Csemer Boglárka dala hódítja meg a világot
2014.01.23.
Amikor tavaly április közepén Csemer Boglárka fellépett a Szerencse Szombat színpadán, talán még kevesen ismerték. Azonban az idei év eleje óta hódító körútjára indult ötletes videójával, és a Parfüm című klipet már közel 150 országból tekintették meg. Talán nincs is jobb kritika a 1,5 millió megtekintésnél, illetve a külföldi pozitív kritikáknál, hiszen közülük több hozzászóló is megírta, hogy bár nem értik a szöveget, de gyönyörűnek tartják a dalt és számos alkalommal meg is hallgatták. Csak két hozzászólást kiragadva „I can't understand a word of this song but music is beautiful I'm listening again and again.” (Egy szót sem értek a dalból, de a zene annyira szép, hogy újra és újra meghallgatom.); „I seriously can't stop listening to this.” (Most komolyan, egyszerűen nem tudom abbahagyni.). Ha a fentiek nem lettek volna elég meggyőzőek, a klipnek már paródiája is készült.
Boggie klipjének élét a témaválasztás adja, mert egy valós társadalmi probléma ihlette, nevezetesen az agyonkorrigált emberekről látható fotók, amik komolyan torzítják a magunkról kialakított képet. Az énekesnő merészen nyúl az elérhetetlen szépség témájához és a klipben a szemünk láttára alakul át és veszíti el természetességét, illetve már-már eredeti külsejét.