korábbi, szerencsejátékkal kapcsolatos élményeit, tervezi a következő játékalkalmat, vagy azon gondolkozik, honnan tudna pénzhez jutni, hogy játszhasson);
    2. egyre nagyobb összeggel kell játszania ahhoz, hogy elérje a kívánt izgalmat;
    3. ismételten sikertelenül próbálja csökkenteni vagy abbahagyni a szerencsejátékot;
    4. nyugtalanná vagy ingerlékennyé válik, amikor szeretne ritkábban játszani, vagy teljesen abbahagyni a játékot;
    5. azért játszik, hogy meneküljön a problémái elől, vagy enyhítsen a tehetetlenség-érzetén, szorongásán, bűntudatán vagy depresszióján;
    6. ha veszít, rövidesen ismét játszik, hogy visszanyerje az elveszített pénzt („üldözi” a veszteségeit);
    7. hazudik családtagjainak, terapeutájának vagy másoknak azért, hogy eltitkolja, milyen mértékben sodródott bele a szerencsejátékba;
    8. veszélyezteti vagy el is veszítette fontos kapcsolatait, állását, tanulmányi vagy karrierlehetőségét a játék miatt;
    9. másoktól kér pénzügyi segítséget, hogy a szerencsejáték következtében előállt kilátástalan pénzügyi helyzetéből kilábaljon.

  • Egyformán veszélyesek a különböző szerencsejátékok?

    Nem. A különböző szerencsejátékok nagy különbséget mutatnak veszélyességükben. Egyes játékok sokkal könnyebben alakítanak ki függőséget, mint mások. Egy játék kockázatosságát e tekintetben sok tényező befolyásolja. Ilyen tényező például, hogy milyen gyakorisággal lehet a játékot újra játszani. A lottó, amelyre csak heti rendszerességgel lehet fogadni, kevésbé veszélyes, mint a sorsjegy, ahol a nyereség vagy veszteség után azonnal megvásárolható az újabb játék. Szintén nagyobb kockázatúak azok a játékok, ahol a játékos változtathatja a tét összegét. Szintén fontos tényező az elnyerhető legnagyobb tét mértéke, vagy a játék elérhetősége. A játék könnyű, azonnali elérhetősége kiemelkedő jelentőségű, így az internetes szerencsejátékok különösen veszélyesek lehetnek a veszélyeztetett személyek számára. A Nemzetközi Felelős Játékszervezési Szövetség által kifejlesztett GAM-GaRD kockázatelemző szoftver segítségével összes játékunkat megvizsgáltuk, és ugyanezt tesszük bevezetés előtt álló játékainkkal is. A Szerencsejáték Zrt. a Gam-Gard standard alapján nem értékesít olyan játékot, amely veszélyes besorolású kategóriába tartozik.

  • Meg lehet gyógyulni a szerencsejáték-függőségből?

    Igen. De a gyógyulás a legtöbb esetben hosszú, rengeteg türelmet és sok szenvedést igénylő folyamat. Általános receptek nincsenek, az egyedi élethelyzetekhez és problémákhoz igazodó terápiás lehetőségek vannak. A szenvedélybeteg sok esetben évekig tagadja – maga előtt is – a problémája súlyát. A probléma fel- és beismerése az első és egyben nagyon fontos lépcső a gyógyulás útján. Ez a belépő a segítségkéréshez, mert minden terápia kötelező kívánalma az önkéntesség, a belső motiváció valamilyen fokú jelenléte. Ez a motiváció aztán fokozható, növelhető, s elvezethet a döntésig, hogy a szenvedélybeteg szakítani akar a szenvedélybetegségével. A döntést követően megnyílhat az út a legkülönbözőbb terápiák előtt. Egyes terápiás és önsegítő filozófiák, így például az Anonim Szerencsejátékosok (GA) filozófiája is amellett foglal állást, hogy a szerencsejátékszenvedély-betegségből nincs gyógyulás, csak az absztinencia, a játékmentes élet lehet kitűzött cél. Bár a GA-n belül ennek a filozófiának központi gyakorlati jelentősége van, s valóban nagyon fontos eleme a sikeres működésnek, orvosi vagy pszichológiai szempontból az évek óta tünetmentes egykori játékos természetesen gyógyultnak minősül. Más kérdés, hogy a pszichológus és az orvos is szigorú absztinenciát javasol az egykori játékosoknak, hiszen a visszaesés kockázata, akár egyetlen játék hatására is, hatalmas a korábbi játékfüggő számára.

  • Kitől, hol kérhetek segítséget a játékfüggőséggel kapcsolatban?

