Sorsolás

A részvételi feltételeknek megfelelő szelvények automatikusan részt vesznek az akció 2024. január 23-i sorsolásán. Ne felejtsd el ellenőrizni az átvételi igazolásod!


Hogyan tudhatod meg, hogy nyertél-e?

A nyertes szelvények számát az alábbi felületeken tesszük közzé:

A játékosoknak a sorsolást követően (a sorsolás napján 17:00 órától) lehetőségük van akciós átvételi igazolásuk terminálon történő ellenőrzése során is informálódni akciós nyeremény eléréséről.


Hogyan juthatsz nyereményedhez?

A kisorsolt nyertes játékok birtokosai a nyereményükért legkésőbb a sorsolás napját követő 40. napig (legkésőbb 2024. március 3-ig) jelentkezhetnek nyereményigénylési lap kitöltésével, valamint

  • Értékesítőhelyen, terminálon feladott játék - Az átvételi igazolás terminálon keresztüli beolvasásával és leadásával együtt személyesen benyújtott nyereményigénylés alapján kerül átutalásra a játékos által a nyereményigénylési lapon megadott bankszámlára. (Amennyiben az átvételi igazolást a játékos a Szerencsejáték Zrt.-nek egyéb nyeremény igénylése keretében már átadta, akkor az átvételi igazolás átadását igazoló Nyereményigénylési lap „B” példányának bemutatásával.) Ha a nyertes játékot olyan Játékoskártya használatával vásárolták, amelyen a biztonsági szint is be van állítva, és a játékos nem tudja bemutatni a megfelelő Játékoskártyát, vagy nem az igénylő személy a Játékoskártya birtokosa, de ragaszkodik a nyeremény kifizetéshez/nyereményigényléshez, a nyereményigénylés felvételét meg kell tagadni, és ilyen esetben az igénylő kizárólag Reklamációt nyújthat be. Ehhez a lottózói munkavállalónak az akcióban kisorsolt nyertes adatok alapján ellenőriznie kell a nyertesség tényét, és amennyiben az adott átvételi igazolásszám szerepel az akció kisorsolt nyertes játékai között, akkor fel kell venni az átvételi igazolásra a Reklamációt. A Reklamációt a hatályos Lottózói Ügyrendben a Reklamációk kezelésére vonatkozóan megadottaknak megfelelően kell beküldeni az SzZrt. központjába.
  • Elektronikus fogadási rendszerben (Internet, Okoslottó SMS) – belső egyenleg terhére vásárolt játék - A nyertes ügyfél-azonosító számának megadásával együtt személyesen benyújtott nyereményigénylés alapján kerül átutalásra a játékos által a nyereményigénylési lapon megadott bankszámlára.
  • SMS-ben (akár Okoslottóval) Mobil vásárlás igénybevételével - A nyertes játék megvásárlásakor használt telefonszám megadásával együtt személyesen benyújtott nyereményigénylés alapján kerül átutalásra, a játékos által a nyereményigénylési lapon megadott bankszámlára. A mobiltelefonszámot a Sorsolási és Rendezvénymenedzsment Osztály munkatársa SMS küldésével/SMS fogadásával beazonosítja és ellenőrzi.

További információk

Az akció részleteiről, a sorsolásról és a nyeremények átvételéről részletes tájékoztatást a Részvételi feltételekben olvashatsz, vagy a Szerencsejáték Zrt. telefonos Ügyfélszolgálatán (06-1/201-0580) érdeklődhetsz mindennap 7 és 23 óra között.

Az akció Részvételi feltételei (PDF)

Januári Eurojackpot akció

2024.01.15.

Sorsolás

A részvételi feltételeknek megfelelő szelvények automatikusan részt vesznek az akció 2024. január 23-i sorsolásán. Ne felejtsd el ellenőrizni az átvételi igazolásod!


Hogyan tudhatod meg, hogy nyertél-e?

A nyertes szelvények számát az alábbi felületeken tesszük közzé:

A játékosoknak a sorsolást követően (a sorsolás napján 17:00 órától) lehetőségük van akciós átvételi igazolásuk terminálon történő ellenőrzése során is informálódni akciós nyeremény eléréséről.


Hogyan juthatsz nyereményedhez?

A kisorsolt nyertes játékok birtokosai a nyereményükért legkésőbb a sorsolás napját követő 40. napig (legkésőbb 2024. március 3-ig) jelentkezhetnek nyereményigénylési lap kitöltésével, valamint

  • Értékesítőhelyen, terminálon feladott játék - Az átvételi igazolás terminálon keresztüli beolvasásával és leadásával együtt személyesen benyújtott nyereményigénylés alapján kerül átutalásra a játékos által a nyereményigénylési lapon megadott bankszámlára. (Amennyiben az átvételi igazolást a játékos a Szerencsejáték Zrt.-nek egyéb nyeremény igénylése keretében már átadta, akkor az átvételi igazolás átadását igazoló Nyereményigénylési lap „B” példányának bemutatásával.) Ha a nyertes játékot olyan Játékoskártya használatával vásárolták, amelyen a biztonsági szint is be van állítva, és a játékos nem tudja bemutatni a megfelelő Játékoskártyát, vagy nem az igénylő személy a Játékoskártya birtokosa, de ragaszkodik a nyeremény kifizetéshez/nyereményigényléshez, a nyereményigénylés felvételét meg kell tagadni, és ilyen esetben az igénylő kizárólag Reklamációt nyújthat be. Ehhez a lottózói munkavállalónak az akcióban kisorsolt nyertes adatok alapján ellenőriznie kell a nyertesség tényét, és amennyiben az adott átvételi igazolásszám szerepel az akció kisorsolt nyertes játékai között, akkor fel kell venni az átvételi igazolásra a Reklamációt. A Reklamációt a hatályos Lottózói Ügyrendben a Reklamációk kezelésére vonatkozóan megadottaknak megfelelően kell beküldeni az SzZrt. központjába.
  • Elektronikus fogadási rendszerben (Internet, Okoslottó SMS) – belső egyenleg terhére vásárolt játék - A nyertes ügyfél-azonosító számának megadásával együtt személyesen benyújtott nyereményigénylés alapján kerül átutalásra a játékos által a nyereményigénylési lapon megadott bankszámlára.
  • SMS-ben (akár Okoslottóval) Mobil vásárlás igénybevételével - A nyertes játék megvásárlásakor használt telefonszám megadásával együtt személyesen benyújtott nyereményigénylés alapján kerül átutalásra, a játékos által a nyereményigénylési lapon megadott bankszámlára. A mobiltelefonszámot a Sorsolási és Rendezvénymenedzsment Osztály munkatársa SMS küldésével/SMS fogadásával beazonosítja és ellenőrzi.

További információk

Az akció részleteiről, a sorsolásról és a nyeremények átvételéről részletes tájékoztatást a Részvételi feltételekben olvashatsz, vagy a Szerencsejáték Zrt. telefonos Ügyfélszolgálatán (06-1/201-0580) érdeklődhetsz mindennap 7 és 23 óra között.

Az akció Részvételi feltételei (PDF)

Vissza