{{itCtrl.ticket.name}}

Főnyeremény:

{{ itCtrl.ticket.win1 | textCurrency }}

{{itCtrl.ticket.win2}}

Ár: {{ itCtrl.ticket.price | textCurrency }}

Játékinformációk – Puskás 500

 

Ár: 500 Ft
Főnyeremény: 25 000 000 Ft
Megjelenés: 2024. június 14.
Nyerési esély: 1: 3,11
Kibocsátott darabszám: 7 millió darab sorozatonként
Sorozat: 01, 02

 

A sorsjegyen 3 játék található.

A játékmezőket letakaró réteg ledörzsölése után állapítható meg, hogy a sorsjegy nyertes-e.

Az első játékban 5 sorban hét játékmező található, amelyek öt párhuzamosan futó labdasort alkotnak. A fedőréteg alatt minden egyes sorban 6 darab szimbólum és a sor végén egy nyereményösszeg található.

A játék mind az 5 sorban, az egyes sorok elején, a „START” felirat alatti játékmezővel kezdődik. A játékos az adott sor első játékmezőjétől indulva, balról jobbra haladva „NYÍL” szimbólumok megtalálásával juthat el az adott sor végén található „GÓL” felirat alatti játékmezőig. Nyertes az a sorsjegy, amelyen a játékos az egyes sorokban balról jobbra haladva 6 darab „NYÍL” szimbólumot talál. Egy sorban 6 darab „NYÍL” szimbólum megtalálása esetén a játékos nyereménye az adott sor végén a kaparófelület alatt található „NYEREMÉNY” felirat alatti – számmal és betűvel is kiírt – nyereményösszeg névértéke. Ha az egyes sorokban balról jobbra haladva a játékos „SÍP” szimbólumot talál, akkor az adott sorban nyeremény nem érhető el.

A második játékban a kaparófelület ledörzsölése után a játkosnak az Ö, C, S és I betűk mindegyikét kell megtalálnia ahhoz, hogy nyereményt érjen el. Az Ö, C, S és I betűk mindegyikének megtalálása esetén a játékos nyereménye az ehhez a játékhoz tartozó – számmal és betűvel is kiírt – nyereményösszeg névértéke.

A harmadik játékban a kaparófelület ledörzsölése után a játékosnak a 10-es számot kell megtalálnia ahhoz, hogy nyereményt érjen el. Ebben az esetben a játékos nyereménye 5000 Ft.

Fentiek alapján nem nyertes a sorsjegy, amennyiben a játékos az első játékban nem talál 6 darab "NYÍL" szimbólumot egyik sorban sem, azaz mindegyik sorban talál "SÍP" szimbólumot, a második játékban a kaparófelület alatt nem találja meg az Ö, C, S és I betűk mindegyikét és a harmadik játékban a kaparófelület alatt nem talál 10-es számot.