    Ha úgy érzi, hogy képtelen idejében abbahagyni a játékot és veszélybe került a racionális döntéshozó képessége, vagy csak egyszerűen kérdései vannak a témában – legyen akár érintett vagy családtag – az alábbi elérhetőségek valamelyikén fordulhat szakemberhez:

    Szerencsejátékos Segélytelefon 
    Az ELTE PPK Klinikai Pszichológia és Addiktológia Tanszékével és a Pro Psychologia Alapítvánnyal együttműködve Segélytelefon szolgáltatást működtetünk. Szerencsejátékkal összefüggő problémák, kritikus helyzetek kezelése esetén ingyenesen, anonim módon hívható hétköznapokon 15.00- 19.00 között a 06-21-262-0603 telefonszámon.
    A szolgáltatás igénybe vehető és elérhető a szerencse@ppk.elte.hu e-mail címen, valamint az „ELTE Szerencsejátékos Segélyszolgálat” Skype azonosító segítségével is. 
    A Segélytelefon információs vonala: 06-1-411-6778

    A függőségekkel foglalkozó ellátóhelyek listáját megtalálja a https://rolunk.szerencsejatek.hu/uploads/files/original/static_page/20180801093422/ellatohelyek-listaja.pdf dokumentumban.
    Játékfüggőséggel foglalkozó civil szervezetek listáját megtalálja a https://bet.szerencsejatek.hu/cmsfiles/b9/5e/jatekfuggoseggel_foglalkozo_szervezetek.pdf dokumentumban.

    Névtelen Szerencsejátékosok magyarországi közössége:

    • GA (Gamblers Anonymus): telefonügyelet 06-20/462-83-04
    • Honlap: www.gamblersanonymous.hu
    • E-mail: ga@gamblersanonymous.hu

    Nyírő Gyula Kórház Addiktológiai Osztályának Minnesota Részlege: jelentkezés: 06-1/451-2654-es telefonszámon

     

    Információs Pontok:

    • Budapest: 06-1/320-8253
    • Debrecen: 06-30/663-7931
    • Miskolc: 06-46/561-227
    • Kaposvár: 06-30/726-4409
    • Orosháza: 06-30/862-0066
    • Sopron: 06-30/827-7010
    • Szolnok: 06-56/378-460

    Találja meg az Önnek való szakértőt, támogató csoportot, segítséget: https://maradjonjatek.hu/kiemelt-programjaink

     

    Játékfüggőséggel és felelős játékszervezéssel kapcsolatos további információk a www.maradjonjatek.hu tematikus weboldalunkon érhetők el.

  • Hány éves kortól szabad szerencsejátékot játszani?

    Csak és kizárólag 18 éven felüli személyek vehetnek részt szerencsejátékban a jelenleg hatályos törvények szerint Magyarországon.

  • Miért veszélyes kiskorúak számára a játék?

    A még alakulóban lévő személyiség sérülékenyebbé teszi a fiatalokat minden típusú függőséggel szemben. További hasznos információ: https://maradjonjatek.hu/tippek-szuloknek

  • Hogyan tudok kedvenc számo(ka)t/szelvény(eke)t beállítani a Játékoskártyán?

    Kedvenc szelvény beállítását kérheted az értékesítőhelyeken, vagy ha a Játékoskártya regisztrációdat kiegészítetted online regisztrációval, akkor kedvenc szelvényeidet az online felületen is testre szabhatod.

  • Hogyan tudom még biztonságosabbá tenni a Játékoskártyás fogadásaimat?

    Amennyiben szeretnéd, lehetőséged van rendelkezni arról is, hogy kizárólag a szelvény és a Játékoskártya együttes bemutatásával fizessük ki a nyereményeidet. Így biztosíthatod, hogy csak te vehesd fel az általad elért nyereményt.

  • Hogyan tudok játéklimiteket beállítani/önkorlátozási beállításokat elvégezni a Játékoskártyán?

    Limitek beállítására az Ügyfélszolgálaton keresztül van lehetőséged, vagy ha a Játékoskártya regisztrációdat kiegészítetted online regisztrációval, akkor az online felületen is.

  • Milyen okmányok bemutatására van szükség az adategyeztetés során?

    A megadott személyi adatok ellenőrzésére, és a személyazonosság igazolására a következő okmányok fogadhatók el:

    • belföldi személy esetében:
      • a személyi igazolvány (új típusú igazolványnál a lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal együttesen), vagy
      • útlevél és lakcímet igazoló hatósági igazolvány együttesen, vagy
      • kártya formátumú vezetői engedély és lakcímet igazoló hatósági igazolvány együttesen,
    • külföldi személy esetében:
      • az útlevél, vagy vezetői engedély (lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal együttesen),
      • személyazonosító igazolvány, feltéve, hogy az magyarországi tartózkodásra jogosít, vagy
      • érvényes tartózkodási engedély.

    A személyazonosság igazolásán túl szükség van érvényes magyar tartózkodási címre is. Amennyiben az okmány nem tartalmazza a lakcím adatokat, csak lakcímet igazoló hatósági igazolvánnyal együtt fogadható el. (A lakcímnek minden esetben magyarországi lakcímnek kell lennie!)

  • Milyen adatokat kell megadnom regisztrációkor?

