Megérkezett a „Jövő lottózója”
2024.07.01.
Megújult arculattal, a legkorszerűbb felszereltséggel, digitális megoldásokkal várja vásárlóit a nemzeti lottótársaság első zászlóshajó lottózója, a MOM Park Bevásárlóközpontban. A legújabb nemzetközi trendeknek megfelelő mintaüzlet nemcsak megjelenésében kínál újat a játékosoknak, hanem kényelemben és játékélményben is.
Magyarország legnagyobb országos értékesítési hálózatában évente átlagosan ötmillió játékos fordul meg. A lottózók a személyes találkozások élményét, a kapcsolódást, az információszerzést és a játékosi tradíciók tovább örökítését biztosítják számukra. A Szerencsejáték Zrt. teljes árbevételének mintegy hetven százaléka a kiskereskedelmi értékesítőhálózathoz köthető, évi kétszámjegyű forgalombővülést elkönyvelve az elmúlt 3 évben, amely 2024-ben is folytatódott 11%-os növekedéssel a tavalyi év azonos időszakát tekintve. A nemzeti lottótársaság kínálatában a lottózói játék és fogadás élménye sikeresen veszi fel a versenyt az online világ térhódításával.
A Szerencsejáték Zrt. elkötelezett értékesítési hálózata és a lottózói ügyfélélmény továbbfejlesztésében, ennek egyik elemeként hozták létre a zászlóshajó üzlet koncepcióját. Nagy előre lépésként tekintenek a MOM Park Bevásárlóközpontban kialakított új mintalottózó megnyitására, amelyben helyet kaptak - a kor igényeinek megfelelően – az önkiszolgáló sportfogadási megoldások, új generációs terminálok, de továbbra is biztosított maradt a magas színvonalú személyes kiszolgálás is.
Az új lottózó megnyitóján Mager Andrea, a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója kiemelte: „a nemzeti lottótársaság mára az ország legnagyobb kiskereskedelmi hálózatát, ezzel együtt a legtekintélyesebb vásárlói kört tudhatja magáénak több mint 7400 értékesítési ponttal és mintegy 17.000 értékesítő kollégával. Mindez arra ösztönzi a vállalatot, hogy mindenkor a legkorszerűbb szolgáltatásokat, lehetőségeket biztosítsuk a játékosoknak” Hozzátette: „a lottózói hálózat a kiskereskedelmi piac szereplőihez képest nagyon jól teljesített 2023-ban, 14 százalékos növekedést produkálva egy változó gazdasági környezetben. Mager Andrea kiemelte: „számos fejlesztés és technológiai újítás is várható még, melyekkel a fogadás élményét és a játék örömét magasabb színvonalra emeli a társaság.”
Bánhegyi Zsófia, a vállalat kereskedelmi igazgatója hozzátette: „új kereskedelmi stratégiánk célja, hogy a lottózói hálózatunk versenyképességét növelje a digitális térnyeréssel egyidőben, amelyet üzleti eredményeink is igazolnak. Ebben fontos szerepet tölt be a most megnyíló zászlóshajó lottózó, ahol a legújabb kiskereskedelmi trendeknek megfelelő kialakítás és modern arculat mellett bemutatjuk digitális, papírmentes megoldásainkat, és a játékosélményt új szintre emeljük a betérők számára.”
A nemzeti lottótársaság folyamatosan figyelmet fordít a játékosok, értékesítők visszajelzéseire, a tapasztalatokat pedig beépíti új fejlesztéseibe. Ennek megfelelően alakította ki a MOM Parkban megnyíló akadálymentes lottózót is, ügyelve a tudatos vásárlói út-tervezésre, gyors (Self-service terminál) és lassú zónák kialakításával, digitális eszközök (nagyméretű LED fal, digitális menüboard-ok) használatával, illetve a korábbról ismert sorsjegykínáló eszközöket is egy új megoldással váltotta ki. A vállalat egyedileg kialakított fogadási pulttal várja fogyatékossággal élő játékosait is a helyszínen. Az új zászlóshajó lottózót várhatóan a jövőben hasonló értékesítőhelyek is követik majd országszerte.