{{itCtrl.ticket.name}}

Főnyeremény:

{{ itCtrl.ticket.win1 | textCurrency }}

{{itCtrl.ticket.win2}}

Ár: {{ itCtrl.ticket.price | textCurrency }}

Játékinformációk – Tengeri kincsek
 

Ár: 300 Ft
Főnyeremény: 10 000 000 Ft
Megjelenés: 2012. augusztus 31.
Az értékesítés utolsó napja: 2014. január 31.
A nyereménybeváltás utolsó napja: 2014. március 02.
Nyerési esély: 1:3,3
Kibocsátott darabszám: 5 millió db
Sorozat: 001, 002

 

A játék lényege:
 

A sorsjegyen két játékmező található. Az egyik játékmező a játékos szimbólumait tartalmazza, amelyek teljesen el vannak rejtve a kaparóréteg alatt. A másik játékmezőben egy 5 sorból és 5 oszlopból álló négyzetháló található. Ez a kaparóréteggel bevont négyzetháló 25 szimbólumot tartalmaz.

Az „Ön szimbólumai” játékmező fedőrétegének ledörzsölését követően a játékos 12 szimbóluma válik láthatóvá. Ezeket a szimbólumokat kell a négyzethálóban megkeresni és bejelölni a fedőréteg lekaparásával. A négyzetháló fedőrétegének színes szimbólumai pontosan az alattuk található, ugyanazt az alakzatot ábrázoló fekete szimbólumokat takarják.

Nyertes az a sorsjegy, amelyen a négyzethálóban bármely sorban, oszlopban, vagy a leghosszabb (5 szimbólumból álló) átlókban szereplő összes szimbólum hiánytalanul megtalálható az „Ön szimbólumai” között. A játékos nyereménye az ehhez a sorhoz, oszlophoz vagy átlóhoz tartozó nyereményösszeg.

A sorsjegy nyeretlen, amennyiben a négyzethálóban nem található olyan sor, oszlop vagy leghosszabb (5 szimbólumból álló) átló, amely kizárólag olyan szimbólumokat tartalmaz, amelyek az „Ön szimbólumai” játékmezőkben megtalálhatóak.

Annak, ha a játékos a négyzethálóban – az előírttól eltérően – nemcsak a megfelelő szimbólumokat kaparja le, hanem akár az egész ábrát lekaparja, a nyereményjogosultság szempontjából semmilyen következménye sincs.

Egy sorsjeggyel legfeljebb három nyeremény érhető el.