    Vezetéknév, keresztnév, születési név, születési hely, születési idő, anyja neve, egy elérhetőségi adat (email vagy telefonszám vagy értesítési cím) és aláírásod megadása kötelező, illetve a Játékoskártya regisztrációhoz szükséges, hogy megerősítsd a szolgáltatás nyújtásának feltételeit is. Opcionális a bankszámlaszámod megadása, a nyereményfelvételi szint beállítása, illetve a hozzájárulás a promóciókról, ajánlatokról szóló hírlevelek küldéséhez.

  • Játékoskártyát regisztráltam, mennyi idő, mire aktiválják a kártyámat?

    • Értékesítőhelyen regisztrált Játékoskártya a kézhezvételt követően azonnal használható a vásárlásoknál, azonban a kártya által biztosított szolgáltatásokat csak az űrlapon megadott adatok digitalizálása és központi rendszerünkbe való betöltése után lehet igénybe venni. Erre a regisztrációt követően legfeljebb egy hónapon belül kerül sor.
    • Az online regisztrált Játékoskártya esetén a folyamat végén, a megerősítő e-mailben lévő linkre kattintás után egyből aktívvá válik a kártya, ezáltal a kártya által biztosított szolgáltatások is azonnal elérhetőek.
  • Hogyan kapok értesítést arról, hogy aktiválták a kártyámat?

    • Az értékesítőhelyeken történő papír alapú regisztráció esetén, amennyiben megadtad az e-mail címed, egy ún. üdvözlő e-mail formájában értesítünk a kártyád aktiválásáról.
    • Játékoskártya online, azaz honlapunkon történő regisztrációja esetén a regisztrációs folyamat végén, a megerősítő e-mailben lévő linkre kattintás után egyből aktívvá válik kártyád.
  • Elvesztettem a kártyámat, mi tévő legyek?

    Kérlek, hívd az Ügyfélszolgálatot és munkatársaink segítenek!

  • Regisztrációkor megadott adataimban változások léptek fel. Hogyan módosíthatom?

    Játékoskártya regisztrációdat követően a www.szerencsejatek.hu oldalon a „Belépés és Regisztráció” gombra kattintva tudsz belépni, majd módosítani a regisztráció során megadott adataidat, beállításaidat, nyereményértesítés-kéréseidet, marketing hozzájárulásodat, vagy akár a kedvenc szelvényeidet is. Illetve az adataid módosításában Ügyfélszolgálatunk is segítségedre lehet. A születési adatok (születési név, anyja neve, születési hely és születési idő) utólagos módosítására nincs lehetőség, adatokban történő javításban kizárólag Ügyfélszolgálatunk tud segíteni. Kérjük, hogy az adatok megadásakor figyelj arra, hogy azok egyezzenek a személyes okmányaidban szereplő adatokkal.

  • Játékoskártyával kizárhatom magam a fogadásokból?

    Nem, Játékoskártyával önkorlátozás beállítására van lehetőség napi, heti és havi költési limit beállításával.

  • Van eltérés egy sorsjegy papír és online változata között?

    Apróbb grafikai módosításoktól eltekintve nincs eltérés, játékmenet és nyereménystruktúra tekintetében az e-sorsjegyek kaparóssorsjegy-elődjeik pontos digitális másolatai.

  • Miért nem tudok fél percnél gyakrabban és egyszerre több e-sorsjegyet vásárolni?

    A Szerencsejáték Zrt. felelős játékszervezőként ezzel a korlátozással is próbálja mérsékelni a szerencsejáték-függőség kialakulásának kockázatát.

  • Hogyan tudok e-sorsjegyet vásárolni?

    A játék regisztrációhoz kötött. A bet.szerencsejáték.hu oldalra történő bejelentkezés után az „e-sorsjegy” menüpont alatt jelennek meg megvásárolható e-sorsjegyeink. Az adott e-sorsjegy indexképére vagy a „Részletek” gombra kattintva megjelenik az e-sorsjegy aloldala.

    A ’Megveszem’ gombra kattintva egy felugró ablakban megjelenik az e-sorsjegy Részvételi Szabályzata, amelynek elfogadása a vásárlás előfeltétele. A Részvételi Szabályzat elfogadása után a ’Fizetés’ gomb aktívvá válik, és amennyiben a belső egyenleg fedezi a játék árát, a ’Fizetés’ gombra történő kattintás után az e-sorsjegy ára azonnal levonásra kerül az egyenlegből. Az összeg levonása után megjelenik az e-sorsjegy játékablaka. Az ötféle választható kaparóeszköz bármelyikével eltávolítható az e-sorsjegy virtuális fedőrétege.

    A ’Mutasd!’ gombra kattintva is eltávolítható a virtuális fedőréteg, így azonnal láthatóvá válik a virtuálisan lekapart e-sorsjegy képe. Egy felugró ablak jelzi, hogy nyert-e az e-sorsjegy, illetve nyertes e-sorsjegy esetén az elért nyereményösszeg is megjelenik.

  • Hogyan tudom meg, hogy nyertem az e-sorsjeggyel?​

    Az ötféle kaparóeszköz bármelyikével eltávolítható az e-sorsjegy virtuális fedőrétege, majd a „Mutasd” gombra kattintva tudhatjuk meg, hogy e-sorsjegyünk nyertes-e. A „Mutasd” gombra kattintva elhagyható a virtuális fedőréteg eltávolítása, és egy felugró ablakban megjelenik, hogy az adott e-sorsjegy nyertes-e, illetve nyertes e-sorsjegy esetén megjelenik az elért nyereményösszeg is.

  • Hogyan tudok önkorlátozást beállítani?

    Az „Önkorlátozás” menüpont alatt lehetőség van:

    • az oldalon eltöltött időre és az elköltött összegre vonatkozó figyelmeztetések,
    • a napi, a heti és a havi költési limitek beállítására,
    • a napi, a heti és a havi feltöltési limitek beállítására,
    • valamint ideiglenes vagy végleges önkizárásra a fogadási rendszerből,
    • és a regisztráció végleges letiltására.

    A beállítások mentéséhez jelszó megadása kötelező.

  • Vissza tudom nézni a már lekapart e-sorsjegyemet utólag a naplóból?

    Igen. A megvásárolt e-sorsjegyek adott időintervallumban visszakereshetők a naplóban.

  • Kapok e-mailes visszaigazolást az e-sorsjegy vásárlásaimról, nyereményeimről?

    Igen, bejelentkezést követően a Beállítások/Értesítések oldalon van lehetőség beállítani az e-mailben kért értesítések típusát, így a vásárlásról és a nyereményről szóló visszaigazolást is.

  • Okostelefonnal és tablettel is játszhatok?

    Az e-sorsjegyek többféle platformon is elérhetők: az asztali számítógép és laptop mellett akár okostelefonon és tableten is játszhatnak játékosaink.

  • Egy sorozatban hány darab nyerő e-sorsjegy van?

    Az SzZrt. honlapján elérhető adott e-sorsjegyhez tartozó nyereménystruktúra tartalmazza az adott e-sorsjegysorozatban található nyerőosztályonként nyertes e-sorsjegyek darabszámát is.

  • Hogyan kerül kifizetésre a nyertes e-sorsjegyem?

    599.999 Ft alatti nyeremények: a belső egyenlegen kerülnek jóváírásra. A bejelentkezést követően a "Nyereményfelvétel" menüpontban kell megadni a kiutalni kívánt összeget, mely a "Személyes adatok" menüpontban megadott bankszámlaszámra kerül átutalásra.

    599.999 Ft feletti nyeremények: a bejelentkezést követően meg kell adni egy tetszőlegesen kiválasztott, 6 jegyű kódot a fő oldalon található pénzeszsák ikonra kattintva. Majd be kell fáradni egy Szerencsejáték Zrt. által üzemeltetett lottózóba, ahol nyereményigénylési lapot kell kitölteni, melyre a megadott kódot is fel kell vezetni.

    A 20.000.000 Ft és 300.000.000 Ft közötti jelentős összegű nyereményeket az Szerencsejáték Zrt. kizárólag átutalással teljesíti. A nyertesnek jelentkeznie kell a 06-30-511-64-44-es telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00, pénteken: 8:00–13:00 között), ahol egyeztetik a nyereményigénylés további folyamatának és a nyeremény felvételének biztonságos módját.

    A 300.000.000 Ft feletti kiemelten nagy összegű nyereményeket az Szerencsejáték Zrt. kizárólag átutalással teljesíti. A nyertesnek jelentkeznie kell a 06-20-933-06-30-as telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00, pénteken: 8:00–13:00 között), ahol egyeztetik a nyereményigénylés további folyamatának és a nyeremény felvételének biztonságos módját.

  • Az e-sorsjegy nyereménybeváltására van határidő?

    A játékos nyereményei 599.999 Ft-ig a nyereményegyenlegen automatikusan jóváírásra kerülnek, ezt követően kifizetett nyereménynek számítanak. 599.999 Ft feletti nyeremény esetén a nyereményigénylés benyújtásának jogvesztő határideje az e-sorsjegy megvásárlásától számított 90. nap.

  • Mit tegyek, ha 599.999 Ft feletti nyereményt értem el?

    599.999 Ft feletti nyeremény elérésekor az internetes játék és fogadási rendszer a játékost tájékoztatja a teendőkről. A nyertes az értékesítőhelyeken, az Szerencsejáték Zrt. ügyfélszolgálatán, illetve az Szerencsejáték Zrt. honlapján tájékozódhat arról, hogy hol és milyen módon kezdeményezheti nagynyereményének igénylését és felvételét.

    599.999 Ft feletti nyeremények: az online bejelentkezést követően meg kell adni egy tetszőlegesen kiválasztott, 6 jegyű kódot a fő oldalon található pénzeszsák ikonra kattintva. Majd be kell fáradni egy Szerencsejáték Zrt. által üzemeltetett lottózóba, ahol nyereményigénylési lapot kell kitölteni, melyre a megadott kódot is fel kell vezetni.

    A 20.000.000 Ft és 300.000.000 Ft közötti jelentős összegű nyereményeket az Szerencsejáték Zrt. kizárólag átutalással teljesíti. A nyertesnek jelentkeznie kell a 06-30-511-64-44-es telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00, pénteken: 8:00–13:00 között), ahol egyeztetik a nyereményigénylés további folyamatának és a nyeremény felvételének biztonságos módját.

    A 300.000.000 Ft feletti kiemelten nagy összegű nyereményeket az Szerencsejáték Zrt. kizárólag átutalással teljesíti. A nyertesnek jelentkeznie kell a 06-20-933-06-30-as telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 8:00–16:00, pénteken: 8:00–13:00 között), ahol egyeztetik a nyereményigénylés további folyamatának és a nyeremény felvételének biztonságos módját.

  • Kérhetem a nagynyereményemet több bankszámlaszámra?

    20.000.000 Ft-ig terjedő nyeremények esetében nem, a 20 000 000 Ft feletti nyeremények esetében lehetséges.

  • Nyereményem van, de nincs bankszámlám, hogyan kapom meg a nyereményt?

    A nyeremények kifizetését a Szerencsejáték Zrt. kizárólag a nyertes játékos által megadott Magyarországon működő bank bankfiókjában nyitott forint alapú lakossági bankszámlára való átutalással teljesíti. A nyertes kérheti nyereményének másik személy bankszámlájára történő utalását is.

  • Kapok nyereményigazolást nagynyeremény esetén?

    A nyertes kérésére az SzZrt. a 2 000 000 Ft feletti nyereményről annak jogcímét és forintértékét tanúsító igazolást ad ki. A nyereményigazolás egy e-sorsjegyen elért, a játékos részére ténylegesen kifizetett nettó nyeremény alapján kerül kiállításra. Az igazolást a nyereményigénylés benyújtása során szükséges igényelni.

  • Kell adóznom a nyereményem után?

    Az e-sorsjegyen elért nyeremények után személyi jövedelemadó fizetési és adóbevallási kötelezettség nincs.

  • Kiadja az adataimat a Szerencsejáték Zrt. nagynyeremény esetén a sajtónak?

    Nem, a nyertes játékosok adatait a Szerencsejáték Zrt. az írásos, kifejezett hozzájárulásuk nélkül nem adja ki a sajtónak.

  • Külföldi állampolgár vehet e-sorsjegyet?

    Igen, Magyarországon lakóhellyel rendelkező külföldi állampolgár is vásárolhat e-sorsjegyet.

  • Van korhatár a vásárláskor vagy a nyeremény kifizetésekor?

    Az elektronikus játék és fogadási rendszerben e-sorsjeggyel történő játékhoz regisztrációra van szükség, amelynek feltétele többek között, hogy a játékos a 18. életévét betöltse. A 18 éves életkor betöltését az SzZrt. a regisztráció keretében a játékos által megadott adatok alapján ellenőrzi, és a 18 év alatti személyek regisztrációját visszautasítja. Ennek értelmében 18 év alatti személyek nyereményre sem jogosultak.

  • Lesz sorsolásos akció (különsorsolásos akció) nyeretlen e-sorsjegyekre is?

    Amennyiben adott e-sorsjegysorozaton keletkezik át nem vett nyeremény, igen. A megrendezésre kerülő akciókról minden esetben a honlapon tájékoztatjuk a játékosokat.

  • Beküldhetek kiskorú hozzátartozóm nevére pályázatot?

    Nem. Szerencsejátékban 18 éven aluli személyek nem vehetnek részt, így nem is pályázhatnak.

  • Nyereményre jogosult az a pályázó, aki a sorsolás napján még nem töltötte be a 18. életévét?

    Nem. Szerencsejátékban 18 éven aluli személyek nem vehetnek részt, így nyereményre sem jogosultak.

  • Mobilegyenleg-feltöltés a lottózókban is!

    A Szerencsejáték Zrt. lottózóiban a terminálokon szelvények vagy gépi játék feladása mellett a telefon egyenleget is fel lehet tölteni, ezért érdemes akár csak e célból is betérni. Legyen szó Telekom, Yettel vagy Vodafone kártyákról, termináljainkon a szokásos választható összeggel feltölthető saját, vagy ismerős, rokon felhasználható egyenlege.

    További információ a szolgáltatásról ITT.

  • Az interneten vagy SMS-ben beküldött fogadások részt vesznek a különsorsolásos akciókban?

    Természetesen az interneten és az SMS-ben és az Okoslottón beküldött fogadások is részt vesznek az országos különsorsolásos akciókban az akciók kiírása szerint, ugyanolyan eséllyel, mint az értékesítő helyeken feladott szelvények.

    A különsorsolásos akciókról a Szerencsejáték Zrt. honlapján, vagy a lottózókban szórólapokon lehet tájékozódni. A tájékoztatókban szerepel, hogy milyen feltételekkel lehet részt venni az akcióban, így az is, hogy az internetes és SMS-es fogadások is részt vesznek-e rajta.

  • Biztonságosan kezelik személyes adataimat?

    A személyes adatokat Társaságunk a legmagasabb biztonsági előírásoknak megfelelően kezeli. Az adatkezelési elvek, amelyeket a Szerencsejáték Zrt. magára nézve kötelezően elismer az alábbi linken tekinthető meg.

    A Társaság különböző adatkezeléseihez kapcsolódó tájékoztatói honlapunk Adatkezelés oldalán érhetőek el.

  • Kihez fordulhatok az internetes vagy SMS-es fogadással kapcsolatos reklamációmmal?

    Amennyiben kérdés vagy probléma merül fel az internetes vagy SMS-es (beleértve az SMS-LOTTÓ fogadást és az Okoslottó mobilalkalmazást is) fogadási rendszerrel kapcsolatban, akkor a Szerencsejáték Zrt. ügyfélszolgálata tud segíteni az ugyfelszolgalat@szerencsejatek.hu e-mail címen vagy hétfőtől vasárnapig 7:00 – 23:00 óra között a 06 (1) 201-0580 telefonszámon.

  • Különsorsolásos akcióban vettem részt, nem tudom hogyan juthatok a nyereményemhez.

    A különsorsolásos akciókról a Szerencsejáték Zrt. honlapján, vagy a lottózókban szórólapokon lehet tájékozódni. A tájékoztatókban szerepel, hogy az elért nyereményeket milyen módon lehet felvenni.

  • Mit jelent és hogyan tudom igénybe venni a folyamatos játék lehetőséget az internetes játékom során?

    A teljes regisztrációval rendelkező játékosok az SzZrt. internetes játék és fogadási oldalán történő bejelentkezést követően megbízást adhatnak az Ötöslottó, Hatoslottó, Skandináv lottó, a Luxor, az Eurojackpot és ezekhez kapcsolódóan a Joker játékra vonatkozóan az SzZrt. számára a játékos által az internetes játék és fogadási mód szabályai szerint összeállított játék (összeállítás) folyamatos, határozatlan idejű megjátszására. A játékosnak egyszerre több élő megbízása is lehet, egy játékon belül is. A szolgáltatásnak az összeállítás árán felül további ellenértéke nincs.

     

    A megbízás alapján az SzZrt. az összeállítást automatikusan, a megbízást követő sorsolástól minden játékhéten (az Eurojackpot játékban minden játékperiódusban, vagyis hetente kétszer) játékba küldi az ellenértékét (a fizetendő részvételi díjat) a játékos belső egyenlegére terheli, amíg a megbízás él. A megbízó játékos felelőssége, hogy a belső egyenlegén rendelkezésre álljon a fizetendő részvételi díj.

     

    Ha a játékos folyamatos játék keretében Eurojackpot játék mellett vesz részt Joker játékban, a heti két Eurojackpot sorsoláshoz igazodva hetente kétszer ugyanaz a Joker szám kerül játékba küldésre a folyamatos megbízás keretében.

    Sikertelen teljesítés esetén (pl. a belső egyenleg terhére történő részvételi díj megfizetése bármely oknál fogva nem érvényesíthető) a játékos az SzZrt. internetes játék és fogadási oldalán történő soron következő bejelentkezését követően értesítést kap, illetve az SzZrt erről haladéktalanul e-mail útján értesíti a játékost, a sikertelen játékba küldés az érintett folyamatos játéknál is megjelenítésre kerül. Sikertelen teljesítés esetén a játékosnak lehetősége van arra, hogy az érintett alapjátékot manuálisan játékba küldje.

     

    A megbízás a játékos vagy meghatározott esetekben a SzZrt. által szüntethető meg.

    Az azonnali megszűntetés esetei:

    • játékos megszünteti az előfizetését – bármikor kezdeményezhető a folyamatos játék oldalon a megszüntetés lehetőséget választva
    • játékos által kért fiók letiltás, önkizárás
    • árváltozást követően a játékos nem erősíti meg vagy elutasítja a megbízás fenntartását
    • a folyamatos megbízás lehetőségének SzZrt. általi szüneteltetése vagy megszűntetése
    • játék megszűnése, a játékmenet módosulása
    • SzZrt. által alkalmazott fiók megszüntetés.

    A csúsztatott megszűntetés esetei:

    • nincs elegendő összeg a játékos belső egyenlegén
    • beállított önkorlátozási limit elérése
    • SzZrt. által alkalmazott fiók korlátozás.
  • Mi az a folyamatos játék?

    A folyamatos játék egy olyan játékmód, amelynek keretében megbízod Társaságunkat, hogy a belső egyenleged terhére folyamatosan, mindig a soron következő aktuális számsorsolásra automatikusan játékba küldje az előre összeállított szelvényeidet.

  • Hogyan tudok elindítani egy folyamatos játékot?

    Először állítsd össze a normál vagy kombinációs játékodat saját számokkal vagy gépi gyorstippel, majd a sorsolások számánál válaszd a FOLYAMATOS lehetőséget.

  • Mi történik, ha elindítottam egy folyamatos játékomat?

    A játékba küldéskor csak a soron következő sorsolásra vonatkozó játékod ára kerül levonásra a belső egyenlegedből. Az első sorsolást követően hetente automatikusan játékba küldésre kerül a folyamatos játékodban lévő szelvény, levonva a játékba küldéskor annak árát. Az aktuális heti játékod beküldése és árának belső egyenleged terhére történő levonása az adott játék adott hétre vonatkozó értékesítésének zárása előtt 48 órával történik meg, ezért figyelj arra, hogy ebben az időpontban a belső egyenlegeden rendelkezésre álljon megfelelő összeg.

  • Ha gyorstippel állítottam össze a folyamatos játékomat, akkor az hétről-hétre új számokat generál játékba küldés előtt?

    Nem, a folyamatos játék megvásárlásakor generált számokat küldjük folyamatosan játékba a későbbi sorsolásokra is.

  • Mi történik, ha nincs elég pénz a belső egyenlegemen?

    Ebben az esetben sikertelen lesz az automatikus játékba küldés. A folyamatos játékod azonban ekkor még nem kerül törlésre, a soron következő sorsolásra még lehetőséged van manuálisan játékba küldeni. A következő értékesítési időszakban a rendszer újra próbálkozik a játékba küldéssel, és ha közben feltöltötted az egyenlegedet, akkor a folyamatos játékodat újra beküldjük.

    Amennyiben azonban (bármely okból kifolyólag) 3 egymást követő alkalommal sikertelen az adott játékod automatikus játékba küldése, akkor az érintett folyamatos játékod a 3. sikertelen próbálkozást követően megszüntetésre kerül.

  • Kerülhet-e mínuszba az egyenlegem?

    Nem. Amennyiben nincs elegendő összeg a belső egyenlegeden, akkor az automatikus játékba küldés sikertelen lesz.

  • Mi történik a beállított önkorlátozási limitek, fiókletiltás vagy önkizárás esetén?

    Amennyiben van beállított önkorlátozási limited, akkor az a folyamatos játékaidra is érvényes, és ez megakadályozhatja az adott heti automatikus játékba küldést.

    Fiókletiltás időszakában szintén nem kerül játékba küldésre folyamatos játékod.

    Önkorlátozás vagy fiókletiltás miatti sikertelen játékba küldés esetén a fogadási rendszer a következő értékesítési időszakban azonban újra megpróbálja majd a folyamatos játékodat automatikusan játékba küldeni. Amennyiben az önkizárás vagy a fiókletiltás időtartama miatt 3 egymást követő alkalommal is sikertelen az automatikus játékba küldés, akkor a folyamatos játékod megszüntetésre kerül.

    Az önkizárás, legyen az határozott időre szóló vagy végleges, az aktív folyamatos játékok azonnali megszüntetését eredményezi.

  • Hányszor próbálkozik a rendszer az újra játékba küldéssel?

    A megvásárolt folyamatos játékok esetében a rendszer sorsolási időszakonként csak 1 alkalommal, mindig az adott sorsolásra vonatkozó értékesítési időszak vége előtt 48 órával kísérli meg a játékba küldést. Amennyiben ez sikertelen, akkor erről e-mailben értesítést kapsz. Automatikus játékba küldéssel a rendszer csak az adott játék rákövetkező értékesítési időszakában próbálkozik újra.

  • Melyik számsorsjátékokon tudok folyamatos játékot indítani?

    Az Ötöslottó, a Hatoslottó, a Skandináv lottó és a Luxor játékok esetében, valamint az ezek mellett vásárolt Jokerre is indíthatsz folyamatos játékot.

    Egy folyamatos játék csak egy számsorsjáték típust (opcionálisan Jokerrel kiegészítve) tartalmazhat.

  • Tudom-e módosítani a már elindított folyamatos játékomat?

    A már megvásárolt folyamatos játék nem módosítható, azonban megszüntetheted, és a kívánt módosításokkal új folyamatos játékot indíthatsz. Figyelj arra, hogy ha a megszüntetésre azt követő időpontban kerül sor, amikor az aktuálisan soron következő sorsolásra a rendszer általi automatikus játékba küldés már megtörtént, akkor a megszüntetés az adott sorsolást nem érinti, az csak a későbbi sorsolásokra vonatkozóan szünteti meg a folyamatos játékodat! Ez azt is jelenti, hogy ha megvásárolt folyamatos játékodat akár rögtön a megvásárlást követően megszüntetsz, akkor az adott játékod a soron következő sorsolásra még a megszüntetéstől függetlenül érvényes lesz.

  • Hogyan tudom megszüntetni a folyamatos játékaimat?

    A folyamatos játékodat bármikor megszüntetheted az internetes fogadási rendszerbe történt bejelentkezést követően a személyes menüdben elérhető Folyamatos játékok menüponthoz tartozó aloldalon. Ha a játékodat a soron következő sorsolásra történt automatikus játékba küldés és a soron következő sorsolás közötti időszakban szünteted meg, akkor természetesen a játékod a soron következő aktuális sorsolásra még érvényes lesz.

  • Honnan tudom, hogy tényleg feladásra kerültek folyamatos játékaim?

    A folyamatos játék keretében beküldött szelvények a naplóban megtekinthetőek, de beállíthatsz értesítés-kérést is, így minden sikeres automatikus játékba küldésről e-mailben kapsz értesítést.

    A sikeres automatikus játékba küldésekre vonatkozó e-mail értesítését a személyes menüdben az ÉRTESÍTÉSEK alatt a FOLYAMATOS JÁTÉKOK SIKERES FOGADÁS VISSZAIGAZOLÁSA pont bejelölésével tudod beállítani.

    Amennyiben nem sikerül játékba küldeni egy folyamatos játékodat, arról a sikertelenséget kiváltó ok megjelölésével együtt e-mailben értesítünk, függetlenül az értesítési beállításaidtól.

  • Mit csináljak, ha adott héten nem került feladásra a folyamatos játékom?

    Amennyiben nem szeretnél lemaradni az adott heti sorsolásról, lehetőséged van manuálisan megjátszani az adott szelvényedet. Ezt a folyamatos játékok kezelése aloldalon tudod megtenni, az adott folyamatos játékod sorának lenyitását követően a „Beküldöm” gombra kattintással.

  • Mi történik, ha változik egy játék ára?

    Amennyiben van olyan folyamatos játékod, amelyet az adott árváltozás érint, akkor e-mailben értesítünk arról, hogy a folyamatos játékod folytatásához el kell fogadnod a játék új árát a személyes menüdben elérhető FOLYAMATOS JÁTÉKOK menüponthoz tartozó aloldalon.

    Amennyiben árváltozásról szóló értesítő e-mailt kapsz, figyelmesen olvasd el, mert abban szerepel az a határidő, ameddig az új ár elfogadását meg kell tenned ahhoz, hogy a soron következő sorsolásra az automatikus játékba küldést a rendszer meg tudja tenni. Amennyiben határidőn belül nem jelzel vissza, vagy elutasítod az új árat, akkor az adott folyamatos játékod megszűnik.

    Ha több olyan folyamatos játékod is van, amelyet érint az árváltozás, akkor az új ár elfogadását mindegyik érintett folyamatos játékra külön kell megtenned! (Pl. ha 2 db Ötöslottó folyamatos játékod van, akkor az Ötöslottó árának változásakor mind a kettőnél külön-külön kell elfogadnod az adott folyamatos játék új árát.)

    Elfogadás esetén az eredetileg megjátszott mezőkkel és számokkal, de már az új áron kerül automatikusan játékba küldésre a szelvényed.

  • Hogyan tudom elfogadni az árváltozást?

    A személyes menüdben a Folyamatos játékok menüponthoz tartozó aloldalon az aktív folyamatos játékok között, az adott folyamatos játékod sorának lenyitását követően tudod elfogadni az árváltozást, illetve adott folyamatos játékod új összegét.

  • Más csatornán is tudok folyamatos játékot indítani?

    Folyamatos játék vásárlására/indítására csak az internetes fogadási rendszerben van lehetőség.

  • Honnan tudhatom, hogy egy folyamatos játékom megszűnt?

    Az értesítés-kérési beállításaidtól függetlenül a folyamatos játékod (akár saját kezdeményezésedre, akár a rendszer által történt) megszűnéséről e-mailben kapsz értesítést.

  • Mire figyeljek, ha Jokerrel indítom el a folyamatos játékomat?

    Skandináv lottó esetében, ha folyamatos játékodat a szerdai Skandináv lottó és a szombati Joker sorsolás között indítod el, akkor figyelj arra, hogy a következő heti Joker sorsolásra nem lesz beküldve Joker játékod. Ennek az a magyarázata, hogy a játék indítása pillanatában beküldésre kerül az aktuális szombatra Joker majd szerdára Skandináv lottó játékod. Ezt követően pedig csak a következő Skandináv lottó sorsolás előtt 48 órával, hétfőn lesz automatikusan játékba küldve a folyamatos játékod. Természetesen az indítás utáni harmadik héttől már heti 1 Skandináv lottó és 1 Joker játék kerül beküldésre.

     

    Hatoslottó esetében, ha folyamatos játékodat a szombati Joker és a vasárnapi Hatoslottó sorsolás között indítod el, akkor figyelj arra, hogy a következő heti Joker játékod kétszer lesz játékba küldve. Ennek az a magyarázata, hogy a játék indítása pillanatában beküldésre kerül a következő hét szombatra egy Joker játék, majd következő heti Hatoslottó sorsolás előtt 48 órával, pénteken egy újabb Joker játék is beküldésre kerül arra a hétre. Természetesen az indítás utáni harmadik héttől már heti 1 Hatoslottó és 1 Joker játék kerül beküldésre.